Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Grybów: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w ciągu dróg administrowanych przez Urząd Gminy w Grybowie
Numer ogłoszenia: 156968 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Grybów , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450204, faks 018 4450204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w ciągu dróg administrowanych przez Urząd Gminy w Grybowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w ciągu dróg administrowanych przez Urząd Gminy w Grybowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: 6000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetragu mogą wziąść udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia - nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń przez nich złożonych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy, 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 a mianowicie: a) oferta cenowa, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) uprawnienia: kierownika budowy do kierowania robotami w branży drogowej zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa; g) wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że wykonawca w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) udokumentują należyte zrealizowanie robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z potwierdzeniem że roboty zostały wykonane należycie i którzy przedłożą wykaz tych zamówień, - rodzajem: uznaje się budowę, remont lub przebudowę drogi publicznej w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej, - wartością: uznaje się budowę, remont lub przebudowę drogi publicznej o wartości robót nie mniejszej niż cena w ofercie. h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; i) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej; j) umowa; k) kserokopia dowodu wniesienia wadium. l) harmonogram rzeczowo - finansowy,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, pok. nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- IR.ZP.271.14.2024 Przebudowa oraz nadbudowa budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Siołkowej
- IR.ZP.271.13.2024 Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siołkowej
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Przebudowa i remont gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Bielice
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Przebudowa drogi w miejscowości Charcice
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
- Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Sypniewo
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.