eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup z dostawą komputerów All-In-One, laptopów i monitorów w podziale na 2 (dwie) części1. CZĘŚĆ I - Zakup z dostawą komputerów All-in-One, laptopów i monitorów. 2. CZĘŚĆ II - Zakup z dostawą komputerów All-in-One i laptopów z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Warszawa: Zakup z dostawą komputerów All-In-One, laptopów i monitorów w podziale na 2 (dwie) części: 1. CZĘŚĆ I - Zakup z dostawą komputerów All-in-One, laptopów i monitorów. 2. CZĘŚĆ II - Zakup z dostawą komputerów All-in-One i laptopów z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 156203 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych , ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6015916, 6014537, 6014913, faks 22 8456044, 6463708.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą komputerów All-In-One, laptopów i monitorów w podziale na 2 (dwie) części: 1. CZĘŚĆ I - Zakup z dostawą komputerów All-in-One, laptopów i monitorów. 2. CZĘŚĆ II - Zakup z dostawą komputerów All-in-One i laptopów z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup z dostawą komputerów All-In-One, laptopów i monitorów w podziale na 2 (dwie) części: 1. CZĘŚĆ I - Zakup z dostawą komputerów All-in-One w ilości 67 szt., laptopów w ilości 20 szt. i monitorów w ilości 10 szt. 2. CZĘŚĆ II - Zakup z dostawą komputerów All-in-One w ilości 4 szt. i laptopów w ilości 4 szt. z oprogramowaniem.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.14.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 1. w części I: w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy); 2. w części II: w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc);

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na postawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1.w zakresie części I: a) wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Projektu umowy dla części I - załącznik 5a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem oferowanych parametrów techniczno - użytkowych, b) dla komputerów All-in-One i laptopów: podania linku do strony internetowej testu PassMark CPU Mark lub SYSMark 2014 (w kategorii Overall Performance - test może być wykonany z inną konfiguracją niż zaproponowane urządzenie, lecz spełniające min. wymagania OPZ) potwierdzającego spełnienie wymogów OPZ (opisu przedmiotu zamówienia), c) dla komputerów All-in-One i laptopów: podania linku do strony internetowej Microsoft WHCL potwierdzającego, że oferowane modele urządzeń posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji co najmniej 8.1 d) dla komputerów All-in-One i laptopów: złożenia Certyfikatu ISO 9001 dla producenta sprzętu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, e) dla komputerów All-in-One, laptopów i monitorów: podania adresu do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej www.eu-energystar.org, potwierdzającego że oferowany sprzęt pozytywnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie ENERGY STAR 5.0 lub wyższe, a w przypadku gdy zaoferowany sprzęt nie jest oznaczony logo ENERGY STAR, należy przedłożyć stosowne świadectwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) wykazujące, że sprzęt przeszedł równoważne testy energetyczne, f) dla komputerów All-in-One i laptopów: złożenia dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzającego, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001, g) dla komputerów All-in-One i laptopów: podania adresu do strony internetowej dedykowanej przez producenta urządzenia poprzez którą Zamawiający będzie miał dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w urządzeniu modułów lub podzespołów, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub identyfikatora urządzenia (np. numer serwisowy, numer seryjny, itp.). Sterowniki muszą być dostępne na dedykowanej przez producenta urządzenia stronie internetowej w chwili złożenia oferty. 2. w zakresie części II: a) wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Projektu umowy dla części II - załącznik 5b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem oferowanych parametrów techniczno - użytkowych, b) dla komputerów All-in-One i laptopów: podania linku do strony internetowej testu PassMark CPU Mark lub SYSMark 2014 (w kategorii Overall Performance - test może być wykonany z inną konfiguracją niż zaproponowane urządzenie, lecz spełniające min. wymagania OPZ) potwierdzającego spełnienie wymogów OPZ (opisu przedmiotu zamówienia), c) dla komputerów All-in-One i laptopów: podania linku do strony internetowej Microsoft WHCL potwierdzającego, że oferowane modele urządzeń posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji co najmniej 8.1 d) dla komputerów All-in-One i laptopów: złożenia Certyfikatu ISO 9001 dla producenta sprzętu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, e) dla komputerów All-in-One i laptopów: podania adresu do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej www.eu-energystar.org, potwierdzającego że oferowany sprzęt pozytywnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie ENERGY STAR 5.0 lub wyższe, a w przypadku gdy zaoferowany sprzęt nie jest oznaczony logo ENERGY STAR, należy przedłożyć stosowne świadectwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) wykazujące, że sprzęt przeszedł równoważne testy energetyczne, f) dla komputerów All-in-One i laptopów: złożenia dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzającego, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001, g) dla laptopów: podania adresu do strony internetowej dedykowanej przez producenta urządzenia poprzez którą Zamawiający będzie miał dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w urządzeniu modułów lub podzespołów, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub identyfikatora urządzenia (np. numer serwisowy, numer seryjny, itp.). Sterowniki muszą być dostępne na dedykowanej przez producenta urządzenia stronie internetowej w chwili złożenia oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) należy załączyć: 1. dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, 2. pełnomocnictwo (jeżeli zostało udzielone) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 3. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z dyspozycją rozdz. IX SIWZ, 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Okres gwarancji - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w zakresie: 1) typu, modelu i parametrów komponentów urządzeń w przypadku obiektywnej niemożności ich dostarczenia (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, itp.). Umowę można zmienić co do typu, modelu i parametrów komponentów urządzeń, pod warunkiem, że oferowane komponenty będą miały nie gorsze parametry niż określone w załączniku nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem oferowanych parametrów techniczno - użytkowych; 2) terminu realizacji przedmiotu Umowy, z uwagi na okoliczności leżące po stronie Zamawiającego. 3. Zmiany Umowy określone w ust. 2 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msw.gov.pl. lub bip.msw.gov.pl (link: zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 431.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 431.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji zamówienia: 1.1. CZĘŚĆ I - do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 15.12.2015 r. 1.2. CZĘŚĆ II - do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 15.12.2015 r. 2. Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - od ul. Rakowieckiej 2a, Biuro przepustek jest czynne w godzinach 8.00 - 16.00. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 149-13 lub 146-63 dzwoniąc z Biura Przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem. 3. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem Umowy) dostarczenia Umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w tym również Umowy spółki cywilnej. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do podania: kwoty netto umowy, kwoty podatku VAT. 5. Przed podpisaniem umowy - dla części I przedmiotu zamówienia - w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % (słownie: dziesięć procent) ceny całkowitej podanej w ofercie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup z dostawą komputerów All-in-One, laptopów i monitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup z dostawą komputerów All-in-One w ilości 67 szt., laptopów w ilości 20 szt. i monitorów w ilości 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.14.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup z dostawą komputerów All-in-One i laptopów z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup z dostawą komputerów All-in-One w ilości 4 szt. i laptopów w ilości 4 szt. z oprogramowaniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.14.00-5, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.