eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa krzeseł klasy ISO oraz obrotowych krzeseł komputerowych dla Politechniki Koszalińskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Koszalin: Dostawa krzeseł klasy ISO oraz obrotowych krzeseł komputerowych dla Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 157013 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122751 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł klasy ISO oraz obrotowych krzeseł komputerowych dla Politechniki Koszalińskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa krzeseł klasy ISO oraz obrotowych krzeseł komputerowych dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0 1.Szczegółowy opis wymagań dot. krzeseł klasy ISO: -Stelaż krzesła o metalowej wzmocnionej konstrukcji bez podłokietników , -Kolor stelaża czarny , nóżki zabezpieczone od spodu (antypoślizgowe), -Siedzisko i oparcie tapicerowane , -Tapicerka wykonana z tkaniny posiadającej atest trudnopalności i określającej odporność mechaniczną na ścieranie ( min.40.000 cykli Martindale), -Tkanina nietoksyczna, -Atest -Oceny Ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy, -Wymagana możliwość sztaplowania - układania jedno na drugim , -Przeznaczone do eksploatacji w obiektach użyteczności publicznej -Kolor tapicerki tkanina podstawowa typu C - do uzgodnienia przed podpisaniem umowy np. CU24 (brązowo-beżowy) Dostawca dostarczy krzesła na swój koszt, złoży je i wniesie na wskazane miejsce w godzinach pracy od 08:00 do 15:00 do poszczególnych obiektów. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad, umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym go przed uszkodzeniem, zabrudzeniem lub zawilgoceniem podczas transportu lub składowania. 2. Szczegółowy opis wymagań dot. obrotowych krzeseł komputerowych : -lekkie wyprofilowanie lędźwiowe -mechanizm CPT umożliwia idealne ustawienie oparcia -regulacja wysokości za pomocą siłownika W standardzie kółka gumowane przystosowane do twardej powierzchni (parkiet, panele, wykładzina PCU). Kolor tkaniny, najlepszy ciemny np.: C-38 (do uzgodnienia przed podpisaniem umowy) Krzesła muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 1998 nr 148 poz. 973), w szczególności minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii, jakie powinny spełniać stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe E&D, ul. Niepodległości 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14474,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10989,46

  • Oferta z najniższą ceną: 10989,46 / Oferta z najwyższą ceną: 16211,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.