eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 820 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach Miasta Jordanowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Jordanów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 820 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach Miasta Jordanowa
Numer ogłoszenia: 156881 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa , Rynek 1, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 18 26 91 700, faks 18 26 91 719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 820 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach Miasta Jordanowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nazwa zadania : Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 820 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach Miasta Jordanowa 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Kwota kredytu: 820 000,00 zł 2) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą liczone za okres jego faktycznego wykorzystania. a) w przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami, b) w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu , a nie do końca okresu umowy , bez prowizji rekompensacyjnej. 3) Okres kredytowania : 2011-2014 4 ) Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: a) Kredyt uruchomiony zostanie w transzach wg zapotrzebowania zamawiającego ustalonego na etapie zawierania umowy. Ostateczny termin wykorzystania kredytu 31.12.2011r. b) Kredyt uruchomiony zostanie w transzach wg harmonogramu wypłaty transz kredytu wg zapotrzebowania zamawiającego ustalonego na etapie zawierania umowy. W celu porównywalności ofert przyjmujemy następujące terminy oraz kwoty uruchomienia poszczególnych transz: I Transza do 15 lipca, kwota: 200 000,00 zł II Transza do 30 września, kwota: 300 000,00 zł III Transza do 31 grudnia , kwota: 320 000,00 zł 5) Na ogólny koszt kredytu składają się a) opłaty, b) prowizje, c) odsetki, d) inne świadczenia związane z uruchomieniem i prowadzeniem kredytu przedstawione w ofercie 6) Kredyt oprocentowany będzie w skali roku, wg zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę Banku. Odsetki będą naliczane według stawki WIBOR 1M na podstawie informacji z banku o średniej stawce WIBOR 1 M, przesłanej do zamawiającego do 10 dnia miesiąca, za miesiąc poprzedni, termin spłaty przypada w ostatnim roboczym dniu miesiąca w którym przesłano informację. Podstawa oprocentowania w celu porównywalności ofert : WIBOR 1M ogłoszenia przetargu tj. 03.06.2011r. 7) Prowizja od udzielonego kredytu, w przypadku jej naliczania, płatna będzie w wysokości proporcjonalnej do wysokości transzy w dniu jej wypłaty. 8)Karencja w spłacie kapitału :spłata od stycznia 2012r. 9)Spłaty rat i kapitału: miesięcznie(30 rat) 10) Raty kapitałowe równe. 11) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. 12) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową Kredytobiorcy 13)W sytuacji, gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu Umowy. 14)Umowa kredytu zostanie sporządzona przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na jego koszt zgodnie z przepisami ustawy oraz wszystkimi zastrzeżeniami zawartymi w SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, co najmniej na kwotę 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w Rozdziale VI pkt 2 dla każdego partnera z osobna. Dokumenty wymagane w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów: 1) wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 26 pkt 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1, pokój nr 11 za odpłatnością 40,00zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.