eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn-Kortowo › Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej i wynajem sali konferencyjnej oraz organizacja wycieczki tematycznej w celu przeprowadzenia konferencji Wylęgarnia 2013 w powiecie Leszno lub powiecie Wolsztyn (woj. wielkopolskie) w ramach projektu Pn. Upowszechnianie najnowszej wiedzy oraz propagowanie współpracy między przedstawicielami nauki i organizacjami sektora rybackiego w zakresie wylęgarnictwa i podchowu organizmów wodnych, realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Olsztyn-Kortowo: Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej i wynajem sali konferencyjnej oraz organizacja wycieczki tematycznej w celu przeprowadzenia konferencji Wylęgarnia 2013 w powiecie Leszno lub powiecie Wolsztyn (woj. wielkopolskie) w ramach projektu Pn. Upowszechnianie najnowszej wiedzy oraz propagowanie współpracy między przedstawicielami nauki i organizacjami sektora rybackiego w zakresie wylęgarnictwa i podchowu organizmów wodnych, realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Numer ogłoszenia: 15668 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza , ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn-Kortowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, faks 089 5240505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej i wynajem sali konferencyjnej oraz organizacja wycieczki tematycznej w celu przeprowadzenia konferencji Wylęgarnia 2013 w powiecie Leszno lub powiecie Wolsztyn (woj. wielkopolskie) w ramach projektu Pn. Upowszechnianie najnowszej wiedzy oraz propagowanie współpracy między przedstawicielami nauki i organizacjami sektora rybackiego w zakresie wylęgarnictwa i podchowu organizmów wodnych, realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termin planowanej konferencji: od 04-09-2013 (od godziny 12:00) do 06-09-2013 (do godziny 16:00 po obiedzie) Planowana liczba uczestników konferencji: 120 osób 1. Miejsce: powiat Leszno lub powiat Wolsztyn (woj. wielkopolskie). 2. Standard zakwaterowania: hotele, pensjonaty, centra szkoleniowo-wypoczynkowe (spełniające standardy obiektów trzygwiazdkowych według Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 roku Nr 22, poz. 169), zapewniające nocleg i wyżywienie dla 120 uczestników. 3. Transport uczestników: zapewnienie transportu z miejsca zakwaterowania do miejsca planowanej wycieczki tematycznej. 4. Baza noclegowa: dwa noclegi dla 120 osób, pokoje 1- lub 2-osobowe z łazienką (w tym, co najmniej 6 pokoi 1-osobowych). 5. Wyżywienie dla 120 osób, obejmujące: a. kolacja grillowa w dniu 04.09.2013 - 3 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, z których zamawiający wybierze jedną, b. uroczysta kolacja (serwowana do stolika) w dniu 05.09.2013 - 3 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, z których zamawiający wybierze jedną, c. 2 śniadania w dniach 05.09.2013 i 06.09.2013 - standard, w formie bufetu, 2 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, d. 2 obiady serwowane do stolika w dniach 05.09.2013 i 06.09.2013 - 2 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, e. 2 przerwy kawowe w dniach 05.09.2013 i 06.09.2013 (jedna dziennie) w trakcie 20 minutowych przerw w sesjach plenarnych konferencji. 6. Sala konferencyjna na potrzeby obrad plenarnych - dostępna 05.09.2013 w godzinach 8:00-16:00 oraz 06.09.2013 w godzinach 8:00-16:00, mieszcząca minimum 120 osób. 7. Wyposażenie sali konferencyjnej: klimatyzacja, projektor multimedialny, ekran, nagłośnienie sali, zaciemnienie sali, obsługa techniczna przed i w trakcie trwania sesji referatowych. 8. Dodatkowe atrakcje dla uczestników konferencji proponowane przez oferenta (np. SPA, kręgielnia, bilard, fitness). 9. Zapewnienie sali na przeprowadzenie sesji posterowej, w tym miejsca na umieszczenie posterów o maksymalnych wymiarach 80×100 cm (około 30 szt.), oraz miejsca na umieszczenie standów reklamowych, materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu. 10. Kalkulacja ceny ofertowej (cena netto i brutto) - przygotowanie kalkulacji według wyżej wymienionej specyfikacji, przy założeniu uczestnictwa 120 osób. 11. Ostateczne rozliczenie kosztów ww. usług będzie dokonane na podstawie faktycznej liczby uczestników, biorących udział w konferencji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale VI ust. 2 pkt. 2.1-2.4 oraz ust. 1 pkt. 1.1. Nie wykazanie potwierdzenia spełniania warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego zgodnie treścią art. 24 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający uzna również za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale VI ust. 2 pkt. 2.1-2.4 oraz ust. 1 pkt. 1.1. Nie wykazanie potwierdzenia spełniania warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego zgodnie treścią art. 24 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający uzna również za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale VI ust. 2 pkt. 2.1-2.4 oraz ust. 1 pkt. 1.1. Nie wykazanie potwierdzenia spełniania warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego zgodnie treścią art. 24 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający uzna również za odrzuconą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale VI ust. 2 pkt. 2.1-2.4 oraz ust. 1 pkt. 1.1. Nie wykazanie potwierdzenia spełniania warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego zgodnie treścią art. 24 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający uzna również za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale VI ust. 2 pkt. 2.1-2.4 oraz ust. 1 pkt. 1.1. Nie wykazanie potwierdzenia spełniania warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego zgodnie treścią art. 24 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający uzna również za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podpisany przez Wykonawcę formularz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 5.4. Propozycje menu, wyszczególnione w formularzu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.5. Wykonawca wykorzystujący w celu wykonania zamówienia zasoby osób trzecich załącza dokument, poświadczający oddanie tych zasobów do dyspozycji wykonawcy na czas wykonania zamówienia, opatrzony podpisami osób do tego uprawnionych. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą okoliczności opisanych poniżej. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: Zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy (np. działania siły wyższej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi. Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku zaistnienia którejś z wyżej wymienionych okoliczności, strony ustalą nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.infish.com.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn, sekretariat pok. 106 na I piętrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn, sekretariat pok. 106 na I piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt PN.: Upowszechnianie najnowszej wiedzy oraz propagowanie współpracy między przedstawicielami nauki i organizacjami sektora rybackiego w zakresie wylęgarnictwa i podchowu organizmów wodnych, realizowany w ramach programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 z pomocy finansowej pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego (Nr umowy 00002-61720-OR1400001/10).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.