eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych nieruchomościach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Łódź: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 156285 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych nieruchomościach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie określonym w ust. 2 - 4. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia (wymagana 24 godzinna gotowość) w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego oraz w lokalach gminnych administrowanych przez Zamawiającego w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w podziale na trzy części zwane rejonami nr 1, nr 2, nr 3 - zgodnie z wykazami adresowymi nieruchomości objętych zamówieniem stanowiącymi załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) część I (rejon nr 1) - załącznik nr 1, b) część II (rejon nr 2) - załącznik nr 1a, c) część III (rejon nr 3) - załącznik nr 1b. 3. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności usług zwane formularzami cenowymi, będące cennikami usług stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) część I (rejon nr 1) - załącznik nr 2, b) część II (rejon nr 2) załącznik nr 2a, c) część III (rejon nr 3) załącznik nr 2b, obejmujące w swoim zakresie następujące czynności: 3.1. czyszczenie kieli i rynien z liści; 3.2. sprzątanie i zamiatanie połaci dachowej (nie dot. okresu zimowego i usuwania śniegu) 3.3. rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku; 3.4. naprawa rynien bez zdejmowania przez sprawdzenie i polutowanie pęknięć; 3.5. uzupełnienie rynien z blachy ocynkowanej wiszących w odcinkach o długości ponad 1mb i średnicy 15 cm; 3.6. uzupełnienie rynien za wykonanie koszy z blachy ocynkowanej; 3.7. uzupełnienie rynien - wykonanie wpustów (sztucerów) z blachy ocynkowanej; 3.8. wymiana haka rynnowego; 3.9. sprawdzenie, wyprostowanie, polutowanie uszkodzeń rur spustowych, umocowanie obruszonych uchwytów; 3.10. uzupełnienie kolanek lub załamań z blachy ocynkowanej; 3.11. uzupełnienie rynien z blachy ocynkowanej wiszących w odcinkach o długości ponad 1mb i średnicy 12 cm; 3.12. demontaż i ponowny montaż rur spustowych (nie wymienialnych); 3.13. wymiana rury spustowej z blachy ocynkowanej na rury z PCV; 3.14. wymiana uchwytów do rur spustowych; 3.15. wymiana rury deszczowej z osadnikiem; 3.16. wymiana rury deszczowej z osadnikiem na PCV; 3.17. uzupełnienie obróbek blacharskich: murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej; 3.18. wymiana obróbek blacharskich; murów ogniowych, pasów nad i podrynnowych, wyskoków i pasów elewacji, gzymsów, krawędzi balkonowych oraz listew dociskowych z blachy ocynkowanej; 3.19. montaż listew dociskowych z blachy ocynkowanej; 3.20. doszczelnienie silikonem listew dociskowych z blachy ocynkowanej; 3.21. rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych; 3.22. rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych; 3.23. wykonanie i rozebranie prowizorycznego zabezpieczenia połaci dachowej; 3.24. drobne naprawy pokrycia papowego polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu; 3.25. uzupełnienie obróbek papą asfaltową: mury ogniowe, gzymsy okapy, kosze, kołnierze; 3.26. pokrycie papa asfaltowa na lepiku w nakładkę, na dachu dawniej krytych papą na zimno; 3.27. uzupełnienie pokryć z 1 warstwy papy asfaltowej na klapach kominiarskich; 3.28. drobne naprawy pokrycia wstawienie łat do 0,10 m2; 3.29. drobne naprawy pokrycia wstawienie łat do 1,00 m2; 3.30. posmarowanie powierzchni dachu lepikiem asfaltowym; 3.31. posmarowanie powierzchni dachu abizolem D, z zakitowaniem uszkodzeń; 3.32. pokrycie dachów o pow. do 100 m2 papą zgrzewalną - naprawa pokrycia z papy termozgrzewalnej, przyklejenie łat z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia grub. 4,7 mm wraz z przygotowaniem podłoża; 3.33. naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną (obróbki z papy /kołnierze/ elem. metalowe, występujące na dachu wraz z oczyszczeniem zaimpregnowaniem); 3.34. przemurowanie przewodów kominowych - wykucie otworów; 3.35. przemurowanie przewodów kominowych - odgruzowanie przewodów; 3.36. obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł; 3.37. wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek; 3.38. przemurowanie przewodów kominowych - zamurowanie otworów; 3.39. przemurowanie kominów o objęt. powyżej 0,5 m3; 3.40. przemurowanie kominów o objęt. do 0,5 m3; 3.41. wykucie bruzd pionowych 1* ? ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo- wapiennej; 3.42. zamurowanie bruzd pionowych lub pochyłych o przekroju ? *1 ceg. w ścianach z cegieł; 3.43. przemurowanie ciągłe pęknięć o głębokości ? cegły przy użyciu zaprawy cementowej w ścianach na zaprawie cem - wapiennej; 3.44. uzupełnienie ścianek z cegieł grubości ? cegły w ścianach z cegieł na zaprawie cem - wapiennej; 3.45. uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cem - wap. cegłami; 3.46. przemurowanie ścianek z cegieł o grubości ? cegły na zaprawie cem - wapiennej do ościeży lub powierzchni ścian; 3.47. przemurowanie ścianek z cegieł o grubości 1cegły na zaprawie cem - wapiennej do ościeży lub powierzchni ścian; 3.48. naprawienie uszkodzonych w murze cegieł w ilości 5 szt.; 3.49. naprawienie uszkodzonych w murze powierzchni do 0,50 m2; 3.50. obsadzenie ościeżnic stalowych w ścianach z cegieł wraz z zakupem ościeżnicy; 3.51. obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach wewnętrznych z cegieł; 3.52. obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach zewnętrznych z cegieł; 3.53. przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 2 cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej dla osadzenia nawiewników podokiennych; 3.54. przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 2 ? cegły na zaprawie cementowo-wapiennej dla osadzenia nawiewników podokiennych; 3.55. nawietrzaki podokienne typ A o wielkości (grub. muru w cegłach) do 2,0; 3.56. nawietrzaki podokienne typ A o wielkości (grub. muru w cegłach) do 2,5; 3.57. ścianki działowe z płyt KGS woda-ogień na rusztach metalowych pojedyńczych z pokryciem obustronnym jednowarstwowo; 3.58. okładziny stropów z płyt KGS woda-ogień na rusztach metalowych pojedyńczych; 3.59. okładziny z płyt KGS (suche tynki) pojedyńcze na ścianach na paskach; 3.60. obudowa ścian, słupów z płyt KGS na rusztach metalowych pojedyńczych jednowarstwowo; 3.61. odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cem.- wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach; 3.62. odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cem.- wapiennej na stropach płaskich, belkach i schodach; 3.63. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cement.- wapiennej na ścianach ceramicznych, betonowych, z płyt wiórowo - cement. zagrunt. siatką; 3.64. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cement. - wapiennej na stropach ceramicznych, betonowych, podciągach, belkach, biegach schodowych, płytach wiórowo- cementowych; 3.65. uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III z zaprawy cem.- wapiennej o powierzchni do 5 m2; 3.66. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow do 0,5 m2 z zaprawy cem. - wapiennej na podłożach otrzcinowanych lub z dranicami na ścianach; 3.67. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow do 0,5 m2 z zaprawy cem. - wapiennej na podłożach otrzcinowanych lub z dranicami na stropach; 3.68. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow do 0,5 m2 z zaprawy cem. - wapiennej na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu na ścianach; 3.69. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow do 0,5 m2 z zaprawy cem. - wapiennej na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu na stropach; 3.70. uzupełnienie tynków na kominach ponad dachem; 3.71. przecieranie tynków na kominach ponad dachem; 3.72. wykonanie tynków zwykłych na kominach ponad dachem; 3.73. wykonanie tynków wewnętrznych z zaprawy cem - wapiennej na ościeżach do 25 cm; 3.74. przyklejenie warstwy siatki na ścianach lub stropach; 3.75. rozebranie obicia ścian z płyt - paneli, demontaż kasetonów - boazerii, oraz ścianek działowych i skrzydeł drzwiowych; 3.76. wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek grub. 32 mm.; 3.77. wymiana deskowania dachu z desek o grub. 25 mm. na styk; 