eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › 70/2010 Usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnicy bojowej i placów ćwiczeń ogniowych oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania strzelnicy a także usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Nowogród Bobrzański: 70/2010 Usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnicy bojowej i placów ćwiczeń ogniowych oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania strzelnicy a także usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 155711 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3276555 w. 681108, 681169, faks 68 3216201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 70/2010 Usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnicy bojowej i placów ćwiczeń ogniowych oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania strzelnicy a także usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest: Zadanie nr 1 usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno-treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych (Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych) w JW 2399 w Świętoszowie oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania strzelnicy zgodnie z rozdziałem VI pkt 7.16 WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno-treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych -Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie, w ramach której WYKONAWCA dokona ich przeglądu, obsługi okresowej i naprawy. Poniżej Strzelnicę Bojową Piechoty oznaczono skrótem SBP a Plac Ćwiczeń Ogniowych skrótem PCO. 2. Z aktualnym stanem obiektów Oferent winien zapoznać się, na co najmniej 14 dni roboczych przed złożeniem oferty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie. ZAKRES USŁUGI 1. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno-techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej urządzeń strzelnicy gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. 2. W przypadku, gdy naprawa podzespołów urządzenia jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona ze względu stopień zużycia wynikający z procesu prawidłowej eksploatacji, WYKONAWCA dokona jego wymiany na nowy, technicznie sprawny. 3. Usługa winna być wykonana na podstawie opracowanej przez WYKONAWCĘ przy udziale UŻYTKOWNIKA Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie uzgodnionej z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie i Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej WLąd oraz zaakceptowanej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia. 4. Prawa do opracowanej Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie WYKONAWCA - Twórca przenosi na ZAMAWIAJĄCEGO na zasadach określonych ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać 3 egzemplarze opracowanej metodyki o której mowa powyżej -2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Szefostwa Służby Uzbrojenia i Elektroniki IWsp SZ. 6. Opracowana metodyka winna być przekazana w formie elektronicznej i pisemnej. 7. Powyższa metodyka powinna uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 7.1. Przegląd stanowiska kierowania strzelaniami: sprawdzenie okablowania wewnętrznego wraz z złączami i przełącznikami; sprawdzenie instalacji odgromowej; sprawdzenie poprawności działania pulpitu sterowniczego oraz drukarki; zaprogramowanie wymaganych warunków strzelań i ćwiczeń zgodnie z aktualnym Programem strzelań z broni strzeleckiej i warunkami technicznymi strzelnicy; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i uszkodzeń; aktualizacja dokumentacji technicznej urządzenia sterującego; testy i próby działania systemu i sprawdzenie poprawności działania w systemie. 7.2. Przegląd elementów wyposażenia schronu celu ruchomego: sprawdzenie stanu mocowań okablowania zewnętrznego i przyłączy szafki rozdzielczej, lokalizacja uszkodzeń kabli przyłączeniowych; sprawdzenie stanu okablowania - stan izolacji zewnętrznej i mocowania; pomiary skuteczności zerowania elementów przewodzących, sprawdzenie stanu przewodów zerujących, lokalizacja uszkodzeń; sprawdzenie połączeń w tablicy połączeniowej; usunięcie ewentualnych niesprawności i usterek. 7.3. Przegląd i naprawa podnośników figur bojowych typu lekkiego PPL-2A - 78 szt.( z tego 49 szt.