eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych oraz powiatowych miejskich będących w zarządzie Gminy Police.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Police: Bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych oraz powiatowych miejskich będących w zarządzie Gminy Police.
Numer ogłoszenia: 157756 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, faks 091 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych oraz powiatowych miejskich będących w zarządzie Gminy Police..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i remont nawierzchni utwardzonych jezdni wraz z jej elementami : krawężniki, podbudowa, włazy studni ulicznych, wpusty uliczne, bariery ochronne, inne elementy urządzeń drogowych związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego. Naprawa i remont nawierzchni nieutwardzonych jezdni wraz z jej elementami. Naprawa i remont nawierzchni nieutwardzonych chodników wraz z jej elementami : obrzeża, podbudowa, inne elementy związane z utrzymaniem prawidłowej nawierzchni chodników. Naprawa ławek. Naprawa i konserwacja wiat przystankowych, wymiana, transport i montaż nowych wiat zakupionych przez Zamawiającego. Naprawa znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. Ustawianie nowych zanków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. Wprowadzenie stałych zmian organizacji ruchu wg projektów sporządzonych przez Gminę Police i zatwierdzonych przez Starostę Powiatu Polickiego. Wykonanie tymczasowych zmian organizacji ruchu podczas świąt (np. Święto Zmarłych, Święto Bożego Ciała), imprez kulturalnych i sportowych (np. koncerty, Neptunalia, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Bieg Policka Piętnastka itp.), polegających na ustawianiu berier zabezpieczających, tablic informacyjnych, znaków drogowych. Naprawa i remont mostów i przepustów drogowych. Naprawa i wymiana progów spowalniających. Naprawa i konserwacja ulicznej sygnalizacji świetlnej. Dekoracja miasta flagami z okazji świąt państwowych. Ustawianie choinek i ich dekoracja. Usuwanie awarii związanych z ruchem drogowym oraz wykonanie robót innych trudnych do przewidzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 60 000 zł (sześćdziesiąt tysięcy zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się co najmniej 3 neleżycie zrealizowanymi zadaniami w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie któtszym, jeżeli okres działalności był krótszy), odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków na zasadzie : spełnia, nie spełnia. Jeżeli wykonawca nie będzie spełniał choć jednego warunku, to zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia jest : dysponowanie samochodem tzw. termos do transportu asfaltobetonu o ładowności min. 5.0 t, zapewniający temperaturę układanego asfaltobetonu min 150 stopni C., dysponowanie samochodem samowyładowczym (o ładowności min. 4,5 tony), dysponowanie samochodem do przewozu sprzętu pomocniczego, dysponowanie samochodem specjalistycznym wyposażonym w urządzenie do prac na wysokości, o wysięgu nie mniej niż mniej 6 m, oraz samochodowe urządzenie dźwigowe o udźwigu nie mniejszym niż 1800kg (zarejestrowane w Urzędzie Dozoru Technicznego z ważnym atestem), dysponowanie walcem drogowym wibracyjnym, stalowym, gładkim o nacisku nie mniejszym niż 2,5 t., dysponowanie min. jedną zagęszczarką o sile ubijania nie mniejszą niż 450kg/m, dysponowanie recyklerem do przerobu zerwanego asfaltobetonu o wydajności nie mniejszej niż 1800 kg/h, dysponowanie min. jedną piła mechaniczną do przecinania asfaltobetonu, dysponowanie ciśnieniową skrapiarką emulsji do asfaltobetonu, podgrzewającą emulsję do temperatury 50-70 stopni celcjusza, dysponowanie frezarką do asfaltobetonu o szerokości roboczej frezowania min. 50 cm, dysponowanie min. jednym młotem mechanicznym do kucia asfaltobetonu o sile udaru min. 57 J, dysponowanie koparko-spycharką o głebokości kopania nie mniej niż 5m i wysokości wysypu nie mniej niż 4m, podjęcie maksymalnie w ciągu 60 minut robó interwencyjnych, dysponownaie agregatem prądotwórczym do zasilania elektronarzędzi w terenie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotene lub społeczne. Potwierdzona kopia dowodu wniesienia wadium. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 i 8 ustawy. Informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, oraz liczebnosci personelu kierowniczego. Potwierdzona kopia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych robót. Wykaz min.3 wykonanych należycie robót w okresie ostatnich pięciu lat związanych budową lud remontem nawierzchni ulic lub chodników, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca potwierdzonych referencjami lub protokołami odbiorów. Oświadczenie wykonawcy wg. załącznika nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Policach, ul. Bankowa 18, 72 -010 Police, II piętro pok. 203.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd mIejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 police, I piętro pok. nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.