Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Lublin: Dostawa mebli dla Departamentów UMWL w Lublinie na rok 2012 z podziałem na części.[OP-IV.272.18.2012.WINM]
Numer ogłoszenia: 155981 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60663 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Departamentów UMWL w Lublinie na rok 2012 z podziałem na części.[OP-IV.272.18.2012.WINM].
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych ( biurka, szafy, szafki, kontenery, stoły, krzesła, kosze, wieszaki, fotele, podstawki pod monitory) dla Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie na rok 2012 z podziałem na części. Czesć I. Dla Departamentu Regionalnego Programy Operacyjnego; Czesć II. Dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich; Czesć III. Dla Departamentu Organizacyjno - Prawnego; Czesć IV. Dla Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego; Czesć V. Dla Departamentu Gospodarki i Innowacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający oświadcza, iż przedmiot zmówienia w części: 1. Będzie finansowany ze środków EFRR w ramach IX Osi Priorytetowej - PT RPO WL na lata 2007-2013 2. Refinansowana będzie ze środków UE w ramach priorytetu PT PO RYBY 2007-2013. 4. Jest współfinansowana 85 % ze środków UE j w ramach EFS Priorytet X PT POKL oraz 15 % z budżetu WL 5. Będzie współfinansowany ze środków Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- Andrzej Bakan P.W. Inter Office, ul. Szafirowa 12, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4254,57
Oferta z najniższą ceną: 3715,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5006,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5126,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3060,24
Oferta z najniższą ceną: 2375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4370,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA KLICZKOWSKA STARPOL MEBLE
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA KLICZKOWSKA STARPOL MEBLE
- Starpol Meble, ul. Kołłątaja 100, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18751,35
Oferta z najniższą ceną: 11260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19913,07
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Everest- Lublin Anna Tatomir, ul. Wyżynna 16, 20-560 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4206,46
Oferta z najniższą ceną: 4206,46 / Oferta z najwyższą ceną: 6482,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.