- SBP; 29 szt. - PCO): ocena stanu zewnętrznego podnośnika - obudowy, złącz zasilających i sygnałowych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych części mechanicznych; demontaż pokrywy podnośnika; ocena stanu elementów mechanicznych - silnik, przekładnia itp., lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; konserwacja elementów mechanicznych (smarowanie); sprawdzenie wewnętrznych połączeń i przystawek sterujących; sprawdzenie sterowania podnośnikiem oraz toru sygnalizacji zwrotnej położenia i trafienia; sprawdzenie działania podnośnika w połączeniu grupowym; naprawa stwierdzonych uszkodzeń; montaż pokrywy podnośnika. 7.4. Przegląd, obsługa, konserwacja i naprawa podnośników figur bojowych typu ciężkiego PPC-81 - 4 szt. (z tego 1szt. - SBP; 3 szt. - PCO): ocena stanu zewnętrznego podnośnika - obudowy, złącz zasilających i sygnałowych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych części mechanicznych; demontaż pokrywy podnośnika; ocena stanu elementów mechanicznych - silnik, przekładnia itp., lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; konserwacja elementów mechanicznych (smarowanie); sprawdzenie wewnętrznych połączeń i przystawek sterujących; sprawdzenie sterowania podnośnikiem oraz toru sygnalizacji zwrotnej położenia i trafienia; sprawdzenie działania podnośnika w połączeniu grupowym; naprawa stwierdzonych uszkodzeń; montaż pokrywy podnośnika. 7.5. Przegląd celu ruchomego (wózka - 2 szt.): Naprawa i konserwacja konstrukcji wózka; naprawa i konserwacja mocowań podnośników; sprawdzenie stanu okablowania - stan izolacji zewnętrznej i mocowań; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i uszkodzeń; sprawdzenie poprawności działania podnośników w systemie. 7.6. Przegląd i ewentualna naprawa zespołu napędowego celu ruchowego (- 2 szt.): oględziny całego zespołu napędowego, lokalizacja uszkodzonych części; sprawdzenie mocowań silnika, przekładni pasowych; sprawdzenie stanu okablowania, lokalizacja uszkodzeń (przetarta, uszkodzona izolacja, luźne przewody); sprawdzenie stanu pasków klinowych i ich naciągu; regulacja naciągu pasków klinowych; pomiary skuteczności zerowania elementów przewodzących, sprawdzenie stanu przewodów zerujących, lokalizacja uszkodzeń; przegląd konstrukcji zespołu napędowego - lokalizacja uszkodzonych części; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i wymiana uszkodzonych elementów zespołu napędowego; kontrola działania. 7.7 . Przegląd i ewentualna naprawa bloku sterującego celu ruchomego (- 2 szt.): kontrola wyglądu zewnętrznego obudowy bloku sterującego, lokalizacja uszkodzeń, śladów wody; sprawdzenie stanu mocowań okablowania zewnętrznego i przyłączy szafki rozdzielczej, lokalizacja uszkodzeń kabli przyłączeniowych, uszkodzone kołki w złączach; kontrola poprawności działania włącznika głównego i przełączników sterujących; kontrola stanu diod sygnalizacyjnych, włączenie zasilania bloku sterującego, sprawdzenie podczas pracy całego napędu, poprawności zadziałania diod sygnalizacyjnych; kontrola stanu złącz śrubowych; oględziny okablowania wewnętrznego, lokalizacja uszkodzeń; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; regulacja parametrów bloku sterującego, regulacja prądu, częstotliwości rozruchu i czasu zatrzymania, sprawdzenie i regulacja prędkości jazdy celu; pomiar skuteczności zerowania obudowy bloku sterującego; sprawdzenie poprawności działania. 7.8. Przegląd zasilaczy podnośników figur bojowych - 48 szt. ( w tym 26 szt. - SBP; 22 szt. - PCO): przegląd, naprawa oraz konserwacja obudowy; sprawdzenie przyłączy i połączeń zewnętrznych zasilacza, lokalizacja uszkodzeń izolacji przewodów; lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; sprawdzenie zabezpieczenia prądowego i gniazda bezpiecznika; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; kontrola przewodu zasilającego; pomiar napięcia wyjściowego. 7.8 Przegląd elementów torowiska (- 2 szt.) oględziny stanu szyn torowiska, mocowań szyn i podkładów torowiska; sprawdzenie stanu i mocowania wyłącznika krańcowego; sprawdzenie stanu i mocowań bariery bezpieczeństwa (zrywki) oraz jej okablowania; sprawdzenie połączeń elektrycznych czujnika torowego ze schronem i barierą bezpieczeństwa; naprawa zdiagnozowanych uszkodzeń w okablowaniu, regulacja czujnika położenia celu. 7.10. Obsługa, naprawa oraz konserwacja urządzenia głośnomówiącego w tym: obsługa, naprawa i konserwacja wzmacniacza akustycznego i mikrofonu; obsługa, naprawa i konserwacja kolumn głośnikowych; obsługa, naprawa i konserwacja okablowania urządzenia; 7.11. Pomiar skuteczności zerowania: dokonanie oględzin instalacji (w tym stanu technicznego kabli); sprawdzenie ciągłości oraz pewności połączeń przewodów ochronnych; pomiar impedancji pętli zwarcia; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; wykonanie pomiarów, opracowanie wyników oraz sporządzenie protokołu. 