eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E we wsi Annopole Nowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Zduńska Wola: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E we wsi Annopole Nowe
Numer ogłoszenia: 157305 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115439 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E we wsi Annopole Nowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E we wsi Annopole nowe, na odcinku od skrzyżowania na odcinku od drogi powiatowej Nr 4904E (km. projektowy 0+000), do skrzyżowania z drogą powiatową 1762E (km. projektowy 1+715). Całkowita długość przebudowywanego odcinka drogi to 1.715,00 mb. Zakres prac: Trasa przebudowy biegnie po istniejącej drodze o nawierzchni bitumicznej w terenie zabudowanym. W ramach inwestycji planuje się wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni poprzez nakładkę bitumiczną w dwóch warstwach konstrukcyjnych, wraz z wyrównaniem i poszerzeniem jezdni do szerokości 6,0 m na odcinku prostym, oraz z poszerzeniami na łukach. Przewiduje się również budowę chodników o szerokości 2,5 m i zjazdów o szerokości nie mniejszej niż 4,5m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, wydzielenie zatok autobusowych o nawierzchni bitumicznej, remont istniejącego systemu odwodnienia poprzez wyprofilowanie, oczyszczenie i udrożnienie rowów przydrożnych, rozbiórkę istniejących przepustów betonowych a w ich śladzie pobudowanie nowych z rur PVC średnicy 400mm pod zjazdami i z rur HDPE karbowanych średnicy 600mm pod jezdnią (przepusty poprzeczne). Wykonawca ma również wykonać pełne oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe, według zatwierdzonego docelowego projektu organizacji ruchu z uwagami organu zatwierdzającego. Przekroje konstrukcyjne obejmują wykonanie następujących robót: - jezdnia główna -Istniejąca nawierzchnię bitumiczną, w miejscach wymaganych projektowaną niweletą należy sfrezować na głębokość od 0 do 4 cm. Nawierzchnię jezdni po sfrezowaniu i oczyszczeniu należy skropić a następnie ułożyć warstwę wyrównawczą z MMA, grubość warstwy uzależniona jest od przekroju. Po ułożeniu warstwy wyrównawczej, oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni przewidziano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Projektuje się zastosowanie mieszanki AC 11S, asfalt D 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu winna wynosić nie mniej niż 5 cm. - wyrównanie krawędzi jezdni (poszerzenia) - Istniejąca nawierzchnię bitumiczną, w miejscach wymaganych projektowaną niweletą należy sfrezować na głębokość od 0 do 4 cm. Nawierzchnię jezdni po sfrezowaniu i oczyszczeniu należy skropić a następnie ułożyć warstwę wyrównawczą z MMA, grubość warstwy uzależniona jest od przekroju. Po ułożeniu warstwy wyrównawczej, oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni przewidziano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Projektuje się zastosowanie mieszanki AC 11S, asfalt D 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu winna wynosić nie mniej niż 5 cm. - wyrównanie krawędzi jezdni (poszerzenia) - Konstrukcję poszerzeń zaprojektowano jako bitumiczną, konstrukcja podatna. Warstwę ścieralną stanowić będzie warstwa betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. po zagęszczeniu (asfalt D 50/70), układana na warstwie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16P grubości 13 cm po zagęszczeniu (asfalt D 50/70). Podbudowę stanowić będzie warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, układana dwuwarstwowo, warstwa dolna frakcji 31,5/63mm grubości 10cm oraz warstwa górna frakcji 0/31,5mm grubości 10cm po zagęszczeniu. Na połączeniu nawierzchni istniejącej z poszerzeniem należy sfrezować warstwę ścieralną na szerokość co najmniej 0,5m od krawędzi jezdni, miejsce frezowania oczyścić a następnie po ułożeniu warstwy podbudowy bitumicznej na poszerzeniu, na połączeniu nawierzchni ułożyć geowłókninę do połączeń warstw bitumicznych (o parametrach nie mniejszych niż podane w dalszej części dokumentacji) i po jej ułożeniu wykonać warstwę ścieralną. - zatoki autobusowe - Nawierzchnię zatok autobusowych zaprojektowano jako bitumiczną, konstrukcja podatna. Warstwę ścieralną stanowić będzie warstwa betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm po zagęszczeniu (asfalt D 50/70), układana na warstwie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16P grubości 13 cm po zagęszczeniu (asfalt D 50/70). Podbudowę stanowić będzie warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, układana dwuwarstwowo, warstwa dolna frakcji 31,5/63mm grubości 10cm oraz warstwa górna frakcji 0/31,5mm grubości 10cm po zagęszczeniu. - chodniki - Chodniki zaprojektowano o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej gr. 8 cm, koloru szarego, typu Cegła lub równoważna, układanej na podsypce cementowo-piaskowej c:p 1:4, grubości 5 cm po zagęszczeniu. Pod podsypką cementowo- piaskową zaprojektowano wykonanie warstwy podbudowy z piasku średnioziarnistego grubości 10 cm po zagęszczeniu,. Pod podbudową celem osiągnięcia wymaganej niwelety projektuje się uzupełnienie konstrukcji poprzez wykonanie warstwy z piasku średnioziarnistego grubości wynikającej z przekrojów. - zjazdy - Zjazdy indywidualne (do nieruchomości) zaprojektowano o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej gr. 8 cm, koloru grafitowego, typu Cegła lub równoważna, układanej na podsypce cementowo-piaskowej c:p 1:4, grubości 5 cm po zagęszczeniu. Pod podsypką cementowo- piaskową zaprojektowano wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm po zagęszczeniu, frakcji 0/31,5mm. - elementy ulic - Chodniki i zjazdy w miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym należy spiąć obrzeżami betonowymi 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. Jezdnię należy spiąć krawężnikiem betonowym 15x30x100cm układanym na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. Na zjazdach należy zastosować krawężniki najazdowe o wymiarach 15x22x100 cm również układane na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. Na łukach należy stosować wyłącznie krawężniki łukowe (bez cięcia). Zadanie obejmuje także w ramach robót przygotowawczych usunięcie zieleni wysokiej 7 szt. drzew. Przebudowa drogi powinna być wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną wykonaną przez FORMA Pracownię Projektową s.c. Wilkowice, ul. Dębowa 6, 64-115 Święciechowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROMAK Sp. z o. o., Poręby 26 B, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2240606,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1921457,85

  • Oferta z najniższą ceną: 1921457,85 / Oferta z najwyższą ceną: 2628394,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.