eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Dostawa wraz z montażem wyposażenia do budynku Oranżerii Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowana w ramach projektu pn.Zwiększenie atrakcyjności turystycznej północnego Mazowsza - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno-kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Opinogóra Górna: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do budynku Oranżerii Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowana w ramach projektu pn.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej północnego Mazowsza - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno-kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2
Numer ogłoszenia: 157734 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Romantyzmu , ul. Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717025, faks 023 6717025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumromantyzmu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorzadowa Instytucka Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do budynku Oranżerii Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowana w ramach projektu pn.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej północnego Mazowsza - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno-kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, elementów wyposażenia i elementów aranżacji wnętrz do pomieszczeń: sali koncertowej, sceny, balkonu i okien do budynku Oranżerii Muzeum Romantyzmu w Opinogórze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.12.00 - Siedziska teatralne 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.11.41.00 - Tapicerka 39.12.12.00 - Stoły 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.15.10.00 - Meble różne 39.51.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie w: a) zrealizowaniu minimum trzech zamówień z których każde spełniało łącznie następujące warunki: polegało na wykonaniu dostawy wyposażenia (rozumianego jako w szczególności dostawę mebli o wartości tych mebli nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto) wraz z montażem, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 350 tys. zł brutto, na sali widowiskowej/koncertowej, której powierzchnia była nie mniejsza niż gwarantująca (zgodnie z obowiązującymi przepisami) rozmieszczenie min. 150 miejsc siedzących, przy czym b) przynajmniej dwa z ww. zamówień dodatkowo zostały wykonane na salach widowiskowych/koncertowych, których głównym przeznaczeniem jest odbywanie się (realizowanie) wydarzeń teatralnych lub muzycznych. UWAGA: w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca może wykazać trzy zamówienia, o których mowa w pkt b).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie związane z realizacją dostaw i montażu wyposażenia meblowego lub elementów wyposażenia związanego z aranżacją wnętrz, w tym jako osoba odpowiedzialna za koordynację całości zadań wynikających z realizacji co najmniej trzech umów polegających na dostawie i montażu wyposażenia meblowego lub elementów aranżacji wnętrz dla sal widowiskowo/koncertowych, przy czym wartość każdej z tych umów wynosiła min. 350 tys. zł brutto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 400 tys zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

W zakresie określonych wymagań wykonawca otrzyma punkty za każde dodatkowe w zakresie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, przy czym punkty będą liczone na spełnienie warunków minimalnych i tylko te, które ten warunek spełniają, wg następującej punktacji, a) łączna wartość zamówień wykazanych w wykazie usług (o których mowa w pkt. III.3.2) a) oraz III.3.2) b): 1,05 mln lub więcej, jednak mniej niż 1,35 mln pln brutto - 0 pkt; za każde kolejne pełne 300 tys. pln brutto ponad wymagane 1,05 mln -- 1 pkt, (przykład: jeżeli łączna wartość zamówień przedstawionych w wykazie usług wyniesie 1,35mln pln brutto, wykonawca otrzyma 1 punkt; jeżeli łączna wartość zamówień przedstawionych w wykazie usług wyniesie 2mln pln brutto, wykonawca otrzyma 3 punkty). Maksymalna ilość punktów, jakie wykonawca może uzyskać w tym kryterium wynosi 5 pkt. b) ilość zamówień, o których mowa w pkt III. 3.2) a): 1= 0 pkt, za każde kolejne - 2 pkt. Maksymalna ilość punktów, jakie wykonawca może uzyskać w tym kryterium wynosi 6 pkt. c) ilość zamówień, o których mowa w pkt III.3.2) b): 2= 0 pkt, za każde kolejne - 5 pkt. Maksymalna ilość punktów, jakie wykonawca może uzyskać w tym kryterium wynosi 20 pkt. (przykład: jeżeli wykonawca wykaże 3 zamówienia, o których mowa w pkt 2a) oraz 2 zamówienia, o których mowa w pkt III.3.2) b), otrzyma 4 punkty. Jeżeli wykonawca wykaże 1 zamówienie, o którym mowa w pkt III.3.2) a) oraz 3 zamówienia, o których mowa w pkt III.3.2) b), otrzyma 5 punktów UWAGA: jeżeli wykonawca wykaże w celu spełnienia warunku 3 zamówienia, spełniające warunek III.3.2) b), Zamawiający przyzna wykonawcy 0 punktów. d) łączna powierzchnia sal, w których zostały zrealizowane zamówienia: 450 miejsc siedzących i więcej, jednak mniej niż 600 - 0 pkt, za każde kolejne pełne 150 miejsc siedzących ponad wymagane minimum (450 miejsc siedzących) - 1 pkt (przykład: (A) jeżeli suma miejsc siedzących, jakie zgodnie z obowiązującymi przepisami gwarantuje powierzchnia sali, określonych przez wykonawcę w zamówieniach przedstawionych w wykazie usług wynosi 600, wykonawca otrzyma 1 punkt; (B) jeżeli suma miejsc siedzących, jakie zgodnie z obowiązującymi przepisami gwarantuje powierzchnia sali, określonych przez wykonawcę w zamówieniach przedstawionych w wykazie usług wynosi 1000, wykonawca otrzyma 3 punkty). Maksymalna ilość punktów, jakie wykonawca może uzyskać w tym kryterium wynosi 10 pkt. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz uzyskania punktów, Wykonawca zobligowany jest przedłożyć wypełniony Wykaz Usług. Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów za ewentualne zamówienia wykazane w wyniku wezwania do uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumromantyzmu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Muzeum Romantyzmu w Opinogórze, 06-406 Opinogóra, ul. Z. Krasińskiego 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Romantyzmu w Opinogórze, 06-406 Opinogóra, ul. Z. Krasińskiego 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.