eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Pomoc prawna dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Łobez: Pomoc prawna dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 roku
Numer ogłoszenia: 15574 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39768-41, faks 91 39768-41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.lobez.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomoc prawna dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE: Pomoc prawna dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 roku w ilości 95 godzin. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zapewnianie pomocy prawnej osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą, w szczególności w zakresie prawa rodzinnego, osobom pokrzywdzonym przestępstwem, osobom i rodzinom będącym w stanie kryzysu. 2.Udzielanie porad prawnych z zakresu m.in.: - PRAWA PRACY - UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - PRZEMOCY W RODZINIE - PRAWA CYWILNEGO I RODZINNEGO 3.Prawnik świadczyć będzie usługę w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie nie rzadziej niż raz na trzy tygodnie po 6 godzin. 4.Przy realizacji usługi prawnik zobowiązany jest do współpracy z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie. 5.Prawnik zobowiązany jest do udzielania specjalistycznej pomocy osobom poprzez poradnictwo prawne zgodne z zasadami etyki zawodowej. 6.Prawnik zobowiązany jest dokumentować realizację usługi. 7.Wypłata wynagrodzenia nastąpi w transzach, po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku,faktury VAT merytorycznie potwierdzonego przez Dyrektora PCPR przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty wystawienia, przy czym istnieje możliwość wystawienia rachunku,faktury VAT na 20 dni przed zakończeniem realizacji zadani. 8.Wykonawca wykona zadanie na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. 9.Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonego przez niego zadania. 10.Ewentualne zmiany wprowadzane na etapie wykonania zadania muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej (aneksu). 11.Oferty dopuszczone do postępowania nie mogą przekroczyć kwoty 9.500 zł, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia. 12.Szacunkowa wartość całego zadania wynosi 9.500 zł..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a)posiada wykształcenie wyższe prawnicze z ukończoną aplikacją prawniczą - jest wpisany na listę radców prawnych lub adwokatów, b)posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego poradnictwa prawnego, c)posiada znajomość zagadnień prawa rodzinnego, opiekuńczego, karnego, cywilnego, d)posiada staż pracy - minimum 3 lata, e)jest dyspozycyjny, f)nie był karany prawomocnym wyrokiem Sądu oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, g) jest mobilny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-kopie lub odpis: dyplom ukończenia szkoły wyższej, -referencje lub kopie umów potwierdzające doświadczenie niezbędne do spełniania wyżej wymienionych warunków, -dodatkowe dyplomy, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp. -oświadczenie o niekaralności, -oświadczenie o mobilności, -oświadczenie o dyspozycyjności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie 73-150 Łobez, ul. Bema 27 woj. zachodniopomorskie tel. 913976841, fax. 913976841 e-mail: pcpr@powiatlobeski.pl, pcprlobez@poczta.onet.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie 73-150 Łobez, ul. Bema 27, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.