eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa łóżek rehabilitacyjnych, wózków do przewożenia chorych oraz sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii w ramach programu POLCARD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Elbląg: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych, wózków do przewożenia chorych oraz sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii w ramach programu POLCARD
Numer ogłoszenia: 157427 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, fax 055 2345547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych, wózków do przewożenia chorych oraz sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii w ramach programu POLCARD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - komputerowy system rehabilitacji funkcji poznawczych CPV 33.9.00.00-8, 30.24.30.00-4 -zestaw do 24 godzinnego monitorowania EKG CPV 33.12.32.10-3 - aparat do EKG ze stolikiem transportowym CPV 33.12.32.00-0 - łóżka rehabilitacyjne CPV 33.19.21.20-9 - wózki do przewożenia chorych CPV 33.10.00.00-1 w czterech pakietach oraz przeprowadzenie: - instruktażu personelu medycznego w zakresie obsługi oferowanego sprzętu - dotyczy pakietu nr 1 - szkolenia: - kilkuetapowe szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi zapewniające podjęcie, przez użytkownika, samodzielnej pracy na oferowanym systemie - dotyczy pakietu nr 2, - personelu medycznego w zakresie obsługi - dotyczy pakietu nr 3 i 4 - pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi- dotyczy pakietu nr 2, 3, 4 - pakiet nr 1 Dostawa: - komputerowego systemu rehabilitacji funkcji poznawczych CPV 33.9.00.00-8, 30.24.30.00-4 w ilości 1 zestaw Szczegółowy opis oraz parametry techniczne komputerowego systemu rehabilitacji funkcji poznawczych będącego przedmiotem pakietu nr 1 zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ. Szkolenie: - instruktażu personelu medycznego w zakresie obsługi oferowanego sprzętu - pakiet nr 2 Dostawa: - zestawu do 24 godzinnego monitorowania EKG CPV 33.12.32.10-3 w ilości 1 zestaw Szczegółowy opis oraz parametry techniczne zestawu do 24 godzinnego monitorowania EKG będącego przedmiotem pakietu nr 2 zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Szkolenie: - kilkuetapowe szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi zapewniające podjęcie, przez użytkownika, samodzielnej pracy na oferowanym systemie - pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi - pakiet nr 3 Dostawa: - aparatu do EKG ze stolikiem transportowym CPV 33.12.32.00-0 w ilości 1 zestaw Szczegółowy opis oraz parametry techniczne aparatu do EKG ze stolikiem transportowym będącego przedmiotem pakietu nr 3 zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Szkolenie: - personelu medycznego w zakresie obsługi - pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi - pakiet nr 4 Dostawa: - łóżek rehabilitacyjnych CPV 33.19.21.20-9 w ilości 14 szt. - wózków do przewożenia chorych CPV 33.10.00.00-1 w ilości 3 szt. Szczegółowy opis oraz parametry techniczne łóżek rehabilitacyjnych oraz wózków do przewożenia chorych będącego przedmiotem pakietu nr 4 zostały określone w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ. Szkolenie: - personelu medycznego w zakresie obsługi - pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 30.24.30.00 - Oprogramowanie medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2006r., Nr 164 poz. 1163 z póź. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. oraz inne dokumenty i oświadczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4. Arkusz asortymentowo-cenowy - pakiet nr 1 - załącznik nr 2 do SIWZ 5. Arkusz asortymentowo-cenowy - pakiet nr 2 - załącznik nr 3 do SIWZ 6. Arkusz asortymentowo-cenowy - pakiet nr 3 - załącznik nr 4 do SIWZ 7. Arkusz asortymentowo-cenowy - pakiet nr 4 - załącznik nr 5 do SIWZ 8. Specyfikacja dostawy - pakiet nr 1 - załącznik nr 2A do SIWZ 9. Specyfikacja dostay - pakiet nr 2 - załącznik nr 3A do SIWZ 10. Specyfikacja dostawy - pakiet nr 3 - załącznik nr 4A do SIWZ 11. Specyfikacja dostawy - pakiet nr 4 - załącznik nr 5A do SIWZ 12. Wypełnione załączniki odpowiednio do zaoferowanego pakietu: -pakiet nr 1 - załączniki nr 6 i 11, -pakiet nr 2 - załączniki nr 7 i 12, -pakiet nr 3 - załączniki nr 8 i 13, -pakiet nr 4 - załączniki nr 9, 10 i 14, 13. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży - załącznik nr 17 oraz zgodnie z treścią oferty. 15. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r.) 16. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty 6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadaja wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Firmowe materiały informacyjne, polskojęzyczną dokumentację z parametrami technicznymi zaoferowanego sprzętu w celu potwierdzenia spełniania wymogów stawianych przez Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Ktrólewiecka 146, 82-300 Elbląg Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych lok. 074.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 (pok. 44 na parterze)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: - komputerowego systemu rehabilitacji funkcji poznawczych CPV 33.9.00.00-8, 30.24.30.00-4 w ilości 1 zestaw Szczegółowy opis oraz parametry techniczne komputerowego systemu rehabilitacji funkcji poznawczych będącego przedmiotem pakietu nr 1 zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ. Szkolenie: - instruktażu personelu medycznego w zakresie obsługi oferowanego sprzętu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: - zestawu do 24 godzinnego monitorowania EKG CPV 33.12.32.10-3 w ilości 1 zestaw Szczegółowy opis oraz parametry techniczne zestawu do 24 godzinnego monitorowania EKG będącego przedmiotem pakietu nr 2 zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Szkolenie: - kilkuetapowe szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi zapewniające podjęcie, przez użytkownika, samodzielnej pracy na oferowanym systemie - pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: - aparatu do EKG ze stolikiem transportowym CPV 33.12.32.00-0 w ilości 1 zestaw Szczegółowy opis oraz parametry techniczne aparatu do EKG ze stolikiem transportowym będącego przedmiotem pakietu nr 3 zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ. Szkolenie: - personelu medycznego w zakresie obsługi - pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: - łóżek rehabilitacyjnych CPV 33.19.21.20-9 w ilości 14 szt. - wózków do przewożenia chorych CPV 33.10.00.00-1 w ilości 3 szt. Szczegółowy opis oraz parametry techniczne łóżek rehabilitacyjnych oraz wózków do przewożenia chorych będącego przedmiotem pakietu nr 4 zostały określone w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ. Szkolenie: - personelu medycznego w zakresie obsługi - pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.