eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeżewo › Budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Szkółce w Bojanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Jeżewo: Budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Szkółce w Bojanowie
Numer ogłoszenia: 155732 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dąbrowa , ul. Leśna 25, 86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3318713, faks 052 3318716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Szkółce w Bojanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą (budowa studni wierconej oraz przydomowej oczyszczalni ścieków) na Szkółce w Bojanowie o poniższych parametrach: a) budynek administracyjny wraz z instalacją elektryczną i sanitarną: - powierzchnia zabudowy 112 m2 - powierzchnia użytkowa 91,10 m2 - wysokość budynku 5,95 m - kubatura 551 m3 b) budynek gospodarczy wraz z instalacją elektryczną: - powierzchnia zabudowy 81 m2 - powierzchnia użytkowa 66,00 m2 - wysokość budynku 5,31 m2 - kubatura 319 m3 c) przydomowa oczyszczalnia ścieków o przepustowości 500 l/d d) studnia wiercona wraz z pompą o wydajności Q=1,33 dm3 /s.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.06 - 45.00.00.06 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości jak wyżej. Wadium powinno być wniesione do Zamawiającego najpóźniej do dnia 28 maja 2009 r., 1.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu- należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. 18 1020 5040 0000 6202 0089 1366 (z dopiskiem- przetarg: Budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczego na Szkółce w Bojanowie) lub w jednej z poniżej podanych form: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany wyżej, - wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium. 3. Odmowa wyrażenia zgody przez wykonawcę na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 5. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Wadium należy wpłacić: Do 28 maja 2009 r., przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane oraz do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej); b) nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali min. 3 roboty budowlane polegające na budowie budynków mieszkalnych lub administracyjnych o wartości nie mniejszej niż 400 000.00 złotych każdy, d) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, pozwalającym terminowo wykonać zamówienie wg wielkości wskazanych w przedmiarze i zgodnie z jakością wskazaną w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, e) dysponują min. 5-osobową wykwalifikowaną kadrą pracowników na stanowiskach robotniczych , w tym 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia oraz 1 osobą z uprawnieniami kierownika budowy branży budowlanej, zdolnych do realizacji zamówienia, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000.00 złotych , g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1-9ustawy. Ocena, czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia- nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie nie dopuszczeniem do udziału w licytacji elektronicznej, z zastrzeżeniem przepisów art.26 ust.3 ustawy- uzupełnienie wymaganych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dokumentów a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że: - posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pkt. 1- 9 ustawy . d) wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, z podaniem danych kontrahenta (nazwa, adres), opisem zakresu wykonywanych robót, terminem ich realizacji ,wartości zamówienia oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e) kserokopie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000.00 złotych, f) kserokopie uprawnień branży budowlanej osoby, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, wraz z potwierdzeniem przynależności tej osoby do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Dokumenty składane w formie kserokopii należy potwierdzić:za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 3) Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe tylko w przypadkach opisanych w ustawie. 4) Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie nie dopuszczeniem Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej . Zamawiający zażąda uzupełnienia dokumentów w sytuacjach przewidzianych w ustawie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.dabrowa.torun.lasy.gov.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1). Wymagania formalne Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji, na platformie licytacyjnej zamieszczonej na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl ,o ile nie są jeszcze zarejestrowani. Powyższej rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji (załącznik nr 3), a wraz z ww. wnioskiem przesłać Zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazanie go Zamawiającemu wraz z wnioskiem wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej 1 dzień przed terminem otwarcia licytacji. 2). Wymagania techniczne Wykonawca przystępujący do licytacji elektronicznej powinien posiadać komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Powyższa licytacja będzie licytacją jednoetapową. 2. Licytacja rozpoczyna się od pierwszej złożonej w trakcie licytacji oferty. 3. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 6. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna być niższa od ceny wywoławczej i oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 7. Minimalny krok postąpienia wynosi 1000,00 zł brutto. 8. Wykonawcy mogą zgłaszać wyższe postąpienia, bez konieczności respektowania zasady wielokrotności minimalnego postąpienia. 9. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 10. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za całość 425 000,00 złotych 11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1120 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 28.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Dąbrowa ul. Leśna 25 86-131 Jeżewo, pokój nr 1 (sekretariat)..

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi 2 dni po terminie przekazania zaproszeń o godz. 9:00..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi 2 dni po terminie przekazania zaproszeń o godz. 11:00.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zakończenie czasu przewidzianego na licytację (po upływie 120 minut, tj. o godz. 11:00).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.