eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielno › Remont i przebudowa W-C i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz budowa kotłownie opalanej biomasa dla budynku świetlicy socjoterapeutycznej, strażnicy OSP i Szkoły Podstawowej w Borzestowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Chmielno: Remont i przebudowa W-C i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz budowa kotłownie opalanej biomasa dla budynku świetlicy socjoterapeutycznej, strażnicy OSP i Szkoły Podstawowej w Borzestowie.
Numer ogłoszenia: 155598 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, fax 058 6842216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.chmielno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa W-C i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz budowa kotłownie opalanej biomasa dla budynku świetlicy socjoterapeutycznej, strażnicy OSP i Szkoły Podstawowej w Borzestowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Budowa kotłowni na biomasę w istniejącym budynku świetlicy socjoterapeutycznej, strażnicy OSP i Szkoły Podstawowej w Borzestowie. Kotłownia zlokalizowana jest w piwnicy budynku w pomieszczeniu w którym obecnie znajduje się kotłownia węglowa. Paliwo składowane będzie w wydzielonym, zagłębionym w ziemi magazynie (silosie), przyległym do zewnętrznej ściany kotłowni. Dojazd do kotłowni i magazynu biomasy realizowany jest w nawiązaniu do istniejącego układu komunikacyjnego. Projektuje się wykonanie nowej nawierzchni na placu manewrowym przed magazynem biomasy z kostki betonowej gr 8,0 cm. 1.2. Technologia kotłowni. Zastosowano kocioł typu HDG COMACT C100 (lub innego typu o tych samych parametrach) o płynnej regulacji mocy od 30 do 100 kW. Jako paliwo zasilające kocioł mogą służyć: - brykiety drzewne (miękkie, średnica do 30mm), - pelet (średnica 8mm, L=50mm) - biomasa (zrębka drzewna, trociny potartaczne, długość do 50mm). Instalacja technologiczna do spalania biomasy, w tym kocioł musi spełniać wymienione poniżej parametry techniczne: 1. praca w systemie automatycznym, bezobsługowym, 2. spalane paliwo: pelety, brykiety, zrębka drzewna (o zawartości wody do 30%), 3. konstrukcja kotła spełniająca wymagania normy PN-EN 303-5, 4. sprawność: 90% (w odniesieniu do drewna iglastego o zawartości wody 20%), 5. wyposażenie: - dmuchawa automatycznego zapłonu, - układ automatycznego usuwania popiołu z komory spalania oraz z komory wymiany ciepła, - samo-oczyszczający się ruszt żeliwny, - wentylator nadmuchowy, -czujnik zawartości tlenu w spalinach (sonda lambda), - regulowane płynnie napędami przepustnice powietrza pierwotnego i wtórnego, - wbudowana chłodnica bezpieczeństwa umożliwiającą w przyszłości pracę w układzie zamkniętym, - automatyczny układ podawania paliwa z magazynu opału do kotła z zabezpieczeniem przed cofnięciem się płomienia do magazynu paliwa, - szafa sterownicza, wyposażona w sterownik swobodnie programowalny, - zapewniająca sterowanie i zasilanie urządzeń technologicznych oraz możliwość zdalnego sygnalizowania awarii poprzez sieć telefoniczną lub internetową. 1.3. Wykonanie remontu i przebudowy W-C wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz budowa podjazdu dla niepełnosprawnych zgodnie z uproszczona dokumentacją robót remontowych Budynku Szkoły Podstawowej w Borzestowie. Zgodnie z projektem budowlanym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 15 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu stwierdzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Inne podstawy odrzucenia oferty: kserokopie dokumentów nie zawierają potwierdzenia za zgodność z oryginałem każdej strony dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wypełnić Załącznik nr 1 - przedmiary robót - wypełnić przedmiary robót i załączyć jako Załącznik nr 21 - dowód wniesienia wadium - załączyć jako Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 3 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - załączyć jako Załącznik nr 4 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 6 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 7 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 8 - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełnić Załącznik nr 9 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - oferta winna zawierać dokumenty wskazane w pkt 1 jako załączniki nr 3, nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - dokumenty stwierdzające, że Wykonawca posiada doświadczoną kadrę inżynieryjno-techniczną w tym co najmniej 2 kierowników z 4-letnim doświadczeniem z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz zatrudniać minimum 30 osób, które będą wykonywać zamówienie, (należy załączyć dodatkowo dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez kierowników robót ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - wypełnić Załącznik nr 10 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wypełnić Załącznik nr 11 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, (minimum dwa obiekty) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załączyć jako Załącznik nr 12 - oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy - wypełnić Załącznik nr 13 - w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część robót przy pomocy podwykonawców Zamawiający wymaga ich dokładnego określenia z podaniem zakresu robót - wypełnić Załącznik nr 14 UWAGA! Wykonawca nie może powierzyć przedmiotu Zamówienia podwykonawcom w części obejmującej konstrukcję budynku (fundamenty, ściany nośne, dach) 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe za 2007 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - załączyć jako Załącznik nr 15 - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na co najmniej 500 000 zł., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 16 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załączyć jako Załącznik nr 17 - oświadczenie Wykonawcy, że ubezpieczy budowę od ryzyk budowlanych na sumę ubezpieczenia odpowiadającą cenie ofertowej i dokona cesji praw z niej wynikających na Zamawiającego - wypełnić Załącznik nr 18 - oświadczenie, że sytuacja finansowa Wykonawcy pozwoli na sfinansowanie przedmiotu Zamówienia - wypełnić Załącznik nr 19 Dokumenty wymienione w punkcie IX pkt. 1, 2, 3, 4 i 5 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem) (każda strona)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chmielno 83-333 Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Chmielno 83-333 Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22 pokój nr 2 (sekretariat urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.