To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-04
Sanok: Zakup produktów żywnościowych w 2016 r. do stołówki Zespołu Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Sanoku, ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok
Numer ogłoszenia: 1574 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168783 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego, ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0 13 464 75 00, faks 0 13 464 75 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup produktów żywnościowych w 2016 r. do stołówki Zespołu Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Sanoku, ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup produktów żywnościowych w 2016 r. do stołówki Zespołu Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Sanoku, których szacunkową liczbę określa Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamówienie składa się z 5 części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 2 pkt. 1 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców, ul. Sienkiewicza 1, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37456,00
Oferta z najniższą ceną: 37456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37456,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców, ul. Sienkiewicza 1, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19600,00
Oferta z najniższą ceną: 19600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19600,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mleka i jego przetworów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
- Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29540,50
Oferta z najniższą ceną: 29540,50 / Oferta z najwyższą ceną: 29540,50
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "OLIMPEK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "OLIMPEK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe OLIMPEK Sp. z o.o., ul. Ciasna 12, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42879,00
Oferta z najniższą ceną: 38440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45372,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa owoców, warzyw i jaj kurzych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurt Detal Handel Obwoźny Halina Bułdak, ul. Stapińskiego 8, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22415,00
Oferta z najniższą ceną: 22415,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23245,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na świadczenia usług sprzątania pomieszczeń w obiektach SPMZPOZ w Sanoku
- na dostawę odczynników do badań mikrobiologicznych dla SPZOZ w Sanoku
- dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok
- na dostawę pieczywa dla SPZOZ Sanok
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
- na dostawę mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do SPZOZ w Parczewie w podziale na 7 zadań
- Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2024
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa produktów mleczarskich ZP 9/2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku (2).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.