eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Kompleksowa usługa sprzątania budynku szkoły Gimnazjum Publicznego w Rudnikach im. Andrzeja Wajdy oraz terenu wokół szkoły.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Rudniki: Kompleksowa usługa sprzątania budynku szkoły Gimnazjum Publicznego w Rudnikach im. Andrzeja Wajdy oraz terenu wokół szkoły.
Numer ogłoszenia: 156122 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105026 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej, ul. Wieluńska 15, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 0-34 359 50 22, faks 0-34 359 50 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sprzątania budynku szkoły Gimnazjum Publicznego w Rudnikach im. Andrzeja Wajdy oraz terenu wokół szkoły..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania budynku szkoły Gimnazjum Publicznego w Rudnikach im. Andrzeja Wajdy oraz terenu wokół szkoły. 1. Informacja ogólne: 1) Łączna powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń wynosi: 3380,01 m2 (plus 163,35 m2 trybuny zewnętrzne i 163,35 m2 powierzchnia pod trybunami przy wschodniej ścianie sali gimnastycznej S1) - szczegółowe informacje co do powierzchni i rodzajów podłóg wyszczególniono w Tabeli nr 1 w zał. nr 4 do SIWZ 2) Łączna powierzchnia zewnętrzna do sprzątania - w tym tereny zielone, chodniki, chodnik wzdłuż drogi krajowej nr 43, parkingi, schody, opaski przybudynkowe, placu zabaw wynosi 9.409m2 - szczegółowe informacje co do terenu zewnętrznego objętego przedmiotem zamówienia określa mapka sytuacyjna (załącznik nr 4 a do SIWZ) - obszar obrysowany linią koloru czerwonego (z wyłączeniem boisk Orlik). 3) Usługa sprzątania powinna być świadczona w dni nauki szkolnej w godzinach od 16.00 do 20.00 (wyjątek - Tabela nr 1 poz. 30 i poz. 33 w zał. nr 4 do SIWZ). Wszelkie odstępstwa od tej zasady każdorazowo muszą być uzgadniane z dyrektorem szkoły. 4) Usługa sprzątania w miesiącu sierpniu musi być świadczona w terminie i w godzinach uzgodnionych wcześniej z dyrektorem szkoły. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środków i sprzętu niezbędnego do realizacji usług. Stosowane przez Wykonawcę środki myjąco-czyszczące muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest również do wyposażenia pracowników w odpowiednią odzież i obuwie ochronne. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób sprzątających, aby zapewnić rzetelność i wysoką jakość wykonywanej usługi. 7) Zamawiający zobowiązuje się nieodpłatnie udostępnić Wykonawcy miejsce do przechowywania sprzętu i środków związanych z bieżącą realizacją umowy. 8) Wykonawca może nieodpłatnie korzystać z wody i energii elektrycznej Zamawiającego na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia.. 9) Papier toaletowy oraz mydło w dozownikach w toaletach zapewnia i uzupełnia Zamawiający. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość codziennej oceny i okresowej kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do stawiennictwa w budynku w określonym terminie w celu przeprowadzenia wspólnej kontroli. Dopuszczalne formy powiadomienia Wykonawcy o wyznaczonym miejscu i czasie: telefonicznie, faksem, pisemnie. 11) Do sprzątania zabrania się używania octu i preparatów na jego bazie, a względem powierzchni zewnętrznych - soli. 12) Mycie mebli powinno odbywać się z użyciem środków do pielęgnacji i konserwacji mebli. 13) Odkurzanie, czyszczenie, mycie sprzętu komputerowego i innego sprzętu elektronicznego musi być prowadzone urządzeniami i środkami do tego przeznaczonymi. 14) Mycie powierzchni białych tablic interaktywnych zapewni Zamawiający. 15) Osoby, którymi będzie posługiwał się Wykonawca, przed przystąpieniem do świadczenia usług muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów pożarowych. Szkolenie Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt. 16) Obowiązkiem Wykonawcy będzie umożliwienie stałego kontaktu z dyrektorem szkoły w celu bieżących uzgodnień dotyczących usług sprzątania. 17) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przekazania dyrektorowi szkoły listy osób (imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania, telefon kontaktowy), które będą wykonywać usługę sprzątania. W przypadku zmiany osoby sprzątającej, czy też zapewnienia zastępstwa na czas jej nieobecności Wykonawca musi nawiązać niezwłocznie kontakt z dyrektorem szkoły i powiadomić go o tym fakcie. 18) Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do pomieszczeń objętych usługą sprzątania w terminach i godzinach określonych w pkt 3) i 4). 19) Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego poinformowania dyrektora szkoły o wszelkich, dostrzeżonych w czasie sprzątania obiektu, awariach i uszkodzeniach w pomieszczeniach oraz w wyposażeniu obiektu. 20) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego powstałe na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia - do pełnej wysokości szkody. 2. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych: CZĘSTOTLIWOŚĆ WYKONYWANIA POSZCZEGÓLNYCH CZYNNOŚCI W POSZCZEGÓLNYCH POMIESZCZENIACH SZKOŁY OKREŚLA TABELA NR 1 w zał. nr 4 do SIWZ. a) Utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach, b) Zamiatanie, zmywanie, polerowanie podłóg, usuwanie przyklejonych gum do żucia, c) Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, d) Wycierania z kurzu wszystkich mebli, parapetów, opraw oświetleniowych, gniazd elektrycznych, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, likwidowanie pajęczyn, e) Wyrzucanie śmieci z koszy do pojemników do tego przystosowanych. Kosze na śmieci na terenie szkoły musza być wyposażone w foliowe worki jednorazowe. Kosze na śmieci musza być myte w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, f) Mycie zlewozmywaków i urządzeń o podobnym przeznaczeniu, g) Wycierania drzwi i płytek naściennych, h) Utrzymanie czystości w WC, łazienkach - w tym mycie ich całego wyposażenia, i) Dezynfekcja muszli klozetowych i pisuarów środkami do tego przeznaczonymi, j) Mycie wyposażenia WC i łazienek powinno odbywać się z użyciem środków odkażających usuwających kamień, k) Podłogi w pomieszczeniach sanitarnych winny być sprzątane zawsze na mokro z użyciem płynu antypoślizgowego, l) Posadzki gresowe, lastrykowe, parkietowe powinny być zamiatane, myte przy użyciu środków nie niszczących powierzchni i nie powodujących ich śliskości, nadających połysk oraz powlekane odpowiednim do danej powierzchni środkiem konserwującym, m) Wycieranie kurzu z powierzchni ławek, krzeseł, biurek, szaf, szafek, stołów, półek, gablot, gaśnic, tablic i innego sprzętu oraz parapetów okiennych, pulpitów, kratek wentylacyjnych przy użyciu środków czyszczących antystatycznych, bezzapachowych lub o delikatnym zapachu naturalnym, odpowiednim dla rodzaju powierzchni (drewno, tworzywo sztuczne) wyłącznie do tego przeznaczonymi środkami, n) Wycierania z kurzu ścian i sufitów (co najmniej dwa razy w roku) o) Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, p) Mycie drzwi wejściowych do budynku, czyszczenia wycieraczek, q) Mycie drzwi wewnętrznych, r) Ścieranie i mycie tablic białych/magnetycznych, s) Mycie i odkurzanie występów ściennych (cokoły, gzymsy, listwy przypodłogowe), t) Odkurzanie, czyszczenie, mycie poręczy schodowych, u) Odkurzanie i mycie kaloryferów, v) Usuwanie bieżących zabrudzeń ścian (wewnątrz i na zewnątrz budynku) możliwych do usunięcia, w) Mycie okien i ram okiennych (z użyciem sprzętu umożliwiającego prace na wysokościach) x) Opróżnianie niszczarek, y) Mycie i dezynfekcja aparatów telefonicznych, z) Czyszczenie i odkurzanie sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych IT, aa)Czyszczenie i odkurzanie monitorów za pomocą materiałów nie pozostawiających smug, z wykorzystaniem środków przeznaczonych do czyszczenia monitorów, 3. Sprzątanie powierzchni zewnętrznych: Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) Dokładne sprzątanie terenu zewnętrznego (trawników, chodników, parkingów, placu zabaw) powinno odbywać się dwa razy w tygodniu - w poniedziałki i w piątki, b) Raz w tygodniu mycie na mokro wszystkich urządzeń placu zabaw oraz ławek zainstalowanych na terenie objętym usługa sprzątania, c) Grabienie i wywożenie na bieżąco liści i gałęzi - w zależności od potrzeb, d) Opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na zewnątrz, e) Usuwanie roślinności, mchu ze szczelin pomiędzy kostka brukową oraz pomiędzy płytami chodnikowymi, usuwanie zabrudzeń i przyklejonych gum do żucia na terenie określonym pkt 1. 2), (załącznik 4a do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMAR-CLEAN Dorota Ignasiak, Suchowola 105, 98-332 Rząśnia, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61568,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29998,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29998,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.