7.12. Pomiar rezystancji izolacji: dokonanie oględzin instalacji (w tym stanu technicznego kabli). naprawa zdiagnozowanych niesprawności. wykonanie pomiarów, opracowanie wyników oraz sporządzenie protokołu. 7.13. Oznakowanie kabli sterowniczych i zasilających oznakowanie kabli zasilających i sterowniczych w schronach, SD, w skrzynkach przyłączeniowych, w skrzynkach rozdzielczych, przywieszkami informacyjnymi zgodnie z Norma Obronna nr NO -02- A 033. 7.14. Kompleksowe sprawdzenie działania urządzeń, osprzętu sprzętu szkolno treningowego i pulpitu sterowniczo sygnalizacyjnego. Przekazanie do eksploatacji: przeprowadzenie testów sygnalizacji ostrzegawczej dla opcji NOC i DZIEŃ; przeprowadzenie testów świateł rubieżowych - załączanie oraz wyłączanie; przeprowadzenie testów wyposażenia pola tarczowego - podnoszenie i opuszczanie celów - próby sterowania w reżimie ręcznym i automatycznym; sprawdzenie spełnienia warunków strzelań określonych w Programie strzelań z broni strzeleckiej i Uzupełnieniu nr 1 do Programu ; sprawdzenie poprawności transmisji informacji zwrotnej o położeniu figury bojowej i sygnalizacji zwrotnej o położenia celu i trafieniu figury bojowej; przeprowadzenie testów celów ruchomych - sterowanie i sygnalizacja zwrotna trafienia; przeprowadzenie testu systemu dla wybranych ćwiczeń. 7.15. Aktualizacja dokumentacji technicznej dokonanie wpisów o wykonanych czynnościach do dowodów urządzeń, a przypadku ich braku wystawienie duplikatów; dokonanie aktualizacji dokumentacji strzelnicy. 7.16. Szkolenie obsługi z zakresu użytkowania urządzeń Szkolenie obsługi strzelnicy z obsługiwania systemu sterowniczo - sygnalizacyjnego AGAT SZMARAGD oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie strzelnicy; Szkolenie będzie przeprowadzone dla 3 osób, miejsce przeprowadzenia szkolenia - JW 2399 w Świętoszowie. Zadanie nr 2 usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie, w ramach której WYKONAWCA dokona jego przeglądu, obsługi okresowej i naprawy. 2. Z aktualnym stanem urządzenia Oferent winien zapoznać się, na co najmniej 14 dni roboczych przed złożeniem oferty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie. 3. Opracowana metodyka winna zostać wykonana w układzie zgodnym z załącznikiem nr 4. ZAKRES USŁUGI 1. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno-techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej urządzenia gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. 2. W przypadku, gdy naprawa podzespołów urządzenia jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona ze względu stopień zużycia wynikający z procesu prawidłowej eksploatacji, WYKONAWCA dokona jego wymiany na nowy, technicznie sprawny. 3. Usługa winna być wykonana na podstawie opracowanej przez WYKONAWCĘ (przy udziale UŻYTKOWNIKA) Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 uzgodnionej z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie i Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej WLąd oraz zaakceptowanej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia. 4. Prawa do opracowanej Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 WYKONAWCA (Twórca) przenosi na ZAMAWIAJĄCEGO na zasadach określonych ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać 3 egzemplarze opracowanej metodyki o której mowa powyżej (2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Szefostwa Służby Uzbrojenia i Elektroniki IWsp SZ). 6. Opracowana metodyka winna być przekazana w formie elektronicznej i pisemnej. 7. Powyższa metodyka powinna uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 7.1. Weryfikacja stanu technicznego wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego w ilości 20 szt. 7.2. Wymiana modułów radiowych wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego wraz z przeglądem i naprawą elektroniki sterującej wkładki odbiorczej w ilości 20 szt. 7.3. Wymiana anten wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego w ilości 20 szt. 7.4. Wymiana modułu radiowego nadajnika wraz z przeglądem i naprawą elektroniki sterującej nadajnika - 1 szt. 7.5. Wymiana anten nadajnika - 2 szt. 7.6. Wymiana akumulatorów nadajnika - 2 szt. 7.7. Wymiana klawiatury nadajnika - 1 szt. 7.8. Przegląd, obsługa okresową i naprawę podzespołów urządzenia. 