eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Recz › Wykonanie usługi w zakresie dowożenia autobusami dzieci do szkół na terenie gminy Recz w roku szkolnym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Recz: Wykonanie usługi w zakresie dowożenia autobusami dzieci do szkół na terenie gminy Recz w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 157007 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 7654461 do 64, fax 0-95 7654461.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie dowożenia autobusami dzieci do szkół na terenie gminy Recz w roku szkolnym 2008/2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Z A K R E S Y : Linia A (ilość wozokilometrów ok. 1545 km tygodniowo dla dwóch autobusów), linia B - (ilość wozokilometrów ok. 766 km dla jednego autobusu tygodniowo) Przewidywane godziny przewozu od 600 do 1630, w tym przerwa ok. 2 godz. ( ok. 915 do 1115). Najdalej oddalone miejsce dowozu dzieci do szkół - ok. 15 km. Uwaga; cena winna być podana wspólnie dla obu linii w PLN wg stawki za 1 km (wartość netto, wysokość stawki VAT i jej wartość oraz wartość brutto za 1km).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy (oferenci), którzy uzyskają pozytywną (OCENĘ) Komisji Przetargowej przy Urzędzie Miejskim pod względem formalnym. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.17 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art.22 ust 1, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: a). posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem, posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, stosownie do wymogów określonych ustawą. b).posiadają niezbędną wiedzę i doświadczeniem oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania!
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 17. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), 2. wypełnione zestawienie cenowe (załącznik Nr 2), 3. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 4. aktualny wypis-odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 5. podpisane oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. w/w ustawy (załącznik nr 3), 6. zaakceptowany - wypełniony projekt umowy na przedmiot zamówienia (załącznik Nr 4), 7. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), 8. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające brak zaległości z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), 9. wypełniony załączniki Nr 5 (wykaz świadczonych usług o podobnym charakterze z ostatnim roku wraz z opiniami i referencjami), winien zapewnić i przekonać Komisję Przetargową (oceniającą pod względem formalnym) o należytym wykonaniu zamówienia w ocenie spełnia lub nie spełnia 10.wypełniony załącznik nr 6 (warunkiem uznania oferty jest udział kadry technicznej oraz pracowników mających doświadczenie w kierowaniu i realizacji w zamówieniu o podobnym charakterze w okresie ostatniego roku, w ilości dającej podstawę i gwarancję należytego wykonania zamówienia - wymagane jest min. 4 kierowców posiadających uprawnienia wynikające z art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. z 2007 r. nr 125, poz.874, Nr 176 poz. 1238, nr 192,poz.1381. Muszą posiadać niezbędne uprawnienia typu koncesji, certyfikatów uprawniających do prowadzenia usług przewozowych na terenie kraju i inne kwalifikacje określone przepisami w/w ustawy o transporcie drogowym. Winien zapewnić i przekonać Komisję Przetargową dokonującej oceny pod względem formalnym o należytym wykonaniu zamówienia w ocenie spełnia lub nie spełnia. 11. wypełniony załącznik nr 7 (wykaz posiadanego sprzętu -taboru przewidzianego i proponowanego do realizacji zamówienia z podaniem adresu zleceniodawców u których już prowadzona była taka działalność wraz z opiniami i referencjami). Warunkiem uznania oferty jest posiadanie lub dysponowanie taboru w ilości min. 1. jeden autobus o minimalnej liczbie miejsc siedzących -40 msc., 2. dwa autobusy o minimalnej liczbie miejsc siedzących -50 msc.. Wraz z wykazem należy dołączyć urzędowo potwierdzone z aktualnymi badaniami technicznymi kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przewidzianych do wykonania zamówienia. Niniejszy załącznik nr 7 winien zapewnić i przekonać Komisję Przetargową dokonującej ocen formalnej o należytym wykonaniu zamówienia w ocenie spełnia lub nie spełnia. 12. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt.4 i 8 ustawy. 13. oświadczenie wykonawcy, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji, 14.sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 15. informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 16. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (na tabor oraz osób przewożonych) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. dyspozycyjność taboru zastępczego - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.recz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 recz, pok. nr 9.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 recz, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.