eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu przy ul. Hołdu Pruskiego 13/2 w Świnoujściu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Świnoujście: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu przy ul. Hołdu Pruskiego 13/2 w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 157050 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98584 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Monte Cassino 8, Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu przy ul. Hołdu Pruskiego 13/2 w Świnoujściu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych związanych z remontem i zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Hołdu Pruskiego 13/2 w Świnoujściu na Centrum Pomocy i Wsparcia w zakresie Uzależnień 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: a/ zakresie prac - załącznik nr 1 i 1a, 1b ( przedmiar robót), b/ dokumentacji technicznej wykonanej przez: - Projekt budowlany - branża architektura opracowany przez mgr inż.arch. Iwonę Całus oraz mgr inż. Marcina Kubiczak.- załącznik nr 2 - Projekt budowlany - branża elektryczna opracowany przez mgr inż. Adama Białczewskiego -zał nr 2a - Projekt budowlany -branża sanitarna opracowany przez Pana Jana Zdzisława Salomon- zał,nr 2b. c/ Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał nr 3 d/ Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót sanitarnych - zał nr 3a e/ /Decyzji Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 29.07.2008r znak ZN -4220/159/W/2008 f/ Sondażowych badaniach kolorystyki i programu prac opracowany przez mgr konserwacji dzieł sztuki Mirosławę Koutny - Giedrys - zał. nr 4 g/ Wytycznych konserwatorskich - opracowanych przez architekta - konserwatora Henryka Jana Kustosza. -zał nr. 5 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej przebiegu prac i ich wyników, opracowanej w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną przestrzenną lokalizację wszystkich czynności, w terminie 14 dni od dnia zakończenia prac - 3 egz. Dokumentacja do wglądu pokój nr 14 w godz. 7.00-9.00 i 11.00- 13.00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 43.33.00.00 - 43.33.00.00 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 235485.07 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KIELART KONSERWACJA ZABYTKÓW - Spółka z o.o, ul. Kłodna 30, 70-535 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 235485.07
  • Oferta z najniższą ceną: 235485.07 oferta z najwyższą ceną: 235485.07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.