7.9. Próby poprawności działania w terenie. 7.10. Kompleksowe sprawdzenie działania urządzenia. Przekazanie do eksploatacji: przeprowadzenie testów poprawności działania urządzenia w terenie. 7.11. Aktualizacja dokumentacji technicznej: dokonanie wpisów o wykonanych czynnościach do dowodów urządzeń, a przypadku ich braku wystawienie duplikatów; dokonanie aktualizacji dokumentacji technicznej urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 3036 66-010 Nowogród Bobrzański Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, budynek 735-kancelaria jednostki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno-treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych (Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych) w JW 2399 w Świętoszowie oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania strzelnicy zgodnie z rozdziałem VI pkt 7.16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno-treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych -Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie, w ramach której WYKONAWCA dokona ich przeglądu, obsługi okresowej i naprawy. Poniżej Strzelnicę Bojową Piechoty oznaczono skrótem SBP a Plac Ćwiczeń Ogniowych skrótem PCO. 2. Z aktualnym stanem obiektów Oferent winien zapoznać się, na co najmniej 14 dni roboczych przed złożeniem oferty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie. ZAKRES USŁUGI 1. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno-techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej urządzeń strzelnicy gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. 2. W przypadku, gdy naprawa podzespołów urządzenia jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona ze względu stopień zużycia wynikający z procesu prawidłowej eksploatacji, WYKONAWCA dokona jego wymiany na nowy, technicznie sprawny. 3. Usługa winna być wykonana na podstawie opracowanej przez WYKONAWCĘ przy udziale UŻYTKOWNIKA Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie uzgodnionej z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie i Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej WLąd oraz zaakceptowanej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia. 4. Prawa do opracowanej Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie WYKONAWCA - Twórca przenosi na ZAMAWIAJĄCEGO na zasadach określonych ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać 3 egzemplarze opracowanej metodyki o której mowa powyżej -2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Szefostwa Służby Uzbrojenia i Elektroniki IWsp SZ. 6. Opracowana metodyka winna być przekazana w formie elektronicznej i pisemnej. 7. Powyższa metodyka powinna uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 7.1. Przegląd stanowiska kierowania strzelaniami: sprawdzenie okablowania wewnętrznego wraz z złączami i przełącznikami; sprawdzenie instalacji odgromowej; sprawdzenie poprawności działania pulpitu sterowniczego oraz drukarki; zaprogramowanie wymaganych warunków strzelań i ćwiczeń zgodnie z aktualnym Programem strzelań z broni strzeleckiej i warunkami technicznymi strzelnicy; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i uszkodzeń; aktualizacja dokumentacji technicznej urządzenia sterującego; testy i próby działania systemu i sprawdzenie poprawności działania w systemie. 7.2. Przegląd elementów wyposażenia schronu celu ruchomego: sprawdzenie stanu mocowań okablowania zewnętrznego i przyłączy szafki rozdzielczej, lokalizacja uszkodzeń kabli przyłączeniowych; sprawdzenie stanu okablowania - stan izolacji zewnętrznej i mocowania; pomiary skuteczności zerowania elementów przewodzących, sprawdzenie stanu przewodów zerujących, lokalizacja uszkodzeń; sprawdzenie połączeń w tablicy połączeniowej; usunięcie ewentualnych niesprawności i usterek. 7.3. Przegląd i naprawa podnośników figur bojowych typu lekkiego PPL-2A - 78 szt.( z tego 49 szt.- SBP; 29 szt. - PCO): ocena stanu zewnętrznego podnośnika - obudowy, złącz zasilających i sygnałowych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych części mechanicznych; demontaż pokrywy podnośnika; ocena stanu elementów mechanicznych - silnik, przekładnia itp., lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; konserwacja elementów mechanicznych (smarowanie); sprawdzenie wewnętrznych połączeń i przystawek sterujących; sprawdzenie sterowania podnośnikiem oraz toru sygnalizacji zwrotnej położenia i trafienia; sprawdzenie działania podnośnika w połączeniu grupowym; naprawa stwierdzonych uszkodzeń; montaż pokrywy podnośnika. 