3.78. wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie, kleszcze, murłaty, płatwie, podwaliny, słupki, zastrzały; 3.79. wymiana jednostronnego odeskowania ścian z desek niestruganych o grub. 25 mm.; 3.80. podstemplowanie zagrożonych stropów pojedynczymi stemplami; 3.81. podstemplowanie zagrożonych stropów z deskowaniem; 3.82. podstemplowanie zagrożonych nadproży; 3.83. uzupełnienie wyłazów kominiarskich; 3.84. wymiana elementów schodów drewnianych - poręczy; 3.85. wymiana elementów schodów drewnianych - podstopnic; 3.86. wymiana elementów schodów drewnianych - stopnic; 3.87. wymiana elementów schodów drewnianych - słupków; 3.88. wymiana elementów schodów drewnianych - tralek; 3.89. przybicie do podłóg, zabicie otworów drzwiowych i okiennych płytami pilśniowymi; 3.90. przybicie do podłóg, zabicie otworów drzwiowych i okiennych płytami OSB grub. 20 mm.; 3.91. obicie blachą ocynkowaną drewnianych powierzchni: okiennic, drzwi, okien, podłóg; 3.92. dopasowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, zewnętrznych i balkonowych jako oddzielna praca - nie dotyczy robót związanych z wymianą okuć oraz elementów stolarki; 3.93. dopasowanie skrzydeł okiennych o pow. 0,5 do 2,5 m2 jako oddzielna praca - nie dotyczy robót związanych z wymianą okuć oraz elementów stolarki; 3.94. wymiana ramiaków skrzydeł okiennych wraz z dopasowaniem stolarki; 3.95. wymiana listew przymykowych skrzydeł okiennych wraz z dopasowaniem stolarki; 3.96. wymiana okapników skrzydeł okiennych wraz z dopasowaniem stolarki; 3.97. wymiana zasuw drzwiowych wraz z dopasowaniem i regulacją skrzydeł; 3.98. wymiana zamków wpuszczanych wraz z dopasowaniem i regulacją skrzydeł; 3.99. wymiana zawiasów drzwiowych wraz z dopasowaniem i regulacją skrzydeł; 3.100. wymiana zawiasów - montaż skobla wraz z kłódką; 3.101. awaryjne otwarcie lokalu; 3.102. awaryjne otwarcie lokalu, stolarka nietypowa drzwi antywłamaniowe; 3.103. wymiana oklejenia skrzydeł drzwiowych płytami pilśniowymi o pow. ponad 1,0m2; 3.104. rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach drewnianych; 3.105. rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach metalowych; 3.106. szklenie ram drewn. zdejmowanych - pojedynczych na kit podwójny szkłem płaskim ciągn. 2-3 mm o pow. szyby ponad 0,5 m2; 3.107. szklenie ram metalowych stałych, szkłem gładkim 5 - 8 mm. na uszczelki i listwy o pow. szyby do 4,0 m2; 3.108. uzupełnienie okitowania istniejących szyb o pow. ponad 0,5 m2 w ramach drewnianych; 3.109. wymiana desek podłogowych w ilosci do 2 m2 w jednym miejscu; 3.110. uzupełnienie posadzki cementowej o pow. 1,00-5,00 m2 w jednym miejscu z zatarciem na ostro; 3.111. rozebranie chodników, wysepek przystankowych, przejść dla pieszych z płyt betonowych 50×50×7 cm na podsypce piaskowej; 3.112. wykonanie opaski z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cem - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową przy budynku; 3.113. wykonanie opaski betonowej o szer. 50 cm, na podłożu gruntowym przy budynku; 3.114. wykonanie wraz z montażem ścieku z prefabrykatów betonowych o grub. 15 cm na podsypce cem - piaskowej; 3.115. wymiana lub uzupełnienie krat; 3.116. wymiana, lub uzupełnienie balustrad schodowych lub balkonowych prostych; 3.117. spawanie prętów okrągłych do kształtowników lub płaskowników; 3.118. wymiana lub uzupełnienie ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach; 3.119. dwukrotne malowanie farbą olejną: krat, balustrad, bram i furtek z prętów; 3.120. dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych farba emulsyjną; 3.121. dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną ścian i sufitów; 3.122. dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, ścianek i szafek; 3.123. dwukotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych - sufitów; 3.124. dwukotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych ścian - zamalowanie napisów; 3.125. montaż tablic informacyjnych, nr policyjnych lub innych drobnych elementów, (materiały - tablice do montażu dostarcza Zamawiający); 3.126. montaż pojedyńczych uchwytów do flag; 3.127. montaż podwójnych uchwytów do flag; 3.128. wymiana skrzynki na listy 1-modułowej; 3.129. wymiana zamka w skrzynce na listy; 3.130. demontaż rurociągu żeliwnego pionowego na ścianie budynku; 3.131. rozebranie pieców i trzonów kuchennych oblicowanych kaflami; 3.132. demontaż pieców lub kuchni przenosnych; 3.133. montaż pieców lub kuchni przenośnych zakupionych przez zamawiającego; Uwaga: w cenie pozycji należy ująć transport ze sklepu do miejsca montażu oraz cenę rur podłączeniowych i blachy przedpiecowej. 