eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartniczka › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000 zł. dla gminy Bartniczka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Bartniczka: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000 zł. dla gminy Bartniczka
Numer ogłoszenia: 15595 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartniczka , Ul. Brodnicka 8, 87-321 Bartniczka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4936560, faks 056 4936484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartniczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000 zł. dla gminy Bartniczka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie deficytu budżetowego planowanego w związku z realizowanymi inwestycjami i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. Zakres zamówienia: 1/ kredyt długoterminowy 2/ kwota kredytu: 2.400.000 zł (słownie zł: dwa miliony czterysta tysięcy złotych). 3/ okres kredytowania: 7 lat 4/ karencja w spłacie kapitału: do 1-01-2010 r. 5/ spłata kapitału po upływie okresu karencji, w okresach kwartalnych (na koniec kwartału) 6/ Oprocentowanie kredytu będzie naliczane kwartalnie według rzeczywistej liczby dni występujących w danym roku (365/366 dni) i od rzeczywistego zadłużenia, według zmiennej stopy WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych + marża banku. Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego, lecz jeszcze nie uruchomionego. Pierwsze odsetki płatne będą do 30-09-2009 r. 7/ O kwocie należnych odsetek Zamawiający będzie informowany pisemnie w terminie 7 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki od kredytu stają się wymagalne w ostatnim dniu każdego okresu odsetkowego. Odsetki naliczane będą kwartalnie na 20 dzień każdego ostatniego miesiąca kwartału, z terminem płatności do końca kwartału. 8/ Odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty kredytu obliczane będą w oparciu o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie. 9/ Zamawiający nie wyraża zgody na kapitalizację odsetek. 10/ Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do: - wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części, - wcześniejszej spłaty poszczególnych rat w ramach danego roku budżetowego. 11/ W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po dacie spłaty. 12/ Prowizja od kredytu zostanie w całości zapłacona w dniu uruchomienia kredytu. 13/ Zabezpieczeniem kredytu i odsetek będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Niedopuszczalne są w tym zakresie inne zapisy w umowie kredytowej, w tym także o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 97 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Bankowe. 14/ Kredyt winien być udzielony w dwóch tranaszach przewidywanych na I transza - 1.200.000 zł. 15.07.2009 r. i II transza - 1.200.000 zł. w dniu 15.08.2009 r. Ostateczny termin uruchomienia oraz transze zostaną określone w umowie kredytowej. 15/ Sposób finansowania deficytu jest zgodny z postanowieniami zawartymi w uchwale budżetowej na 2009 rok. 16/ Uruchomienie kredytu będzie następowało na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 17/ Nie przewiduje się dokumentowania (rozliczania) wykorzystania kredytu. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie oferenci którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne winni złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony druk (OFERTA), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - Zał. Nr 1do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. 3) Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie przez bank działalności, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe lub dokumenty równoważne. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 5) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, natomiast w przypadku zaległości, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 6) Symulację spłaty kredytu wraz z odsetkami zgodnie z założeniami określonymi w pkt III i IV niniejszej specyfikacji. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W razie złożenia oferty łącznej przez kilku wykonawców oferta musi być podpisana przez wszystkich wykonawców (przez osoby uprawnione do reprezentacji) lub zgodnie z załączonym do oferty pełnomocnictwem. 6. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 7. Kopie dokumentów muszą być czytelne i zgodne z oryginałem, tj. zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy itd.., które figurują na oryginale. 8. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy pełnomocnictwo określające jego zakres. 9. Sposób poświadczania dokumentów - poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające. Poświadczenie dokumentu musi nastąpić z użyciem formuły: (za zgodność z oryginałem) lub równoważnej na każdej stronie kopii. 10. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bartniczka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartniczka ul. Brodnicka 8 87-321 Bartniczka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bartniczka ul. Brodnicka 8 pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.