Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Czechowice-Dziedzice: Przebudowa Miejskiego Domu Kultury w Czechowicach-Dziedzicach
Numer ogłoszenia: 155801 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2147114, fax 032 2147152, 2147182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czechowic-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Miejskiego Domu Kultury w Czechowicach-Dziedzicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja budynku Miejskiego Domu Kultury w Czechowicach- Dziedzicach przy ul. Niepodległości 42. Zadanie obejmuje przebudowę elewacji frontowej wraz z ociepleniem elewacji bocznych skrzydła kinowego oraz przebudowę dachu nad w/w budynkiem, a także realizację - w miejscu obecnego hallu wejściowego- nowego skrzydła administracyjnego z zapleczem sanitarnym dla kina. Zaprojektowano dwuspadowy dach o kącie nachylenia połaci 33º podzielony ścianą szczytową. Część wyższą, o wysokości kalenicy ok. 17m, zaprojektowano nad salą projekcyjną kina jako niezależną konstrukcję wspartą na istniejącym stropodachu. Część niższą, o wysokości w kalenicy ok. 12m, zaprojektowano nad pomieszczeniami operatorowni. W zakresie zmiany elewacji budynku od strony ul. Niepodległości zaprojektowano kamienną fasadę. Fasada zostanie dostawiona do lica istniejącej ściany budynku i oparta na poszerzonym murze fundamentowym. Zaprojektowano nowy hall kasowy i nowe wejścia do budynku. Istniejący 1- kondygnacyjny hall wejściowy zostanie rozebrany do poziomu terenu, a w jego miejsce wzniesiony 2- kondygnacyjny budynek administracyjny. Dla obiektów zaprojektowano instalację CO, wod.-kan., wentylacji mechanicznej, elektryczną oraz teletechniczną. Prace obejmą także wymianę nawierzchni wokół obiektu. W zakres robót wchodzi przebudowa kotłowni związana ze zmianą źródła ciepła dla obiektu MDK. Dane konstrukcyjno - materiałowe: FUNDAMENTY: poszerzenie istniejących fundamentów poprzez żelbetowe tarcze gr. 15 i 20cm; ŚCIANY ZEWNĘTRZNE: Ściany szczytowe zadaszenia nad sala projekcyjną drewniane, szkieletowe z poszyciem z płyt cementowo- włókowych ocieplone w systemie BSO Ściana wschodnia z bloczków gazobetonowych odmiany 500 Fasada obłożona elementami z piaskowca (cokół, pilastry, obramienia otworów, gzymsy, attyka), a wypełnienia pomiędzy elementami kamiennymi należy ocieplić styropianem w systemie BSO Ściany budynku administracyjnego z ceramiki poryzowanej DACH: Część wyższa nad salą projekcyjną w konstrukcji prefabrykowanych wiązarów drewnianych z poszyciem z płyt OSB oraz pokryciem z blachy cynkowo- tytanowej Część niższa nad budynkiem administracyjnym w układzie krokwiowym z pokryciem z blachy cynkowo- tytanowej Dach budynku administracyjnego w formie stropodachu żelbetowego z izolacją styropianem laminowanym z pokryciem papą zgrzewalną Pokrycie i obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej w kolorze grafitowym. STOLARKA: okienna i drzwiowa drewniana; Dane techniczne obiektu: Powierzchnia zabudowy istniejącego kompleksu budynków MDK tj. budynku biurowego, budynku kina ŚWIT oraz budynku administracyjnego - 1224,50m2; kubatura brutto projektowanego zadaszenia ok. 1140,0 m3; budynek użyteczności publicznej o liczbie kondygnacji nadziemnych 2; średniowysoki; klasa odporności pożarowej B Szczegółowy zakres ilościowy i rzeczowy robót określony jest w projekcie budowlanym - załącznik nr 1, specyfikacji technicznej- załącznik nr 2 , które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 40.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp : a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 1.Udzielenie gwarancji na : - wykonany przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcznej gwarancji, - zamontowane urządzenia wraz z ich serwisem minimum 36 miesięcznej gwarancji, 2.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót związanych z wykonaniem remontów obiektów użyteczności publicznej (w zakresie, którego wchodziły roboty żelbetowe, murowe, dekarskie, wykończeniowe, instalacji elektrycznej)o kubaturze nie mniejszej niż 3.000,0 m3 każdy, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora. 3.Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego, a w szczególności: a)kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b)kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c)kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 4.Wykazanie , iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty. 5.Wykonawcy zobowiązują się wykonać siłami własnymi 55% zakresu rzeczowego umowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 4. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Dokument wniesienia wadium 1.4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy). 1.5.wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót związanych z wykonaniem remontów obiektów użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000,0 m3 każdy, w zakresie, którego wchodziły roboty żelbetowe, murowe, dekarskie, wykończeniowe, instalacji elektrycznej. Wykaz ten winien zawierać : a/ nazwę zamawiającego b/ dokładny zakres wykonanych robót, kubatura, wymiary c/ miejsce i termin realizacji 1.6.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.5. 1.7. Zaświadczenia: a/ właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat b/ z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę. 1.8. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień dla kierownika budowy: a/ do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń, c/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 1.9. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6 1.10. Dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Biuro Zamówień Publicznych pok.415(III p.). Koszt SIWZ 429,30 zł lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II, Biuro Podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Opracowanie dokumentacji technicznej (projekt) ścieżki rowerowej w ciągu krajowej trasy rowerowej nr 17 od granicy z miastem Bielsko-Biała w kierunku północnym, wzdłuż rzeki Białej"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach
- "Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice - przebudowa Placu Jana Pawła II w Czechowicach-Dziedzice" - projekt
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa przepustu na cieku Młynówka Komorowicko-Czechowicka w ciągu ul. Komorowickiej w Czechowicach-Dziedzicach
- "Budowa wiaduktu drogowego w ciągu DK1 nad projektowaną nową drogą gminną w Czechowicach-Dziedzicach" - w formule projektuj i buduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.