eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Przebudowa skrzyżowania ulicy Papieża Jana Pawła II, Gen. Ziętka i Armii Krajowej wraz z budową sygnalizacji świetlnej w Piekarach Śląskich - etap II (skrzyżowanie ulic Gen. Ziętka - Konstytucji 3 Maja).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Piekary Śląskie: Przebudowa skrzyżowania ulicy Papieża Jana Pawła II, Gen. Ziętka i Armii Krajowej wraz z budową sygnalizacji świetlnej w Piekarach Śląskich - etap II (skrzyżowanie ulic Gen. Ziętka - Konstytucji 3 Maja).
Numer ogłoszenia: 157530 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulicy Papieża Jana Pawła II, Gen. Ziętka i Armii Krajowej wraz z budową sygnalizacji świetlnej w Piekarach Śląskich - etap II (skrzyżowanie ulic Gen. Ziętka - Konstytucji 3 Maja)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przedstawi zamawiającemu w dniu odbioru robót w dwóch egzemplarzach dokumentacji odbiorowej. Zakres prac obejmuje m.in: - przebudowa ŚN - kabel HAKFta 3x120,20 KV - 71,5m - przebudowa oświetlenia ulicznego - 4 kpl - poszerzenia nawierzchni - 95 m2 - budowa zatoki - 200 m2 - nakładki asfaltowe - 1031,5 m2 - remont jezdni - 310m2 - budowa, przekładki chodników - 1190 m2 - przebudowa kanalizacji deszczowej rury PVC fi 225- 450 - 189 mb - sygnalizacja świetlna przy ul. Konstytucji 3 Maja - 1 kpl - przebudowa wodociągu fi 180PE80 SDR11 - 35 mb - oznakowania poziome i pionowe - zagospodarowanie zielenią - zabezpieczenia gazociągu, ciepłociągu, sieci teletechnicznej - 14 mb - organizacja ruchu na czas prowadzenia robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) -c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr S 2 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr S 3 do sporządzenia przez oferenta); b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi dla osób wykonujących zamówienie w specjalności: 1)drogowej; 2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kserokopią zaświadczenia, że są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Załącznik nr S 4 do sporządzenia przez oferenta; c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót: - drogowych - budowy asfaltowych nawierzchni - o wartości min 1 000 000,00 zł każda (co najmniej 2 roboty) wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 szt); - instalacyjnych w zakresie zewnętrznych sieci wodociągowo-kanalizacyjnych o wartości min 250 000,00 zł każda (co najmniej 2 roboty) wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 szt); - elektrycznych w zakresie sygnalizacji świetlnej o wartości min. 200 000,00 zł każda (co najmniej 2 roboty) wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 szt); Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1i 2a niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 pokój 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 pokój 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.