Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Gilowice: Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego
w kwocie 870.000 zł
( słownie: osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych )
Numer ogłoszenia: 156323 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gilowice, ul. Krakowska 40, 34-322 Gilowice, woj. śląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy-zywiecczyzna.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 870.000 zł ( słownie: osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 870.000 zł ( słownie: osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych ) na: 1) opracowanie dokumentacji na budowę stacji uzdatniania wody w Gilowicach - 91.000 zł 2) Zakup samochodu dla OSP Rychwałd - 50.000 zł 3) Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach - 30.000 zł 4) Adaptacja pomieszczeń w budynku Domu Ludowego w Rychwałdzie na Przedszkole Publiczne w Rychwałdzie - 408.000 z 5) Remont budynku Przedszkola Publicznego w Gilowicach - 50.000 zł 6) Remont budynku OSP w Gilowicach - 50.000 zł 7) Wpłaty gminy na rzecz Związku Międzygminnego ds. Ekologii w Żywcu na realizację inwestycji pod nazwą Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie - 181.000 zł 8) Opracowanie dokumentacji na zadanie :Parking przy Amfiteatrze w Gilowicach - 10.000 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 8.700 zł ( słownie: osiem tysięcy siedemset złotych ) w formach przewidzianych Ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 6) zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 7) złożyli dokumenty określone w 7 części SIWZ; 8) wnieśli wadium; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy należy złożyć: Formularz ofertowy ( załącznik Nr 1 do SIWZ ) Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik Nr 2 do SIWZ ) Oświadczenie że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ( załącznik Nr 3 do SIWZ ) Aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentowania i składania oświadczeń woli składanych w imieniu banku o ile nie wynika to z odpisu KRS lub innego dokumentu rejestrowego Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia ( załącznik Nr 4 do SIWZ ) Oświadczenie o zapoznaniu się z i akceptacją warunków przetargu zawartych w SIWZ. ( załącznik Nr 5 do SIWZ ) Oświadczenie o związaniu ze złożoną ofertą ( załącznik Nr 6 do SIWZ )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgilowice.zywiecczyzna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY GILOWICE 34 -322 Gilowice ul. Krakowska 40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 12:00, miejsce: URZĄD GMINY GILOWICE - sekretariat 34 -322 Gilowice ul. Krakowska 40.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2024 rok
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. "Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2024 roku dla Gminy Kije w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego (...)
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3000000,00 zł z tego spłatę zobowiązań zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2151400,00 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 848600,00 zł
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.