eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Modernizacja dróg gminnych nr 2477/35 w Kamieniu, 235/1 w Zagaciu; 415, 445 i 421 w Rusocicach; 843 w Czernichowie; 84/3 i 84/4 w Rusocicach; 184 w Wołowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Czernichów: Modernizacja dróg gminnych nr 2477/35 w Kamieniu, 235/1 w Zagaciu; 415, 445 i 421 w Rusocicach; 843 w Czernichowie; 84/3 i 84/4 w Rusocicach; 184 w Wołowicach
Numer ogłoszenia: 156109 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów , Czernichów 2, 32-070 Czernichów, woj. małopolskie, tel. 012 2702105, faks 012 2702324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych nr 2477/35 w Kamieniu, 235/1 w Zagaciu; 415, 445 i 421 w Rusocicach; 843 w Czernichowie; 84/3 i 84/4 w Rusocicach; 184 w Wołowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dróg gminnych: 1) Zadanie nr 1: Modernizacja dróg nr 2477/35 w Kamieniu, 235/1 w Zagaciu; 415, 445 i 21 w Rusocicach; 843 w Czernichowie; 84/3 i 84/4 w Rusocicach; 2) Zadanie nr 2: Modernizacja drogi tłuczniowej nr 184 w Wołowicach. 2. Zakres robót obejmuje następujące prace (ilości zgodne z przedmiarami dla poszczególnych dróg): 1) Dla zadania nr 1: a) wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym; b) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni i poboczy; c) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym; d) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej asfaltowej; e) wykonanie nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna) grub. 5 cm; f) wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego grub. 15 cm; g) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego; 2) Dla zadania nr 2: a) wykonanie koryta na dług. 400,0 mb szer. 3,50 m głęb. 0,45 m, z wywozem gruntu: 630,0 m3, b) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 1995,0 m2, c) wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym przy grubości warstwy po zagęszczeniu 30 cm: 1400,0 m2, d) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym 0/31,5 mm z zagęszczeniem mechanicznym, średnia grubość warstwy 5 cm: 30,0 m3, e) Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego grubości 15 cm: 1995,0 m2. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają: 1) Dla zadania nr 1: 1) przedmiary robót i charakterystyki robót - załączniki nr 6-10 do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12-16 do SIWZ. 2) Dla zadania nr 2: a) przedmiary robót i charakterystyki robót - załącznik nr 11 do SIWZ, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 17 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1) dla zadania nr 1: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 zł); 2) dla zadania nr 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, czyli: a) o wartości nie mniejszej niż: - 200000,00 zł brutto - dla zadania nr 1; - 50000,00 zł brutto - dla zadania nr 2, b) podczas realizacji, której wykonano co najmniej roboty w zakresie wykonania, remontu lub przebudowy dróg. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumencie oraz poświadczeniach lub innych dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI ust. 1 pkt 5 i 6 SIWZ. W przypadku gdy z wykazu albo poświadczenia lub innych dokumentów będzie wynikało, że Wykonawca wykonał jakąkolwiek z usług nieprawidłowo, po zwróceniu się do odpowiedniego podmiotu o dodatkowe wyjaśnienia (zgodnie z § 1 ust. 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczenia dołączonego przez wykonawcę do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (dla zadania nr 1).  Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, na podstawie dokumnetu i oświadczenia dołączonego przez wykonawcę do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczenia dołączonego przez wykonawcę do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wydłużenie terminu gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z potrzeb Zamawiającego lub z przyczyn dotyczących Zamawiającego lub też z przyczyn obiektywnych, niezależnych od żądnej ze stron i dotyczy: 1) terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub etapu, 2) zakresu robót, organizacji robót, robót zamiennych 3) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług 4) zmiany terminów rozpoczęcia odbiorów robót ulegających zakryciu, odbioru częściowego lub odbioru końcowego, 5) zmian, do których strony upoważnione są na podstawie ustawy lub niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czernichów - Urząd Gminy  Wydział Gospodarki Rolnictwa i Ochrony Środowiska tel. 122702104, wew. 113, fax: 122702324 email: urzad@czernichow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Czernichów  32­-070 Czernichów 2 woj. małopolskie  Biuro Obsługi Klienta parter UG Czernichów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja dróg nr 2477/35 w Kamieniu, 235/1 w Zagaciu; 415, 445 i 21 w Rusocicach; 843 w Czernichowie; 84/3 i 84/4 w Rusocicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje następujące prace (ilości zgodne z przedmiarami dla poszczególnych dróg) - Dla zadania nr 1: a) wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym; b) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni i poboczy; c) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym; d) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej asfaltowej; e) wykonanie nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna) grub. 5 cm; f) wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego grub. 15 cm; g) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie terminu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi tłuczniowej nr 184 w Wołowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje następujące prace (ilości zgodne z przedmiarami dla poszczególnych dróg) - dla zadania nr 2. a) wykonanie koryta na dług. 400,0 mb szer. 3,50 m głęb. 0,45 m, z wywozem gruntu: 630,0 m3, b) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 1995,0 m2, c) wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym przy grubości warstwy po zagęszczeniu 30 cm: 1400,0 m2, d) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym 0/31,5 mm z zagęszczeniem mechanicznym, średnia grubość warstwy 5 cm: 30,0 m3, e) Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego grubości 15 cm: 1995,0 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie terminu gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.