Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-05
Zabrze: Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi oraz medycznymi zakaźnymi
Numer ogłoszenia: 15697 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Chorób Serca , ul. M. Curie-Skłodowskiej 9, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733668, faks 32 2717654, 3733668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi oraz medycznymi zakaźnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zlecenie obowiązku gospodarowania odpadami medycznymi i medycznymi zakaźnymi o kodach wymienionych w załączniku Pakiet nr 1: 204,00 Mg, Pakiet nr 2: 24,00 Mg Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu wykonania usługi: 1) Ustawy z dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz 21), zgodnie z którą odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powinny być spalane na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia. 2) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 poz. 1973); 3) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014, poz. 1923). 4) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn.13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz.U.2014.107) 5) Ustawy z dn. 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 z późn. zm.); 6) Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U.2011.227.1367 z późn. zm.) 7) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2003.8.104 z późn. zm.)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu usługi w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi oraz medycznymi zakaźnymi
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
czy dołączono zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz przetwarzania odpadów o kodach wymienionych w pakiecie nr 1, nr 2 wydane w formie decyzji zgodnie z treścią art. 41 ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (ze zm.) przez właściwy organ Pakiet nr 1: zezwolenie na zbieranie oraz zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodach wymienionych w pakiecie nr 1 (wydane przez marszałka woj. śląskiego), Pakiet nr 2: zezwolenie na zbieranie oraz zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodach wymienionych w pakiecie nr 2 (wydane przez marszałka województwa),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
czy w Wykazie usług wykazano co najmniej 2 usługi: Pakiet nr 1 w zakresie gospodarowania lub przetwarzania lub unieszkodliwiania odpadów medycznych zakaźnych o wartości minimum 300.000,00 zł każda, Pakiet nr 2 w zakresie gospodarowania lub przetwarzania lub unieszkodliwiania odpadów medycznych o wartości minimum 30.000,00 zł każda, oraz czy załączono dowód potwierdzający należyte wykonanie usług (Zamawiający nie wymaga informacji o zamówieniach nie wykonanych lub wykonanych nienależycie),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
czy załączony dokument potwierdza ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i jest wystawiony na sumę gwarancyjną nie niższą niż: Pakiet nr 1: 200.000,00 zł Pakiet nr 2: 100.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Pakiet nr 1 w zakresie gospodarowania lub przetwarzania lub unieszkodliwiania odpadów medycznych zakaźnych o wartości minimum 300.000,00 zł każda, Pakiet nr 2 w zakresie gospodarowania lub przetwarzania lub unieszkodliwiania odpadów medycznych o wartości minimum 30.000,00 zł każda, oraz czy załączono dowód potwierdzający należyte wykonanie usług (Zamawiający nie wymaga informacji o zamówieniach nie wykonanych lub wykonanych nienależycie),;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o korzystaniu z zasobów innego podmiotu (załącznik nr 2a) - w sytuacji, gdy wykonawca będzie korzystał z zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia; Zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 4a) - w sytuacji, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów wiedzy i doświadczenia innego podmiotu Zobowiązanie innego podmiotu - w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolności ekonomicznej podmiotu trzeciego Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną ) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1. Wypełniony i podpisany załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Odbiór odpadów w trybie pilnym - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Realizacja zamówienia obejmuje okres 12 miesięcy, z możliwością jednostronnego zmniejszenia wartości przedmiotu umowy przez Zamawiającego lub przedłużenia czasu trwania umowy w razie niewykorzystania całego przedmiotu umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania mniejszych ilości odpadów niż podane w Pakiecie 1 oraz do zmiany ilości pojemników w zależności od potrzeb.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. M.C. Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze budynek B pokój nr 2.B.5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. M.C. Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze budynek B pokój nr 2.B.4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gospodarowanie odpadami medycznymi zakaźnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Wyposażenia Zamawiającego w zamykane pojemniki do gromadzenia odpadów z Pakietu nr 1 o objętości 1100 dm3 w ilości 8 sztuk w dniu zawarcia umowy. Pojemniki pozostaną w siedzibie Zamawiającego na czas obowiązywania umowy. 2) W ramach niniejszej umowy, Zleceniobiorca zobowiązuje się każdorazowo przy odbiorze odpadów do ich zważenia. 3) Sporządzania karty przekazania i odbioru odpadów wg aktualnie obowiązujących przepisów w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego, a następnie przekazanie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów (dot. zakaźnych odpadów medycznych). 4) Dostarczania każdorazowo przy odbiorze z miejsca gromadzenia odpadów medycznych na wymianę pustych, czystych i odkażonych pojemników oraz wymiany pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt. 5) Odbieranie odpadów odbywać się będzie 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 14.30 a dodatkowo w trybie pilnym, max. w ciągu 6 godzin po telefonicznym zgłoszeniu potwierdzonym mailem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0, 90.52.42.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Odbiór odpadów w trybie pilnym - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gospodarowanie odpadami medycznymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Wyposażenia Zamawiającego w zamykane pojemniki do gromadzenia odpadów z Pakietu nr 2 o objętości 1100 dm3 w ilości 4 sztuk w dniu zawarcia umowy. Pojemniki pozostaną w siedzibie Zamawiającego na czas obowiązywania umowy. 2) W ramach niniejszej umowy, Zleceniobiorca zobowiązuje się każdorazowo przy odbiorze odpadów do ich zważenia. 3) Sporządzania karty przekazania i odbioru odpadów wg aktualnie obowiązujących przepisów w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4) Dostarczania każdorazowo przy odbiorze z miejsca gromadzenia odpadów medycznych na wymianę pustych, czystych i odkażonych pojemników oraz wymiany pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt. 5) Odbieranie odpadów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu, tj. w poniedziałek, środę i piątek w godzinach 7.30 - 14.30 a dodatkowo w trybie pilnym, max. w ciągu 6 godzin po telefonicznym zgłoszeniu potwierdzonym mailem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Odbiór odpadów w trybie pilnym - 5
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa odczynników.
- Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa rejestratorów holterowskich
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i utylizację odpadów medycznych wytwarzanych przez Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- "Na utylizację i wywóz odpadów medycznych, komunalnych i elektrośmieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- Przetarg krajowy na usługę odbioru i unieszkodliwienia odpadów medycznych niebezpiecznych, oraz usługi badań histologicznych dla podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.