eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu drukującego oraz skanerów na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Warszawa: Zakup sprzętu drukującego oraz skanerów na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 157093 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Urząd Wojewódzki , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6956015, faks 022 6956019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowieckie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu drukującego oraz skanerów na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu drukującego i skanerów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem standartowym oraz niezbędnymi licencjami i materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp i przewiduje następujące części zamówienia: 1) część I - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 6 sztuk drukarek A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 2) część II - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 2 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 3) część III - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 9 sztuk drukarek kodów kreskowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 4) część IV - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 5 sztuk drukarek A4 oraz 8 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 5) część V - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 10 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 6) część VI- obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 3 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń kolorowych A4 oraz 1 drukarki kolorowej A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 7) część VII - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 1 skanera nabiurkowego oraz 7 sztuk skanerów wysokiej rozdzielczości; 8) część VIII - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 4 sztuk drukarek A4 oraz 3 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi i 2 sztuk skanerów do fotografii i dokumentów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczno-cenowa zamówienia stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 30.12.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt III.4.3 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowieckie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Biuro Budżetowo - Księgowe, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (pokój 52).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Biuro Budżetowo - Księgowe, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (pokój 52).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W związku z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w przypadkach oraz na zasadach określonych we wzorze umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 6 sztuk drukarek A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Techniczne: Dodatkowy interface (karta sieciowa) Ethernet - 8

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 2 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Techniczne: Obsługa w duplexie papieru do min 200 g/m2 - 7

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 9 sztuk drukarek kodów kreskowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Techniczne: Wbudowana karta sieciowa - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 5 sztuk drukarek A4 oraz 8 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Techniczne: drukarka A4 - wbudowana druga karta sieciowa - 3
    • 3. Techniczne: Wielofunkcyjne urządzenie A4 - wbudowana druga karta sieciowa - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 10 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Techniczne: Obsługa w duplexie papieru do min 200 g/m2 - 7

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A4 oraz 1 drukarki kolorowej A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Techniczne: Wielofunkcyjne urządzenie kolorowe A4 - wbudowana druga karta sieciowa - 3
    • 3. Techniczne: Drukarka kolorowa A4 - wbudowana druga karta sieciowa - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 1 skanera nabiurkowego oraz 7 skanerów wysokiej rozdzielczości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Techniczne: Skaner nabiurkowy - wbudowana karta sieciowa - 1
    • 3. Techniczne: Skaner wysokiej rozdzielczości - Zasilanie przez port USB - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 4 sztuk drukarek A4 oraz 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi i 2 sztuk skanerów do fotografii i dokumentów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Techniczne: Drukarka A4 -wbudowana druga karta sieciowa - 3
    • 3. Techniczne: Wielofunkcyjne urządzenie A4 -wbudowana druga karta sieciowa - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.