eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzkowice › Odnowa ( remont) nawierzchni drogi gminnej nr 108529L w m. Krzywie Dolne w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku długości 0,547 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Dzierzkowice: Odnowa ( remont) nawierzchni drogi gminnej nr 108529L w m. Krzywie Dolne w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku długości 0,547 km
Numer ogłoszenia: 156682 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dzierzkowice , ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, tel. 081 8221006, faks 081 8221500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa ( remont) nawierzchni drogi gminnej nr 108529L w m. Krzywie Dolne w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku długości 0,547 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa ( remont) nawierzchni drogi gminnej nr 108529L w m. Krzywie Dolne w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku długości 0,547 km w zakresie: I. Nawierzchnia - Wykonanie warstwy wyrównawczej szerokości 4,00 m z masy min-asfaltowej o uziarnieniu 0/16, standard II, w średniej ilości 60 kg/m2 - 133,10 Mg - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm jak dla ruchu KR1/2, standard II o grub. po zagęszczeniu 3 cm - 2218,00 m2 II. Roboty wykończeniowe - Pobocza -utwardzenie z profilowaniem, wykonywane i zagęszczane ręcznie, kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 o grubości utwardzenia po zagęszczeniu średnio od 5 do 8 -37,40 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j. którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali min. 1 zad. w zakresie budowy lub przebudowy drogi o konstrukcji: podbudowa z materiałów kamiennych nawierzchnia z betonu asfaltowego, o wartości min. 90 000 zł oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (branża drogowa, ) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ , zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania . Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał - min. 1 zad. w zakresie budowy lub przebudowy drogi o konstrukcji: podbudowa z materiałów kamiennych nawierzchnia z betonu asfaltowego, o wartości min. 90 000 zł (potwierdzone referencjami) - (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza ofertowego) Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć dokument stwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - funkcji kierownika budowy (branża drogowa) oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza ofertowego) W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ad 3. Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza ofertowego) Ad. 4. Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza ofertowego) oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 3, 4, 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. nr I do SIWZ) Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Aktualny wypis (odpis) z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( zał. nr 1 do formularza ofertowego) 3. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. ( zał. nr 2/1 do formularza ofertowego) 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (zał. nr 2/2 do formularza ofertowego) 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza ofertowego), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 6. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, - min 1 zadania w zakresie budowy lub przebudowy drogi o konstrukcji: podbudowa z materiałów kamiennych nawierzchnia z betonu asfaltowego, o wartości min. 90 000 zł , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza ofertowego) 7. Wykaz osób kierujących wykonaniem przedmiotu zamówienia ( roboty budowlane) wraz z dokumentem stwierdzającym posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza ofertowego) 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. 9. Kosztorys ofertowy . (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do formularza ofertowego) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /na każdej zapisanej stronie/ z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy składać w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/ugdzierzkowice/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzierzkowice, Terpentyna 1, 23-251 Dzierzkowice, I piętro, pokoju nr 5 po wniesieniu opłaty w wysokości 15 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dzierzkowice, Terpentyna 1, 23-251 Dzierzkowice, I piętro, sekretariat pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.