Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Bielsko-Biała: Modernizację dwóch dźwigów w budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 156064 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej , ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8136-900, faks 33 8220-672.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację dwóch dźwigów w budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja dwóch dźwigów w budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dźwig 31-02-010164: - wymiana zespołu napędowego, tj. silnika dwubiegowego, reduktora koła ciernego, hamulca z dostosowaniem do udźwigu 900 kg na bez przekładniowy; - dostosowanie istniejącej tablicy sterowej do zakresu modernizacji dźwigu; - wymagana prędkość 1 m/s regulowana płynnie; - sterowanie zbiorcze z dźwigiem 31-02-010163; - wymiana ogranicznika prędkości wraz z obciążką i liną; - wymiana kabiny na metalową wykonaną z blach nierdzewnych z drzwiami kabinowymi automatycznymi, wyposażoną w lustro, poręcz, wentylator i nowy panel dyspozycji wyposażony w istniejące podzespoły oraz awaryjne oświetlenie; - wymiana drzwi szybowych na drzwi automatyczne 2 panelowe o szerokości otwarcia 900 mm w świetle -6 kpl, wykonanych z blachy nierdzewnej; - dostosowanie instalacji elektrycznej w szybie do nowych warunków pracy dźwigów w grupie; - zamontowanie na przystankach sygnalizacji położenia kabiny na każdym przystanku takich jak istniejące na parterze; - wymian ramy kabiny na nową; - wymiana lin nośnych; - dostosowanie zderzaków kabiny i przeciwwagi do udźwigu 900 kg; - dostosowanie przeciwwagi do udźwigu 900 kg; - czyszczenie i pionowanie prowadnic kabinowych i przeciwwagi wraz z malowaniem ich mocowań; - naprawa tynków i malowanie maszynowni, wymiana podłogi w maszynowni - położenie posadzki podłogowej, uzupełnienie ubytków tynku w szybie, wokół otworów drzwiowych po wymianie drzwi, malowanie szybu; -wykonanie oświetlenia szybu zgodnie z normą; - sporządzenie dokumentacji modernizacji dźwigu wraz z jej uzgodnieniem w Urzędzie Dozoru Technicznego; - dokonanie odbioru dźwigu z udziałem dozoru technicznego; 2) Dźwig 31-02-010163: - wymiana zespołu napędowego, tj. silnika dwubiegowego, reduktora koła ciernego, hamulca z dostosowaniem do minimum 450 kg lub 500 kg na bez przekładniowy; - dostosowanie istniejącej tablicy sterowej do zakresu modernizacji dźwigu; - wymagana prędkość 1 m/s regulowana płynnie; - sterowanie zbiorcze z dźwigiem 31-02-010164; - wymiana ogranicznika prędkości wraz z obciążką i liną; - wymiana kabiny na metalową wykonaną z blach nierdzewnych z drzwiami kabinowymi automatycznymi, wyposażoną w lustro, poręcz, wentylator i nowy panel dyspozycji wyposażony w istniejące podzespoły oraz awaryjne oświetlenie; - wymiana drzwi szybowych na drzwi automatyczne 2 panelowe o szerokości otwarcia 900 mm w świetle - 6 kpl, wykonanych z blachy nierdzewnej; - dostosowanie instalacji elektrycznej w szybie do nowych warunków pracy dźwigów w grupie - zamontowanie na przystankach sygnalizacji położenia kabiny na każdym przystanku takich jak istniejące na parterze; - wymian ramy kabiny na nową; - wymiana lin nośnych; - dostosowanie zderzaków kabiny i przeciwwagi do udźwigu 450/500 kg; - dostosowanie przeciwwagi do udźwigu 450/500 kg; - czyszczenie i pionowanie prowadnic kabinowych i przeciwwagi wraz z malowaniem ich mocowań; - naprawa tynków i malowanie maszynowni, wymiana podłogi w maszynowni - położenie posadzki podłogowej, uzupełnienie ubytków tynku w szybie, wokół otworów drzwiowych po wymianie drzwi, malowanie szybu; -wykonanie oświetlenia szybu zgodnie z normą; - sporządzenie dokumentacji modernizacji dźwigu wraz z jej uzgodnieniem w Urzędzie Dozoru Technicznego; - dokonanie odbioru dźwigu z udziałem dozoru technicznego. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę oględzin miejsca, w którym znajdują się dźwigi w budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej, przed terminem składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną w pkt 7 ppkt 4 lit. b SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne 42.41.61.00 - Windy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeśli Wykonawca wykaże wykonane główne usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie; główne usługi, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów: w wykazie należy wskazać i złożyć dowody, dla co najmniej 2 usług dotyczących modernizacji dźwigów osobowych lub osobowo - towarowych o wartości, co najmniej 150 000 zł brutto każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
w wykazie należy wskazać i złożyć dowody, dla co najmniej 2 usług dotyczących modernizacji dźwigów osobowych lub osobowo - towarowych o wartości, co najmniej 150 000 zł brutto każda, dowodami są: - poświadczenie lub - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w uzupełnieniu pkt III.4.3) niniejszego ogłoszenia (dokumenty podmiotów zagranicznych): Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - uwzględniając warunki, co do terminu wystawienia dokumentów zgodnie z pkt. III.4.3.1), 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (tj. wiedzy i doświadczenia) na potrzeby wykonywania zamówienia - w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin gwarancji jakości - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Na podstawie przepisu art.144 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopólną zgodą stron, tylko w następującym przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, w szczególności: działanie żywiołów o skutku katastrofalnym - w postaci powodzi, uderzenia pioruna, itp., 2. Dopuszcza się zmiany treści umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy o okres wynikający z czasu trwania siły wyższej, o której mowa w ppkt a) , jak również o okres konieczny do usunięcia lub ustąpienia jej skutków. 3. Dopuszcza się zmianę treści umowy w zakresie dotyczącym: a) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, o których mowa w §5 umowy, b) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy, 4. Przesłanki zmiany umowy nie mogą wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, jak również muszą być jedynymi okolicznościami uzasadniającymi taką zmianę. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 325, III piętro bud. A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 325, III piętro bud. A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4480S Porąbka-Wielka Puszcza na odc. od. ul. Bukowskiej do ul. Górskiej, etap 1- budowa kanalizacji deszczowej do potoku Wielka Puszcza.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: DZP.271.30.2024
- "25/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- UBEZPIECZENIE KOMUNIKACYJNE dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż, zakup, dostawa oraz montaż urządzeń dźwigowych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce w ramach zadania pod nazwą "Wymiana urządzeń dźwigowych(...)
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- Dostawa i wymiana dźwigu osobowego/windy w istniejącym szybie windowym Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o
- Modernizacja dźwigów w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego dostosowanego do transportu osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Olsztynie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.