eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Dostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Knurów: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 156140 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, fax 032 2352442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.knurow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku Nr 2 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przedmiot zamówienia podzielony został na 18 Części. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej 211000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy; b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ tj. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - Załącznik Nr 4; c) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, d) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony, podpisany i opieczętowany, e) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); f) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5, g) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. Wymagane jest, aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). b) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji, do której składana jest oferta) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego; Wskazane jest, aby każda składana próbka zawierała dołączony opis z numerem wskazującym, której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentowo-ilościowy dostarczonych próbek. Zobowiązuje się wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do ofert próbkami w trakcie jej realizacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - Załącznik Nr 4; c) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, d) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony, podpisany i opieczętowany, e) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); f) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5, g) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. Wymagane jest, aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). b) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji, do której składana jest oferta) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego; Wskazane jest, aby każda składana próbka zawierała dołączony opis z numerem wskazującym, której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentowo-ilościowy dostarczonych próbek. Zobowiązuje się wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do ofert próbkami w trakcie jej realizacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów w Sekcji Zaopatrzenia Materiałowego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Budynek Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje gazy, kompresy, serwety operacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.10.2007; Zakończenie: 24.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje opaski dziane, opaski elastyczne oraz opaski gipsowe. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.10.2007; Zakończenie: 24.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje ligninę w rolkach, ligninę w arkuszach, oraz watę opatrunkową bawełniano-wiskozową. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.10.2007; Zakończenie: 24.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV obejmuje plaster z opatrunkiem na tkaninie, plastry włókninowe rozciągliwe, uniwersalne przylepce na tkaninie, przylepce mocujące z włókniny oraz przylepce mocujące z folii. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-1, 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.10.2007; Zakończenie: 24.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V obejmuje jałowe samoprzylepne opatrunki z materiałem chłonnym w centralnej części. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI obejmuje elastyczne siatki podtrzymujące po amputacji. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII obejmuje kompresy z waty celulozowej w rolce oraz dozowniki do kompresów. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII obejmuje opatrunek typu tegaderm. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX obejmuje opaskę podtrzymującą kohezyjną. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X obejmuje przylepiec do nieinwazyjnego zamykania małych ran i nacięć chirurgicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI obejmuje opatrunek bakteriobójczy ze srebrem. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII obejmuje opatrunek do ran trudnogojących się z możliwością obserwacji wypełnienia opatrunku. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIII obejmuje jałowe foliowe opatrunki do mocowania cewników centralnych. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIV obejmuje opatrunek piankowy samoprzylepny do sztucznych przetok z możliwością obserwacji zawartości opatrunku. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XV obejmuje włókninowy jałowy opatrunek do mocowania kaniul. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVI obejmuje jałowe opatrunki do silnie sączących ran. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVII obejmuje opatrunek z siatki bawełnianej o dużych oczkach impregnowanej naturalną maścią. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2007; Zakończenie: 08.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVIII obejmuje opatrunek s pianki poliuteranowej używany na pięty i łokcie. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.