eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Dyrektor Jednostki Obsługi Szkół ogłasza przetarg naPrzewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Siechnice do Szkół we Wrocławiu podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz po zakończeniu zajęć do domu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Święta Katarzyna: Dyrektor Jednostki Obsługi Szkół ogłasza przetarg na: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Siechnice do Szkół we Wrocławiu podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz po zakończeniu zajęć do domu
Numer ogłoszenia: 156833 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 71 3116256 wew 114, faks 71 3114370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Obsługi Szkól.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dyrektor Jednostki Obsługi Szkół ogłasza przetarg na: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Siechnice do Szkół we Wrocławiu podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz po zakończeniu zajęć do domu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki, z miejsca zamieszkania do Szkół we Wrocławiu oraz odwożenie dzieci po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania, w okresie od dnia 01.09.2011 r. do 22.06.2012 r. i od 03.09.2012 r. 21.06.2013 r. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku, we wszystkie dni nauki szkolnej - zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, na godz. 800, wyjazd ze szkoły między godz. 14:30 - 15:00. Wykaz szkół: 1) ul. Wejherowska 28 - 10 uczniów, 2) ul. Dworska 8 - 1 uczeń, 3) ul. Kamieniogórską - 1 uczeń. Miejsca zamieszkania dzieci: Siechnice, Święta Katarzyna, Radwanice, Biestrzyków, Radomierzyce, Iwiny. Liczba dzieci do przewozu na trasie dom - szkoła i następnie odwożenie na trasie szkoła - dom wynosi w chwili obecnej 12 uczniów. Łączna dzienna ilość kilometrów (w obie strony) wynosi max 150 km. Orientacyjne wyliczenie dni i kilometrów dowozu, niezbędne do wyliczenia wartości zamówienia w celu porównania ofert: dni dowozu będzie 380 i te dane należy uwzględnić przy opracowaniu ceny usługi. Łączna ilość kilometrów nie przekroczy 57 000 km (380 dni x 150 km) przez okres wykonywania usługi. Ilość kilometrów ulegnie zmianie w przypadku nieobecności dziecka. Podane ilości dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia kwoty oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczanie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów dziennie, według podanej ceny jednostkowej za 1 km. Wykaz zawierający ulice przy których mieszkają aktualnie zakwalifikowani do przewozu uczniowie, stanowi załącznik nr 4;1 specyfikacji służy wyłącznie umożliwieniu określenia przez wykonawcę ceny usługi. Harmonogram może ulegać doraźnym korektom wynikającym ze zmian w planie lekcji, absencji uczniów, zmiany ilości uczniów itp. Zamawiający pokrywa koszty usługi dowożenia i opieki od momentu zabrania pierwszego dziecka z jego domu do chwili znalezienia się w szkole ostatniego dowożonego dziecka i następnie od momentu zabrania ze szkoły pierwszego odwożonego dziecka do chwili znalezienia się w domu ostatniego odwożonego dziecka. Plan przewozów musi być tak ustalony, by zawierał jak najmniej przewozów tzw. pustych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00 - 60.11.34.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( t. j. Dz. U z 2001 r. Nr 125, poz. 1371 z późniejszymi zmianami).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że Wykonawca dysponuje dopuszczonymi do ruchu, zgłoszonymi do licencji pojazdami do przewozu osób w ilości do 12 osób, nie starszymi niż 10 lat, z aktualnymi badaniami technicznymi, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i estetyki pojazdów, odpowiednio oznakowane (znak niepełnosprawności), posiadające miękkie siedzenia do przewożenia dzieci niepełnosprawnych i pasy bezpieczeństwa. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca do oferty dołączyć musi oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych pojazdów wraz z fotografiami pojazdów potwierdzającymi spełnianie wyżej opisanego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów do przewozu osób (co najmniej prawo jazdy kategorii D1) i przeszkolonych z zakresu przepisów BHP. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję opiekuna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o zapoznaniu się z terenem, wzór umowy wraz z załącznikami , pełnomocnictwa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osobowe w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn losowych, posiadające co najmniej równoważnymi kwalifikacjami. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy lub stron konsorcjum z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub z przyczyn losowych. Zamawiający dopuszcza zmiany w sposobie świadczenia usługi korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w oparciu o podane ceny jednostkowe. Zamawiający dopuszcza zmianę podatku VAT jeżeli zmianie ulegnie obowiązująca stawka podatku VAT i będzie to powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiana sposobu rozliczania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Szkól, ul. Wiosenna 7, 55-011 Siechnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Obsługi Szkól, ul. Wiosenna 7, 55-011 Siechnice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.