Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-03
Kraków: Zakup sprzętu komputerowego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, komputerów przenośnych i stacjonarnych, serwerów
Numer ogłoszenia: 156068 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 3921205, fax 012 3921438.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -------------------------------
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, komputerów przenośnych i stacjonarnych, serwerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, komputerów przenośnych i stacjonarnych oraz serwerów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub trzy części, na jakie podzielony został przedmiot zamówienia. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137 000,00 euro. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3A) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3B), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Okres gwarancji (znaczenie kryteriów podane jest w procentach) - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, Wydział Organizacyjno-Administracyjny, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, II piętro, pokój nr 205.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: --------------------------
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ------------------------
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, II piętro, pokój nr: 238.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część środków finansowych z Pomocy Technicznej Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostwa 2 serwerów wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie z oryginalnymi nośnikami do tego oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa: a) 2 szt. serwerów wraz z oprogramowaniem o parametrach technicznych określonych w części I Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do siwz, b) licencji na oprogramowanie, o którym mowa w pkt. 1 wraz z oryginalnymi nośnikami do tego oprogramowania. Wymagania techniczne dotyczące serwerów, warunki gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w specyfikacji technicznej (część I), stanowiącej załącznik nr 1 do siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4A do siwz. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137 000,00 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Okres gwarancji (znaczenie kryteriów podane jest w procentach - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych oraz komputerów stacjonarnych wraz z panelem LCD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa: a) 11 szt. komputerów przenośnych, typ I, b) 2 szt. komputerów przenośnych, typ II, c) 1 szt. komputer przenośny, typ III, d) 2 szt. komputerów stacjonarnych wraz z panelem LCD, typ I, e) 5 szt. komputerów stacjonarnych wraz z panelem LCD, typ II. Wymagania techniczne dotyczące komputerów, warunki gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 znajduje się w specyfikacji technicznej (część II), stanowiącej załącznik nr 1 do siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4B do siwz. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137 000,00 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Okres gwarancji (znaczenie kryteriów podane jest w procentach) - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzań drukujących..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa: a) 5 szt. drukarek laserowych, typ I b) 3 szt. drukarek laserowych, typ II c) 1 szt. drukarka, typ III d) 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych e) 1 szt. skaner biurkowy, typ I f) 2 szt. skanerów biurkowych, typ II g) 10 szt. tonerów do drukarki, typ I h) 2 szt. tonerów do drukarki, typ II i) 2 szt. atramentów do drukarki, typ III j) 4 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Wymagania techniczne dotyczące ww. sprzętu, warunki gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 znajduje się w specyfikacji technicznej (część III), stanowiącej załącznik nr 1 do siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4C do siwz. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137 000,00 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.23.32.34-0, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Okres gwarancji (znaczenie kryteriów podane jest w procentach) - 25
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.