7.4. Przegląd, obsługa, konserwacja i naprawa podnośników figur bojowych typu ciężkiego PPC-81 - 4 szt. (z tego 1szt. - SBP; 3 szt. - PCO): ocena stanu zewnętrznego podnośnika - obudowy, złącz zasilających i sygnałowych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych części mechanicznych; demontaż pokrywy podnośnika; ocena stanu elementów mechanicznych - silnik, przekładnia itp., lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; konserwacja elementów mechanicznych (smarowanie); sprawdzenie wewnętrznych połączeń i przystawek sterujących; sprawdzenie sterowania podnośnikiem oraz toru sygnalizacji zwrotnej położenia i trafienia; sprawdzenie działania podnośnika w połączeniu grupowym; naprawa stwierdzonych uszkodzeń; montaż pokrywy podnośnika. 7.5. Przegląd celu ruchomego (wózka - 2 szt.): Naprawa i konserwacja konstrukcji wózka; naprawa i konserwacja mocowań podnośników; sprawdzenie stanu okablowania - stan izolacji zewnętrznej i mocowań; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i uszkodzeń; sprawdzenie poprawności działania podnośników w systemie. 7.6. Przegląd i ewentualna naprawa zespołu napędowego celu ruchowego (- 2 szt.): oględziny całego zespołu napędowego, lokalizacja uszkodzonych części; sprawdzenie mocowań silnika, przekładni pasowych; sprawdzenie stanu okablowania, lokalizacja uszkodzeń (przetarta, uszkodzona izolacja, luźne przewody); sprawdzenie stanu pasków klinowych i ich naciągu; regulacja naciągu pasków klinowych; pomiary skuteczności zerowania elementów przewodzących, sprawdzenie stanu przewodów zerujących, lokalizacja uszkodzeń; przegląd konstrukcji zespołu napędowego - lokalizacja uszkodzonych części; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i wymiana uszkodzonych elementów zespołu napędowego; kontrola działania. 7.7 . Przegląd i ewentualna naprawa bloku sterującego celu ruchomego (- 2 szt.): kontrola wyglądu zewnętrznego obudowy bloku sterującego, lokalizacja uszkodzeń, śladów wody; sprawdzenie stanu mocowań okablowania zewnętrznego i przyłączy szafki rozdzielczej, lokalizacja uszkodzeń kabli przyłączeniowych, uszkodzone kołki w złączach; kontrola poprawności działania włącznika głównego i przełączników sterujących; kontrola stanu diod sygnalizacyjnych, włączenie zasilania bloku sterującego, sprawdzenie podczas pracy całego napędu, poprawności zadziałania diod sygnalizacyjnych; kontrola stanu złącz śrubowych; oględziny okablowania wewnętrznego, lokalizacja uszkodzeń; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; regulacja parametrów bloku sterującego, regulacja prądu, częstotliwości rozruchu i czasu zatrzymania, sprawdzenie i regulacja prędkości jazdy celu; pomiar skuteczności zerowania obudowy bloku sterującego; sprawdzenie poprawności działania. 7.8. Przegląd zasilaczy podnośników figur bojowych - 48 szt. ( w tym 26 szt. - SBP; 22 szt. - PCO): przegląd, naprawa oraz konserwacja obudowy; sprawdzenie przyłączy i połączeń zewnętrznych zasilacza, lokalizacja uszkodzeń izolacji przewodów; lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; sprawdzenie zabezpieczenia prądowego i gniazda bezpiecznika; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; kontrola przewodu zasilającego; pomiar napięcia wyjściowego. 7.8 Przegląd elementów torowiska (- 2 szt.) oględziny stanu szyn torowiska, mocowań szyn i podkładów torowiska; sprawdzenie stanu i mocowania wyłącznika krańcowego; sprawdzenie stanu i mocowań bariery bezpieczeństwa (zrywki) oraz jej okablowania; sprawdzenie połączeń elektrycznych czujnika torowego ze schronem i barierą bezpieczeństwa; naprawa zdiagnozowanych uszkodzeń w okablowaniu, regulacja czujnika położenia celu. 7.10. Obsługa, naprawa oraz konserwacja urządzenia głośnomówiącego w tym: obsługa, naprawa i konserwacja wzmacniacza akustycznego i mikrofonu; obsługa, naprawa i konserwacja kolumn głośnikowych; obsługa, naprawa i konserwacja okablowania urządzenia; 7.11. Pomiar skuteczności zerowania: dokonanie oględzin instalacji (w tym stanu technicznego kabli); sprawdzenie ciągłości oraz pewności połączeń przewodów ochronnych; pomiar impedancji pętli zwarcia; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; wykonanie pomiarów, opracowanie wyników oraz sporządzenie protokołu. 7.12. Pomiar rezystancji izolacji: dokonanie oględzin instalacji (w tym stanu technicznego kabli). naprawa zdiagnozowanych niesprawności. wykonanie pomiarów, opracowanie wyników oraz sporządzenie protokołu. 