eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Część A zamówieniasukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej Część B zamówieniasukcesywna dostawa tonerów do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Dąbrowa Górnicza: Część A zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej Część B zamówienia: sukcesywna dostawa tonerów do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 157126 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część A zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej Część B zamówienia: sukcesywna dostawa tonerów do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza równowartości 133 000euro. Część A zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej przez okres 12 miesięcy Część B zamówienia: sukcesywna dostawa tonerów do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej przez okres 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.76 - 30.19.00.76 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.97.11 - Zadrukowane koperty z okienkiem adresowym 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22ust.1 pkt1) pzp) - w tym postępowaniu jest to zgłoszenie do właściwego rejestru czy ewidencji działalności gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22ust.1 pkt2) pzp) -w tym postępowaniu wykonawca składa stosowne oświadczenie na Załączniku Nr 2 SIWZ oraz formularz Załącznika Nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych dostaw. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykonawca wykonał i potwierdzi (np. Referencje) wykonanie minimum 3 (trzech) dostaw: dla części A - materiałów biurowych o wartości brutto minimum 50 000,00zł, dla części B - tonerów o wartości brutto minimum 30 000,00zł. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22ust.1 pkt3) pzp) - - tym postępowaniu wykonawca składa stosowne oświadczenie na Załączniku Nr 2 SIWZ, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp - tym postępowaniu wykonawca składa stosowne oświadczenie na Załączniku Nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy części A oraz części B zamówienia: 1. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów / oświadczeń / zaświadczeń czy informacji: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, Wymienione dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywać osoby umocowane do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Jeżeli w/w dokumenty nie pozwalają stwierdzić umocowania do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jego obowiązkiem jest załączyć stosowny dokument do oferty - np. pełnomocnictwo. Wymogiem staje się wtedy, aby załączony dokument został przedstawiony w formie: - oryginału, lub notarialnie poświadczonej kserokopii, lub kserokopii poświadczonej przez osobę , która udzieliła pełnomocnictwa. 1.2.ewentualnej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. W takim przypadku należy przedstawić również dokument , który określa pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty w której znajdą się dokumenty w formie kserokopii ich zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy stosownie do §4 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z 19.05.2006r. - Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006r i Dz. U. Nr 188, poz. 1155 z 2008r. W przypadku złożenia przez wykonawcę nieczytelnej kopii dokumentu lub budzącej wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 1.3. wypełnionego formularza Załącznika Nr 4 SIWZ zawierającego informacje o doświadczeniu zawodowym wykonawcy. Do informacji wykonawca zobowiązany jest dołączyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 1.4. wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ zawierający oświadczenie z art. 22 p.z.p. i 24 p.z.p., 1.5. wypełnionego formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ , Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 Rozdziału VI SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1.1 Rozdziału VI SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1.1 Rozdziału VI SIWZ dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) do składanej oferty należy dołączyć kopie umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki, podpisane przez wszystkich partnerów; termin na jaki zawarto umowę nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy załączyć stosowne oświadczenie, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza, sala 100 stanowisko 1 lub 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza, sala 100 stanowisko 1 lub 2 (kancelaria) lub pocztą.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.72.20-4, 19.52.00.00-7, 22.81.61.00-4, 22.81.63.00-6, 22.85.00.00-3, 22.85.10.00-0, 30.19.72.00-8, 30.19.72.20-4, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.91.00-1, 30.19.92.00-2, 30.19.92.30-1, 30.19.93.30-2, 30.19.97.11-7, 30.19.95.00-5, 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.26.40.00-0, 39.56.11.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B zamówienia: sukcesywna dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B zamówienia: sukcesywna dostawa tonerów przez okres 12 miesięcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.