eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jasień

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Jasień: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jasień
Numer ogłoszenia: 155711 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasień , ul. XX-lecia 20, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, tel. 068 4578872, faks 068 4578873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jasień.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej z rur PCW O 200 mm i ciśnieniowej z rur PE - HD O 90 - 110 mm wraz z przykanalikami zakończonymi studniami przyłączeniowymi w miejscowości Jasień. Zakres projektu budowlano - wykonawczego winien obejmować wykonanie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami zakończonymi studniami przyłączeniowymi oraz włączenie ww. sieci kanalizacyjnej lub przepompowni ścieków już istniejących oraz do tych, które zostaną zaprojektowane zgodnie z załączonymi rysunkami z koncepcji kanalizacji miasta Jasienia, które stanowią pomocniczy materiał do opracowania projektu. Zgodnie z opracowaną koncepcją budowy kanalizacji w mieście Jasień realizacja tego zadania jest podzielona na etapy. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami wg opracowanej koncepcji w następujących etapach (projektant może jednak rozwiązać realizacje zadania wg własnego pomysłu) : 1) etap I b do przepompowni P - 2: (wg rysunku nr 3) - kanał grawitacyjny o długości 572,30 mb*, - kanał ciśnieniowy o długości 258,60 mb*; 2) etap II do przepompowni P - 1:(wg rysunku nr 3) - kanał grawitacyjny o długości 569,00 mb*; 3) etap III do przepompowni P - 2:(wg rysunku nr 3) - kanał grawitacyjny o długości 578,20 mb*; 4) etap IV a do przepompowni P - 4: (wg rysunku nr 3) - kanał grawitacyjny o długości 579,80 mb*, - kanał ciśnieniowy o długości 503,70 mb*; 5) etap IV b do przepompowni P - 3:(wg rysunku nr 3) - kanał grawitacyjny o długości 571,10 mb*, - kanał ciśnieniowy o długości 247,00 mb*; 6) etap IV c włączenie się w ul. Przemysłową: (wg rysunku nr 3) - kanał grawitacyjny o długości 568,80 mb*; 7) etap IV d do przepompowni P - 6: (wg rysunku nr 3) - kanał grawitacyjny o długości 703,30 mb*, - kanał ciśnieniowy o długości 672,8 mb*. Razem - długość do skanalizowania kanałem grawitacyjnym: ok. 4142,50 mb*. Razem - długość do skanalizowania rurociągiem tłocznym: ok. 1682,10 mb*. Wykonanie przykanalików zakończonych studniami przyłączeniowymi o długości średnio 6,00 mb ok. 460 szt podłączeń co daje ok. 2760,00 mb*. * wielkość orientacyjna 2. Zakres prac projektowych: Zakres prac obejmuje zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej z rur PCW O 200 mm i ciśnieniowej z rur PE - HD O 90 - 110 mm, wraz ze studniami rewizyjnymi oraz przykanalikami zakończonymi studzienkami przyłączeniowymi. Studzienki przyłączeniowe winny być lokalizowane przed granicą posesji i jeżeli to będzie możliwe należy zlokalizować je tak, by włączyć dwie posesje do jednej studzienki. Przed przystąpieniem do opracowywania projektu należy wystąpić z wnioskiem do Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Jasieniu (ul. Kolejowa 9 , tel. 68 371-08-49) o wydanie warunków technicznych. Projekt budowlano - wykonawczy, będący przedmiotem niniejszego zamówienia winien obejmować: 1) pozyskanie map do celów projektowych - aktualizowanych, w skali 1:500, z klauzulą właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej; mapy winny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm), 2) badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych oraz wykonanie dokumentacji geotechnicznej, 3) przygotowanie, we współpracy z Zamawiającym, wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego - opracowanego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), 4) wystąpienie w imieniu inwestora o warunki energetyczne zasilania przepompowni ścieków, 5) projekt budowlano - wykonawczy w zakresie i formie powinien przede wszystkim spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.), w szczególności określone w art. 34 ust. 1, 2 i 3 ww. ustawy, oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Część formalno-prawna winna zawierać zestawienie wszystkich działek (ich numerów geodezyjnych oraz właścicieli) przez które będzie przechodził rurociąg, bądź inne urządzenia związane z projektowaną kanalizacją sanitarną, a także pisemne zgody właścicieli nieruchomości na zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na ich nieruchomości. 6) zabezpieczenie i;lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej. Projekt wykonawczy powinien się składać m.in. z następujących części: - opisu technicznego, - części rysunkowej, - uzgodnień branżowych elementów sieci uzbrojenia w rejonie projektowanych robót. Projekty wykonawcze powinny być sporządzone dla wszystkich urządzeń infrastruktury technicznej, które znajdują się w obszarze przedmiotowej inwestycji. Do projektu wykonawczego powinny być dołączone oświadczenia projektantów i oświadczenia sprawdzającego o sporządzeniu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 7) przedmiar robót, który powinien być wykonany dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych projektem. Przedmiary w przypadku etapowania projektu przez wykonawcę powinny być również sporządzone zgodnie z podziałem na etapy realizacji zadania inwestycyjnego tego projektu. Przedmiar winien zawierać wszystkie szczegółowe obmiary i wyliczenia, a także winien być powiązany ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych poprzez podanie dla każdej pozycji przedmiaru numeru specyfikacji. 8) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - powinny być wykonane dla danej dokumentacji projektowej i uwzględniać pełny zakres projektów wykonawczych, winny zawierać szczegółowe wymagania od wykonawcy robót w zakresie : materiałów, sprzętu, transportu zewnętrznego i technologicznego w ramach placu budowy, sposobu wykonania robót, kontroli jakości zrealizowanych robót, sposobu obmiaru robót do ich odbioru i rozliczenia, metod i zasad odbioru robót wykonanych itd. 9) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych powinna być wykonana zgodnie z 3 rozdziałem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 10) operat wodno-prawny - jeżeli wystąpi konieczność jego wykonania - powinien być wykonany zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm), 11) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U.Nr 120, poz. 1126 z późn. zm), 12) kosztorys inwestorski - który odpowiada wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). Wykonawca przed sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego powinien uzgodnić z zamawiającym założenia wyjściowe do jego wykonania, tzn. określić wysokość stawki za roboczogodzinę, wysokość kosztów ogólnych, podstawę cen materiałów i sprzętu itp, Kosztorysy powinny być opracowane z podziałem na etapy jeżeli projektant je założy. 13) opracowanie projektów przepompowni, 14) opracowanie projektów automatyki przepompowni wraz z monitoringiem i transmisją danych, 15) wystąpienie o uzyskanie pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Żarach do dnia 12 grudnia 2011 r., 16) sporządzenie projektu organizacji ruchu dla wykonania robót określonych w projekcie budowlano - wykonawczym. Całość projektu budowlano - wykonawczego należy wykonać w 5 (pięciu) kompletach z tym, że kosztorys inwestorski, przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentację geotechniczną i projekt organizacji ruchu - w 3 (trzech) egzemplarzach. Jeden pełen egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym - w formacie *.doc lub *.pdf, *.tif Projekt budowlano - wykonawczy, będący przedmiotem niniejszego zamówienia winien być wykonany zgodnie z: 1) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 4) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) 5) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Do obowiązków wykonawcy należy: 1) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 2) dokładne uzgodnienie z zamawiającym zakresu zamówienia, 3) uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niewymienionych wyżej, a niezbędnych do wykonania projektu oraz wystąpienia o uzyskanie pozwolenia na budowę, 4) uzyskanie pisemnej zgody właścicieli gruntów na lokalizację sieci i obiektów inżynieryjnych i prowadzenie robót, 5) uzyskanie wypisów z rejestru gruntów wszystkich działek objętych projektem, 6) uzyskanie warunków energetycznych zasilania pompowni, 7) powiadamianie na piśmie o zaistniałych przeszkodach w wykonywaniu niniejszego zamówienia podczas wykonywania prac projektowych, 8) konsultacja z zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych, mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego projektu budowlano - wykonawczego, 9) opisania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń, 10) sporządzenie niniejszego projektu budowlano - wykonawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający informuje, że posiada decyzje środowiskową na wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w mieście Jasień.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia dot. wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca wykonał co najmniej dwa projekty budowlano - wykonawcze kanalizacji sanitarnej dla których uzyskane zostały decyzje o pozwoleniach na budowę o długości co najmniej 8000 mb. każdy - załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia dot. wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia dot. wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ b) informacja ogólna o wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ c) dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę; w przypadku działania przez pełnomocnika - umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak np. w przypadku prokury); d) parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ; e) terminy realizacji poszczególnych etapów - załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jasieniu ul. XX-lecia 20 68-320 Jasień pok. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Jasieniu ul. XX-lecia 20 68-320 Jasień sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.