7.13. Oznakowanie kabli sterowniczych i zasilających oznakowanie kabli zasilających i sterowniczych w schronach, SD, w skrzynkach przyłączeniowych, w skrzynkach rozdzielczych, przywieszkami informacyjnymi zgodnie z Norma Obronna nr NO -02- A 033. 7.14. Kompleksowe sprawdzenie działania urządzeń, osprzętu sprzętu szkolno treningowego i pulpitu sterowniczo sygnalizacyjnego. Przekazanie do eksploatacji: przeprowadzenie testów sygnalizacji ostrzegawczej dla opcji NOC i DZIEŃ; przeprowadzenie testów świateł rubieżowych - załączanie oraz wyłączanie; przeprowadzenie testów wyposażenia pola tarczowego - podnoszenie i opuszczanie celów - próby sterowania w reżimie ręcznym i automatycznym; sprawdzenie spełnienia warunków strzelań określonych w Programie strzelań z broni strzeleckiej i Uzupełnieniu nr 1 do Programu ; sprawdzenie poprawności transmisji informacji zwrotnej o położeniu figury bojowej i sygnalizacji zwrotnej o położenia celu i trafieniu figury bojowej; przeprowadzenie testów celów ruchomych - sterowanie i sygnalizacja zwrotna trafienia; przeprowadzenie testu systemu dla wybranych ćwiczeń. 7.15. Aktualizacja dokumentacji technicznej dokonanie wpisów o wykonanych czynnościach do dowodów urządzeń, a przypadku ich braku wystawienie duplikatów; dokonanie aktualizacji dokumentacji strzelnicy. 7.16. Szkolenie obsługi z zakresu użytkowania urządzeń Szkolenie obsługi strzelnicy z obsługiwania systemu sterowniczo - sygnalizacyjnego AGAT SZMARAGD oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie strzelnicy; Szkolenie będzie przeprowadzone dla 3 osób, miejsce przeprowadzenia szkolenia - JW 2399 w Świętoszowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie, w ramach której WYKONAWCA dokona jego przeglądu, obsługi okresowej i naprawy. 2. Z aktualnym stanem urządzenia Oferent winien zapoznać się, na co najmniej 14 dni roboczych przed złożeniem oferty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie. 3. Opracowana metodyka winna zostać wykonana w układzie zgodnym z załącznikiem nr 4. ZAKRES USŁUGI 1. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno-techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej urządzenia gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. 2. W przypadku, gdy naprawa podzespołów urządzenia jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona ze względu stopień zużycia wynikający z procesu prawidłowej eksploatacji, WYKONAWCA dokona jego wymiany na nowy, technicznie sprawny. 3. Usługa winna być wykonana na podstawie opracowanej przez WYKONAWCĘ (przy udziale UŻYTKOWNIKA) Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 uzgodnionej z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie i Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej WLąd oraz zaakceptowanej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia. 4. Prawa do opracowanej Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 WYKONAWCA (Twórca) przenosi na ZAMAWIAJĄCEGO na zasadach określonych ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać 3 egzemplarze opracowanej metodyki o której mowa powyżej (2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Szefostwa Służby Uzbrojenia i Elektroniki IWsp SZ). 6. Opracowana metodyka winna być przekazana w formie elektronicznej i pisemnej. 7. Powyższa metodyka powinna uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 7.1. Weryfikacja stanu technicznego wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego w ilości 20 szt. 7.2. Wymiana modułów radiowych wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego wraz z przeglądem i naprawą elektroniki sterującej wkładki odbiorczej w ilości 20 szt. 7.3. Wymiana anten wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego w ilości 20 szt. 7.4. Wymiana modułu radiowego nadajnika wraz z przeglądem i naprawą elektroniki sterującej nadajnika - 1 szt. 7.5. Wymiana anten nadajnika - 2 szt. 7.6. Wymiana akumulatorów nadajnika - 2 szt. 7.7. Wymiana klawiatury nadajnika - 1 szt. 7.8. Przegląd, obsługa okresową i naprawę podzespołów urządzenia. 7.9. Próby poprawności działania w terenie. 7.10. Kompleksowe sprawdzenie działania urządzenia. Przekazanie do eksploatacji: przeprowadzenie testów poprawności działania urządzenia w terenie. 7.11. Aktualizacja dokumentacji technicznej: dokonanie wpisów o wykonanych czynnościach do dowodów urządzeń, a przypadku ich braku wystawienie duplikatów; dokonanie aktualizacji dokumentacji technicznej urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.