3.134. wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu; 3.135. wykonanie poziomych pomostów na dachu; 3.136. wykonanie rusztowania przy kominach; 3.137. rusztowania zewnętrzne, drewniane drabinowe, punktowe; 3.138. wygrodzenie strefy niebezpiecznej wraz z oznakowaniem, słupki ograniczające ustawienie i rozebranie; 3.139. podstawienie drabiny; 3.140. wywiezienie gruzu na odległość do 16 km; 4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) we wszystkie dni tygodnia 24 godzinnej gotowości do wykonywania czynności objętych zamówieniem na podstawie pisemnych zleceń administratorów oraz telefonicznych zgłoszeń służb miejskich, bądź Zamawiającego; b) przystąpienia do wykonywania czynności usługi na podstawie otrzymanych zleceń i telefonicznych zgłoszeń: - nie później niż w ciągu trzech godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii zagrażającej życiu, zdrowiu lub mieniu najemców Gminy Łódź; - nie później niż w ciągu 25 dni od daty otrzymanego zlecenia pozostałe awarie; c) gwarancji na okres min. 6 m-cy, na usługi polegające na wykonaniu pokrycia połaci dachowej w jednym miejscu o powierzchni powyżej 30,00 m2; d) stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; e) przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02. 2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); f) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych usług; g) zachowania praw osób trzecich; h) sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - dwa razy w miesiącu, odrębnie, dla każdego zlecenia; Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego oraz wartość iloczynową zleconej usługi, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a), stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, odrębnie dla każdej nieruchomości prywatnej lub współwłasnej oraz łącznie dla nieruchomości gminnych i skarbu państwa; W przypadku wykonania czynności usługowych nie objetych cennikiem ryczałtowym, rozliczenie usługi nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o KNR-y z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu, nie wyższych od opublikowanych w Biuletynie Sekocenbudu i składników cenotwórczych określonych w formularzu ofertowym oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda od Wykonawcy udokumentowania wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w zał. nr 4 do SIWZ wykonanych usług lub usług w trakcie realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia lub podobnym z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w ilości: co najmniej jednej usługi w okresie 12 m-cy dla każdej wybranej części postępowania (rejonu) na kwotę: minimum 100 000,00 zł brutto oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć kserokopie podpisanej umowy z informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej umowy nie może być niższa niż kwota określona powyżej. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia - zał. nr 5 do SIWZ, że Wykonawca lub osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz Wykonawcy obowiązki kierownika robót - usługi nadzoru nad prowadzonymi robotami posiada: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze), zgodne z art. 12, 13 i 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem tych dokumentów. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Ustawy, który dotyczy: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy, posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniej niż 50 000,00 zł. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AZK Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 10:00, miejsce: AZK Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, sekretariat - pokój 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.