eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Przedmiotem zamówienia jestdostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-09-16

Bia³ystok: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej.
Numer og³oszenia: 157509 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Bia³ostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej. (kod wg CPV: 391300000-2 meble biurowe). Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la poni¿szy wykaz oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - V- rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê. CZÊ¦Æ I Wydzia³ Zarz±dzania - Administracja (ZP/WZ/D/79/09) Meble do pomieszczenia nr 11 - biurko ma³e A 1200x630x760 (Rys. Nr 1) - szt. 1 - stolik pod komputer C 800x630x760 (Rys. Nr 2) - szt. 2 - stolik pod drukarkê B 630x630x650 (Rys. Nr 3) - szt. 1 - przystawka kon. ? ko³a 1260x1260x760 (Rys. Nr 4) - szt. 1 - kontener B 4 szuflady 490x450x670 (Rys. nr 5) - szt. 1 - szafa aktowo - odzie¿owa 1000x450x1650 (Rys. nr 6) - szt. 1 - rega³ naro¿ny 450x450x1650 (Rys. nr 7) - szt. 1 - fotel (Rys. Nr 8) - szt. 1 Meble do pomieszczenia nr 12 - biurko ma³e A 1200x630x760 (Rys. Nr 9) - szt. 3 - stolik pod komputer C 800x630x760 (Rys. Nr 10) - szt. 2 - ³±cznik MC do biurek 630x630x760 (Rys. Nr 11) - szt. 2 - przystawka kon. ? ko³a 1260x1260x760 (Rys. Nr 12) - szt. 1 - kontener B 4 szuflady 490x450x670 (Rys. Nr 13) - szt. 2 - szafa aktowo - odzie¿owa 1000x450x1650 (Rys. Nr 14) - szt. 1 - rega³ zamykany 1000x450x904 (Rys. Nr 15) - szt. 1 - regalik naro¿ny 450x450x904 (Rys. Nr 16) - szt.2 - fotel (Rys. Nr 17) - szt. 2 CZÊ¦Æ II Budynek Ogólnotechniczny - Administracja (ZP/PK/11/4/09) - stó³ szkolny (Rys. Nr 18) - szt. 25 - krzes³o szkolne (Rys. Nr 19) - szt. 50 - biurko nauczycielskie (Rys. Nr 20) - szt. 1 CZÊ¦Æ III Budynek Ogólnotechniczny - CIiTT (ZP/PR/21/20/09) - szafa na dokumenty (Rys. Nr 21) - szt. 1 - szafa ubraniowa (Rys. Nr 22) - szt. 1 CZÊ¦Æ IV Budynek Wydzia³u Mechanicznego - Dzia³ Spraw Studenckich (ZP/PR/10/51/09) - biurko naro¿ne (Rys. nr 23) - szt. 1 - biurko podwójne (Rys. Nr 24) - szt. 1 - szafka du¿a (Rys. Nr 25) - szt. 1 - szafka ma³a (Rys. Nr 26) - szt. 1 - rega³ - szafa (Rys. Nr 27) - szt. 1 - szafa wnêkowa (Rys. Nr 28) - szt. 2 - szafa wnêkowa (Rys. Nr 29) - szt. 2 - szafa wnêkowa (Rys. Nr 30) - szt. 1 - zabudowa kaloryfera(Rys. Nr 31) - szt. 1 - zabudowa kaloryfera(Rys. Nr 32) - szt. 1 CZÊ¦Æ V Budynek Hotel Asystenta - Radio Akadera (ZP/PR/13/2/09) - krzes³o obrotowe (Rys. Nr 32) - szt. 4 Wykonawca ma prawo przed z³o¿eniem oferty do dokonania wizji lokalnej w pomieszczeniach celem sprawdzenia warunków techniczno-organizacyjnych realizacji zamówienia oraz pobrania wymiarów z natury na poszczególne meble. Dopuszcza siê z³o¿enie oferty równowa¿nej o parametrach i w³a¶ciwo¶ciach takich samych b±d¼ lepszych ni¿ okre¶lono w SIWZ. Jakiekolwiek pojawienie siê w opisie przedmiotu zamówienia nazw w³asnych oraz znaków towarowych ma na celu wy³±cznie zapewnienie jednorodno¶ci zamawianych mebli z meblami ju¿ posiadanymi i zamontowanymi przez zamawiaj±cego..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych , a w szczególno¶ci: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, okre¶lonej jako mo¿liwo¶æ dysponowania lub dostêpu do ¶rodków finansowych wystarczaj±cych do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzglêdnieniem zobowi±zañ z tytu³u realizacji innych zamówieñ, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 5) udziel± co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble, objête zamówieniem, 6) zaoferuj± meble, posiadaj±ce odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materia³y u¿yte do ich wykonania oraz deklaracje zgodno¶ci z normami na wyrób; odpowiednie dokumenty wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia, 7) zaakceptuj± warunki bezp³atnego serwisu gwarancyjnego: a) termin usuniêcia wad przedmiotu zamówienia, w siedzibie zamawiaj±cego - w ci±gu 5 dni roboczych od pisemnego zg³oszenia przez zamawiaj±cego, b) je¿eli naprawa bêdzie trwaæ d³u¿ej ni¿ 10 dni roboczych, b±d¼ gdy 3 naprawy dotyczyæ bêd± tego samego wyrobu (mebla) lub jego elementów - wtedy wykonawca wymieni wyrób (mebel) na nowy, pozbawiony wad, taki sam lub inny, pasuj±cy do reszty wyposa¿enia, c) okres gwarancji na naprawiany wyrób (mebel) ulega przed³u¿eniu o czas naprawy, d) okres gwarancji biegnie na nowo dla wyrobu (mebla) wymienionego, e) zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zwrotu kosztu wyrobu (mebla) - w przypadku 3 nieskutecznych napraw, b±d¼ uchylania siê wykonawcy od obowi±zków ¶wiadczenia us³ug gwarancyjnych. Oceny spe³nienia warunków zamawiaj±cy dokona na podstawie z³o¿onych przez wykonawcê o¶wiadczeñ oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. Niespe³nienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postêpowania i uznanie jego oferty za odrzucon±..