eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku C Sądu Okręgowego w Siedlcach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Siedlce: Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku C Sądu Okręgowego w Siedlcach.
Numer ogłoszenia: 156512 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Siedlcach, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, fax 025 6326198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.so.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku C Sądu Okręgowego w Siedlcach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń piwnicznych budynku C Sądu Okręgowego przy ul. Sądowej 2 w Siedlcach, których charakter i zakres został określony przygotowaną i zatwierdzoną do realizacji dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. Do ogólnego zakresu robót należą: demontaż instalacji i urządzeń instalacji mechanicznej wentylacyjnej; roboty tynkarskie; robotymalarskie; roboty posadzkowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorąc udział w przetargu zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Zgodnie z art. 22 ust 1 Pzp: - posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania określonej działalności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 2) Wykonali w sposób należyty w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane dotyczące obiektów kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. osobami, które będą skierowane do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie, (w tym kierownika budowy), związanych z realizacją robót budowlanych i które posiadają:- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia wystawiony przez ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy zł). W przypadku udzielenia zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dostarczyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz minimum dwóch robót budowlanych dotyczących obiektów kubaturowych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, wykonanych w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: nazwy inwestycji i miejsca realizacji, całkowitej wartości brutto robót budowlanych, odbiorców i dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że powyższe roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5) Wykaz i poświadczone kserokopie uprawnień osób, które będą skierowane do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych, w tym kierownika budowy i kierowników robót budowlanych, związanych z realizacją robót budowlanych - wymagane są uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wzór wykazu osób skierowanych do pełnienia funkcji kierowniczych stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia wystawiony przez ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy zł). (W przypadku udzielenia zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres realizacji zamówienia.) 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w tym postępowaniu (w zakresie art. 22 ust.1 Pzp) - o tym, że Wykonawca: - spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie tego zamówienia na podstawie przepisu - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.so.siedlce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój nr 1 w Sądzie Okręgowym w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, 08-100 Siedlce (w godzinach jego pracy)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Pokój nr 7 w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2 , 08-100 Siedlce..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.