eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 w Błoniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Błonie: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 w Błoniu.
Numer ogłoszenia: 156303 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Błonie, Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, fax 022 7253067.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 w Błoniu..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: m.in. wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz wymianę instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. 1.1. branża budowlana 1.wymiana drzwi wejściowych, 2.ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, 3.naprawa rynien montaż obróbek blacharskich, 4.wykonanie opaski wokół budynku, 5.malowanie klatki schodowej i korytarza, 6.wymiana wyłazu dachowego, 7.wymiana nasad kominowych na przewody dymowe. 1.2. branża elektryczna a)wymiana instalacji elektrycznej wraz z przyłączem napowietrznym, tablicą rozdzielczą, b)wyniesienie tablic licznikowych z lokali na korytarz

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia: 1.1. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wykażą, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1.wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do realizacji w wymaganym terminie w tym: kierownik budowy ( 1 os. ) - posiadający uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4 pracowników z trzyletnim doświadczeniem przy wykonywaniu robót objętych głównym przedmiotem zamówienia (ocieplenie), 1 pracownik posiadający uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych, 2.2. wykażą, iż dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj: samochód dostawczy, elektronarzędzia, drabiny przestawne, rusztowania 2.3. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (pod względem zakresu i stopnia złożoności ) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1. wykażą posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC od skutków prowadzonych robót w zakresie obejmującym roboty stanowiące przedmiot zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych; 4.1. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się z rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Błonie, Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, cena za SIWZ 25,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć złotych)..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Błoniu, Rynek 6 w pok. Nr 1 w Biurze Obsługi Interesantów (Ratusz, parter).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Iwona Kopczyńska - procedury przetargowe - Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 0 22 725-30-04 w.180, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 16.00 Edward Ropiak, Barbara Wojtczak - sprawy merytoryczne, Zaklad Usług Komunalnych w Błoniu, ul. Poniatowskiego 12 B, tel.: 0 22 725-32-51

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.