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawcy powinni za³±czyæ do oferty w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê: 1) wype³niony Formularz ofertowy (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 1), 2) wype³nion± Specyfikacjê ofertow± zamówienia (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 2) z odpowiednimi odno¶nikami wskazuj±cymi poszczególne meble w za³±czonych do oferty katalogach, prospektach, zdjêciach, rysunkach, itp.; odno¶niki powinny okre¶laæ: wygl±d mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawieraj±cym rodzaj materia³ów oraz akcesoriów u¿ytych do wykonania mebli (je¿eli nie ma takich danych w odno¶nikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotycz±ce zaoferowanych mebli, 3) rysunki proponowanych mebli, katalogi, prospekty, zdjêcia, 4) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 5) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg za³±czonego wzoru druku - Za³±cznik nr 5), 6) o¶wiadczenie wykonawcy o udzieleniu co najmniej 36-miesiêcznej na meble oraz o akceptacji warunków serwisu gwarancyjnego zawartych w pkt. 5.7 SIWZ, (na druku Formularza oferty), 7) o¶wiadczenie wykonawcy o zaoferowaniu mebli posiadaj±cych odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materia³y u¿yte do ich wykonania oraz deklaracje zgodno¶ci z normami na wyrób z o¶wiadczeniem, ¿e odpowiednie dokumenty wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia, (na druku Formularza oferty),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Wydzia³ Zarz±dzania - Administracja (ZP/WZ/D/79/09).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wydzia³ Zarz±dzania - Administracja (ZP/WZ/D/79/09) Meble do pomieszczenia nr 11 - biurko ma³e A 1200x630x760 (Rys. Nr 1) - szt. 1 - stolik pod komputer C 800x630x760 (Rys. Nr 2) - szt. 2 - stolik pod drukarkê B 630x630x650 (Rys. Nr 3) - szt. 1 - przystawka kon. ? ko³a 1260x1260x760 (Rys. Nr 4) - szt. 1 - kontener B 4 szuflady 490x450x670 (Rys. nr 5) - szt. 1 - szafa aktowo - odzie¿owa 1000x450x1650 (Rys. nr 6) - szt. 1 - rega³ naro¿ny 450x450x1650 (Rys. nr 7) - szt. 1 - fotel (Rys. Nr 8) - szt. 1 Meble do pomieszczenia nr 12 - biurko ma³e A 1200x630x760 (Rys. Nr 9) - szt. 3 - stolik pod komputer C 800x630x760 (Rys. Nr 10) - szt. 2 - ³±cznik MC do biurek 630x630x760 (Rys. Nr 11) - szt. 2 - przystawka kon. ? ko³a 1260x1260x760 (Rys. Nr 12) - szt. 1 - kontener B 4 szuflady 490x450x670 (Rys. Nr 13) - szt. 2 - szafa aktowo - odzie¿owa 1000x450x1650 (Rys. Nr 14) - szt. 1 - rega³ zamykany 1000x450x904 (Rys. Nr 15) - szt. 1 - regalik naro¿ny 450x450x904 (Rys. Nr 16) - szt.2 - fotel (Rys. Nr 17) - szt. 2.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Budynek Ogólnotechniczny - Administracja (ZP/PK/11/4/09).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: - stó³ szkolny (Rys. Nr 18) - szt. 25 - krzes³o szkolne (Rys. Nr 19) - szt. 50 - biurko nauczycielskie (Rys. Nr 20) - szt. 1.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Budynek Ogólnotechniczny - CIiTT (ZP/PR/21/20/09).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: - szafa na dokumenty (Rys. Nr 21) - szt. 1 - szafa ubraniowa (Rys. Nr 22) - szt. 1.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Budynek Wydzia³u Mechanicznego - Dzia³ Spraw Studenckich (ZP/PR/10/51/09).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: - biurko naro¿ne (Rys. nr 23) - szt. 1 - biurko podwójne (Rys. Nr 24) - szt. 1 - szafka du¿a (Rys. Nr 25) - szt. 1 - szafka ma³a (Rys. Nr 26) - szt. 1 - rega³ - szafa (Rys. Nr 27) - szt. 1 - szafa wnêkowa (Rys. Nr 28) - szt. 2 - szafa wnêkowa (Rys. Nr 29) - szt. 2 - szafa wnêkowa (Rys. Nr 30) - szt. 1 - zabudowa kaloryfera(Rys. Nr 31) - szt. 1 - zabudowa kaloryfera(Rys. Nr 32) - szt. 1.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Budynek Hotel Asystenta - Radio Akadera (ZP/PR/13/2/09).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: - krzes³o obrotowe (Rys. Nr 33) - szt. 4.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.