eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego Z-7 w Owsiszczach oraz Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego Z-8 w Owsiszczach w ramach ochrony przeciwpowodziowej sołectwa Owsiszcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Krzyżanowice: Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego Z-7 w Owsiszczach oraz Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego Z-8 w Owsiszczach w ramach ochrony przeciwpowodziowej sołectwa Owsiszcze
Numer ogłoszenia: 157134 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzyżanowice , ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. (032) 4194051, 4194050, faks (032) 4194234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowic.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego Z-7 w Owsiszczach oraz Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego Z-8 w Owsiszczach w ramach ochrony przeciwpowodziowej sołectwa Owsiszcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową 2 zbiorników przeciwpowodziowych w Owsiszczach, w ramach ochrony przeciwpowodziowej sołectwa Owsiszcze, tj. Zbiornika Z-7 o parametrach: powierzchnia zalewu - ok. 2486m2; maksymalna objętość przy Max.p.p. - ok. 1880m3 (227,00mnpm); wysokość piętrzenia - ok. 3,0m; szer. korony grobli ziemnej - 3,0m oraz Zbiornika Z-8 o parametrach: powierzchnia zalewu - ok. 1775m2; maksymalna objętość przy Max.p.p. - ok. 1280m3 (223,97mnpm); wysokość piętrzenia - ok. 2,55m; szer. korony grobli ziemnej - 3,0m. Zakres wykonania zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie grobli ziemnych zbiornika Z-8 (w pierwszej kolejności) i Z-7 wraz z urządzeniami zrzutowymi, roboty wykończeniowe i towarzyszące (wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych oraz ich demontaż), wykonanie schodów skarpowych dla zbiorników; modernizację istniejącego rowu jako odpływowego ze zbiorników oraz wykonanie wszystkich innych czynności niezbędnych do jego zrealizowania, wynikających z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2 , spełniający warunki zawarte: w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, w tym m.in.: - Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. - Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji, jako główny wykonawca, w ciągu ostatnich 5 lat, minimum: 2 urządzeń melioracyjnych hydrotechnicznych o charakterze małej retencji - zbiorników mokrych lub suchych, tam; śluz; wałów przeciwpowodziowych, i o wartości min. 200 000,00 zł każdy, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami je zamawiających. - Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z doświadczeniem minimum 3 lat - jeśli wykształcenie wyższe, lub 5 lat - jeśli wykształcenie średnie; hydrotechnicznej w zakresie instalacji i urządzeń hydrotechnicznych z doświadczeniem minimum 3 lat - jeśli wykształcenie wyższe, lub 5 lat - jeśli wykształcenie średnie. - Wykonawca winien dysponować wyposażeniem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym min.: 1 spycharką lub równiarką, 1 koparko - ładowarką, 2 walcami w tym 1 walcem wibracyjnym i 1 zagęszczarką samojezdną lub zapinaną. - Wykonawca musi posiadać środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości min. 400.000,00 zł lub zdolność kredytową na uruchomienie takich środków. - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - Aktualną/e informację/e z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Wykaz wymaganych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz referencje zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz kopie uprawnień kierownika/ów budowy, a także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.