eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek › Dostawa samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym z silnikiem spełniającym wymogi minimum EURO 2 wraz z zabudową śmieciarki o pojemności 14-16 mł do przewozu odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Gródek: Dostawa samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym z silnikiem spełniającym wymogi minimum EURO 2 wraz z zabudową śmieciarki o pojemności 14-16 m³ do przewozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 157651 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, fax 085 7180664.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.grodek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym z silnikiem spełniającym wymogi minimum EURO 2 wraz z zabudową śmieciarki o pojemności 14-16 m³ do przewozu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym z silnikiem spełniającym wymogi minimum EURO 2 wraz z zabudową śmieciarki o pojemności 14-16 m³ do przewozu odpadów komunalnych. Warunki techniczne przedmiotu zamówienia: - przedmiot zamówienia: dostawa śmieciarki wykonanej i spełniającej normę: EN - PN 1501-1 - pojemność zabudowy 14-16 m³ Samochód ciężarowy używany - śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych, rok produkcji 1997 lub młodszy. Podwozie dwuosiowe - wraz z zabudową śmieciarki o pojemności 14 - 16 m³ przystosowane do przewozu odpadów komunalnych. A. Główne elementy pojazdu: - kabina dzienna krótka 3 miejscowa - przednie drzwi kabiny z szybami opuszczanymi - silnik o mocy od 250 - 260 KM - blokada tylnego mostu - skrzynia biegów manualna zsynchronizowana 6+1 - kamera wsteczna - dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie większa niż 18000 kg - wspomaganie układu kierowniczego - masa przewożonych odpadów nie mniej niż 6500 kg - hamulce tarczowe z ABS - zawieszenie przód i tył resor - przebieg nie większy niż 250000 km Elementy podwozia - rama pojazdu zbudowana z podłużnic stalowych profili C połączone rurowymi poprzecznicami - korek wlewu z kluczykiem - tylne lampy przeciwmgielne Koła i opony - koła 22,5 cala+ 1 szt. zapas Elementy układu napędowego - norma emisji spalin minimum Euro 2 - silnik diesel Wewnętrzne wyposażenie kabiny - kabina trzyosobowa - wewnętrzna boczna osłona przeciwsłoneczna kierowcy - fotel kierowcy regulowany pokryty tapicerką odporną na zużycie - gaśnica polska - trójkąt ostrzegawczy - tachograf z ważną legalizacją - publikacje i wyświetlacz w języku polskim - apteczka samochodowa Zewnętrzne wyposażenie kabiny - nowa powłoka lakiernicza RAL 2011 - szerokokątne lusterka zewnętrzne z zespolonym kierunkowskazem - belka sygnalizacyjna B. Zabudowy śmieciarek do odbioru i transportu odpadów komunalnych - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym - pojemność skrzyni ładunkowej 14-16 m³ - zabudowa wyprodukowana w tym samym roku jak podwozie lub później - masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 6500 kg - mechanizm zgniatania hydrauliczny płytowy - stopień zagęszczania minimum 1 : 6 - uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 l - przystawka do załączania hydrauliki sterowania pneumatycznie - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów - króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, dwa wyłączniki bezpieczeństwa - krawędź zasypu na wysokości 1400 mm od podłoża - wymagania normy europejskiej - zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze RAL 2011 pomarańcz - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i tyłu pojazdu - pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku - błotnik kół tylnych z chlapaczami - zabudowa musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG - parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1 - opcja selektywnej zbiórki odpadów - dwie komory - dwa stopnie dla ładowaczy - pojazd sprawny technicznie, zarejestrowany na terenie RP z ważnym przeglądem technicznym. C. Warunki gwarancji i serwisu: gwarancja minimum 12 miesięcy na podwozie oraz minimum 12 miesięcy na zabudowę D. Śmieciarki musza posiadać - niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania, niezbędną dokumentację w języku polskim i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP) - pomiary hałasu na stanowiskach pracy oraz hałasu występującego na zewnątrz kabiny w wyniku zastosowanych urządzeń oraz analizę ryzyka na stanowiskach pracy związanego z przedmiotem zamówienia, na koszt Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny 6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Charakterystykę techniczną: szczegółowy i kompletny opis i zastosowane rozwiązania, nazwy i typy poszczególnych urządzeń itp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (lub dokument potwierdzający w tym terminie przez organ wydający). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 5. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy wymagają posiadanie takich uprawnień. 6. Bilans, rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. 7. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) 9. Wskazanie części zamówienia , które zamierza powierzyć osobie trzeciej lub oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia. 10. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat potwierdzający realizację przynajmniej jednego zamówienia dostaw w takim samym zakresie, co przedmiot zamówienia, o wartości 200.000,00 PLN, dat wykonania oraz nazw i adresów odbiorców (załącznik nr 3) i referencje z wykonania tych dostaw. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1. Jest uprawniony w obrocie prawnym, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości. 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej składane są formie oryginału, odpisu, wpisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. C. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że przedmiot dostawy odpowiada normie: EN - PN 1501 - 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.grodek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek ul. Chodkiewiczów 2 16-040 Gródek pok. Nr 8.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek ul. Chodkiewiczów 2 16-040 Gródek Pokój Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.