eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garnek › Dowóz uczniów z miejscowości Chmielarze, Rzeki Wielkie, Rzeki Małe, Kajetanowice i Piaski do Zespołu Szkół w Garnku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Garnek: Dowóz uczniów z miejscowości Chmielarze, Rzeki Wielkie, Rzeki Małe, Kajetanowice i Piaski do Zespołu Szkół w Garnku
Numer ogłoszenia: 155802 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Garnku, ul. Szkolna 18, 42-270 Garnek, woj. śląskie, tel. 034 3281649.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z miejscowości Chmielarze, Rzeki Wielkie, Rzeki Małe, Kajetanowice i Piaski do Zespołu Szkół w Garnku.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów z miejscowości Chmielarze, Rzeki Wielkie, Rzeki Małe, Kajetanowice i Piaski do Zespołu Szkół w Garnku, CPV: 60113100-4 Przewóz winien odbywać się według harmonogramu uzgodnionego z Dyrektorem Zespołu Szkół w Garnku ustalanego w trakcie realizacji zamówienia. Dowóz odbywał będzie się na następujących trasach: Chmielarze - Garnek: tam i z powrotem (14km), dzienna liczba kursów - 3, liczba przewożonych dzieci - 18. Rzeki Wielkie i Rzeki Małe - Garnek: tam i z powrotem (9km), dzienna liczba kursów - 2, liczba przewożonych dzieci - 36. Kajetanowice, Piaski - Garnek: tam i z powrotem (10km), dzienna liczba kursów - 3, liczba przewożonych dzieci - 31. Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej powyższych tras.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci: - nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony: Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163; zmiany: Dz.U. z 2006r. nr 170, poz.1217, nr 227, poz.1658; Dz.U. z 2007r. nr 64, poz.427 oraz nr 82, poz. 560). - posiadają licencję na wykonywanie zarobkowego przewozu osób, - posiadają certyfikat kompetencji zawodowych na przewóz osób, - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - spełniają warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków - określa SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, - licencja na wykonywanie zarobkowego przewozu osób (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), - umowa rW celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wykonawca musi dołączyć wykaz proponowanego taboru do realizacji zamówienia -załącznik nr 3, regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2, - oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - załącznik nr 4, - oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 4, - oświadczenie wykonawcy, że zawarty w SIWZ projekt przyszłej umowy został przez wykonawcę zaakceptowany bez uwag - załącznik nr 5, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - polisa odpowiedzialności cywilnej przewoźnika i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków odpowiednią do ilości osób przewożonych objętych zamówieniem (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem),

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Oświaty w Kłomnicach, 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20, pok. nr 3.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Oświaty w Kłomnicach, 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20, pok. nr 3.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.08.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.