eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przetarg nieograniczony nr 16/PN/14 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 16/PN/14 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
Numer ogłoszenia: 155976 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66587 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 16/PN/14 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego (urządzenie nowe lub używane nie starsze niż 2007 rok produkcji, sprawne technicznie po udokumentowanym przeglądzie technicznym autoryzowanego serwisu) spełniające parametry graniczne opisane w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2,3,4 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty pełnej, zawierającej wszystkie wymienione elementy (tj. analizator, wraz z oryginalnymi odczynnikami, kalibratorami, kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do analizatora). Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów kontrolnych do wszystkich rodzajów oznaczeń wymienionych w załączniku nr 4 w ilości zapewniającej kontrolę jakości na dwóch poziomach przez cały okres trwania umowy. 3. Zamawiający wymaga wyszczególnienia kosztów: zestawów odczynnikowych, kalibratorów i kontroli, ISE (odczynniki + kalibratory + kontrole) - w formie tabeli cen jednostkowych (załącznik nr 2 i 4, z których sumy zostaną podane w formularzu ofertowym załącznik nr 1) oraz kosztów: materiałów eksploatacyjnych do analizatora, materiałów eksploatacyjnych do ISE, materiałów eksploatacyjnych do stacji uzdatniania wody (jeśli jest konieczna stacja) oraz dzierżawy urządzenia - łączne kwoty podane w formularzu ofertowym - załącznik nr 1. 4. Zamawiający wymaga uwzględnienia w cenie oferty kosztów eksploatacji i serwisowania stacji uzdatniania wody, jeżeli oferowany analizator wymaga współpracy ze stacją uzdatniania wody. 5. Zamawiający wymaga uwzględnienia w cenie oferty kosztu drukarki kodów kreskowych na zasadzie dzierżawy. Typ drukarki dostosowany do laboratoryjnego systemu informatycznego firmy ASSECO Poland S.A. Koszt serwisu drukarki po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawca na swój koszt włączy analizator biochemiczny do sieci LIS firmy ASSECO Poland S.A. w terminie 14 dni od podpisania protokołu uruchomienia analizatora biochemicznego. 7. Wszystkie materiały potrzebne do realizacji zamówienia należy obliczyć z należytą starannością. W przypadku wystąpienia braków w odczynnikach, materiałach kontrolnych i akcesoriach potrzebnych do wykonania przedstawionej ilości badań, koszty uzupełniających towarów pokryje Wykonawca. 8. Termin ważności oferowanych odczynników nie może być krótszy niż sześć miesięcy od daty dostawy. 9. Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli oraz materiałów eksploatacyjnych będzie następowała sukcesywnie, w drodze okresowych zamówień pisemnych (w tym poprzez faks) zgłaszanych przez Zamawiającego, do wskazanego pomieszczenia w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym Szpitala, transportem Wykonawcy w terminie do 5 dni od daty złożenia zamówienia na koszt Wykonawcy. 10. Dostawa będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 11. Ilości przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 i 4 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 12. Oferowany analizator będzie objęty gwarancją i bezpłatnym autoryzowanym serwisem przez cały okres trwania umowy. Wymagany czas reakcji serwisu 24 godziny. 13. W przypadku awarii trwającej dłużej niż 72 godziny Wykonawca zapewni analizator zastępczy. 14. Zamawiający wymaga, aby dostawa i wymiana części zamiennych (dostarczenie i zamontowanie - czyli transport i usługi serwisanta wraz z jego przyjazdem) następowały na koszt Wykonawcy. Zamawiający ponosi tylko i wyłącznie koszt materiałów eksploatacyjnych, które ulegają zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji urządzenia (lampy oraz wszystkie inne niezbędne wskazane przez Wykonawcę w tabeli, część II w załączniku nr 4). 15. Dostawa i instalacja analizatora biochemicznego nastąpi w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy również bezpłatnie rozruchowy pakiet odczynników i akcesoriów (komplet elektrod lub technologię równoważną oraz po jednym zestawie odczynników do glukozy, cholesterolu całkowitego z kalibratorami i kontrolami). 16. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oferowanego analizatora biochemicznego oraz wszelkie inne dokumenty związane z urządzeniem najpóźniej w dniu instalacji urządzenia. 17. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego urządzenia jest zobowiązany do dostarczenia Kierownikowi Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w formie papierowej kopie aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11.01.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1222) dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne oraz dla krwi kontrolnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem. 18. Dla odczynników, które nie zawierają substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne należy załączyć certyfikat producenta, że oferowane odczynniki są bezpieczne. 19. Dostarczony analizator będzie wyposażony we wszystkie akcesoria umożliwiające natychmiastowe podjęcie pełnego zakresu pracy tj. w szczególności m. in. raki, wkłady, statywy, pojemniki redukujące, kuwety, adaptery dla prób w naczyniach pierwotnych itp.). 20. Wykonawca poniesie koszty ewentualnego przystosowania pomieszczeń w których będzie stał analizator pod względem umeblowania i temperatury, aby stworzyć warunki do ich prawidłowej eksploatacji. 21. Zamawiający będzie objęty bez dodatkowych opłat programem międzynarodowej kontroli jakości preferowanej przez Zamawiającego, co najmniej 4 razy w roku na dowolnie wybrane przez Zamawiającego parametry. 22. Wymagane jest oznaczenie zgodności CE dla analizatora oraz, akcesoriów i wszystkich odczynników. 23. Oferowany analizator, odczynniki, kalibratory, kontrole muszą spełniać wymagania przewidziane Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 24. Wymagana niezmienność cen odczynników i dzierżaw: 36 miesięcy. 25. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beckman Coulter Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 21C, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365458,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324116,04

  • Oferta z najniższą ceną: 324116,04 / Oferta z najwyższą ceną: 324116,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.