eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Wykonanie i montaż stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wlkp. oraz remont pomieszczenia piwnicznego w budynku Starostwa Powiatowego z przeznaczeniem na archiwum



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Grodzisk Wielkopolski: Wykonanie i montaż stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wlkp. oraz remont pomieszczenia piwnicznego w budynku Starostwa Powiatowego z przeznaczeniem na archiwum
Numer ogłoszenia: 157297 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Powiatowe w Grodzisku Wlkp. , ul. Żwirki i Wigury 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4452500, faks 061 4452555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wlkp. oraz remont pomieszczenia piwnicznego w budynku Starostwa Powiatowego z przeznaczeniem na archiwum.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zadanie 1: wykonanie i montaż stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wlkp. Na powyższe zadanie składa się: - demontaż istniejącej stolarki okiennej wg wykazu - demontaż drewnianych parapetów - dostarczenie i montaż stolarki okiennej drewnianej o wyglądzie okien istniejących zgodnie z załączonymi rysunkami (11 sztuk) - dostarczenie i montaż parapetów drewnianych - naprawa tynków w ościeżnicach, wykonanie gładzi oraz malowanie ościeżnic farbą emulsyjną 2) Zadanie 2: remont pomieszczenia piwnicznego w budynku Starostwa Powiatowego z przeznaczeniem na archiwum. Na powyższe zadanie składa się: - rozbiórka posadzki z uszkodzonych płytek posadzkowych, - odbicie skorodowanych tynków na suficie i ścianach - wypełnienie - zamurowanie otworów drzwiowych i wnęk ścian cegłą, - wykonanie nowej warstwy wyrównawczej betonowej gr. 5 cm na podłodze - położenie płytek posadzkowych, - wykonanie nowych tynków sufitów i ścian z zaprawy wapienno - cementowej - instalacja drzwi zewnętrznych, - wymiana drzwi wewnętrznych na stolarkę stalową o odporności ogniowej 30 minut, - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową, - wymiana instalacji elektrycznej, - wyposażenie pomieszczenia w wentylację nawiewno-wywiewną Szczegółowy zakres robót zawiera SIWZ i przedmiar robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 4. Przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX specyfikacji, 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ 2) Kosztorys ofertowy 3) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 4) Podpisany projekt umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają odpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 9) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (potwierdzone referencjami) Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez osobę uprawnioną - za zgodność z oryginałem. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem przysięgłym potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W pozostałym zakresie, wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty określone w pkt. 1 Dokumenty wymagane w ppkt. 1)-4); 6); 8)-10). 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej A) Dokumenty składane wspólnie: 1) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2) Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. - oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego, - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty, - przedstawiciel/wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie, 3) Kosztorys ofertowy 4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 5) Podpisany projekt umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ B) Dokumenty składane oddzielnie: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają odpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ (potwierdzone referencjami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wlkp., ul.. Żwirki Wigury 1, budynek B, I piętro, pokój nr 12 - Wydział Organizacyjno - Gospodarczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki i Wigury 1, budynek B, I piętro, pokój nr 12 - Wydział Organizacyjno - Gospodarczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: wykonanie i montaż stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wlkp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na powyższe zadanie składa się: - demontaż istniejącej stolarki okiennej wg wykazu - demontaż drewnianych parapetów - dostarczenie i montaż stolarki okiennej drewnianej o wyglądzie okien istniejących zgodnie z załączonymi rysunkami (11 sztuk) - dostarczenie i montaż parapetów drewnianych - naprawa tynków w ościeżnicach, wykonanie gładzi oraz malowanie ościeżnic farbą emulsyjną.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00-6, 45.42.11.32-8, 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: remont pomieszczenia piwnicznego w budynku Starostwa Powiatowego z przeznaczeniem na archiwum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na powyższe zadanie składa się: - rozbiórka posadzki z uszkodzonych płytek posadzkowych, - odbicie skorodowanych tynków na suficie i ścianach - wypełnienie - zamurowanie otworów drzwiowych i wnęk ścian cegłą, - wykonanie nowej warstwy wyrównawczej betonowej gr. 5 cm na podłodze - położenie płytek posadzkowych, - wykonanie nowych tynków sufitów i ścian z zaprawy wapienno - cementowej - instalacja drzwi zewnętrznych, - wymiana drzwi wewnętrznych na stolarkę stalową o odporności ogniowej 30 minut, - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową, - wymiana instalacji elektrycznej, - wyposażenie pomieszczenia w wentylację nawiewno-wywiewną Szczegółowy zakres robót zawiera SIWZ i przedmiar robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.