eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PN-86/11/2009/E/UKŁAD POMIAROWY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Gdańsk: PN-86/11/2009/E/UKŁAD POMIAROWY
Numer ogłoszenia: 155552 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-86/11/2009/E/UKŁAD POMIAROWY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy układu pomiarowo-rozliczeniowego Szpitala z ENERGA Gdańsk z układu ARONA z sumatorem typu KWMS2 na układ pośredni z pomiarem prądów i napięć w 3 fazach, w tym: - likwidacja istniejącego układu ARONA z sumatorem typu KWMS2; - dostawa i montaż nowego układu pośredniego z pomiarem prądów i napięć w 3 fazach ; - wykonanie nowego stanowiska dyspozytorskiego w pomieszczeniu dyżurki elektryka dyżurnego Szpitala, wraz z oprogramowaniem; - odbiór zamontowanego całego układu po przez służby energetyczne Szpitala i Zakładu Energetycznego ENERGA w Gdańsku; - wykonanie pełnych badań 2 stacji i transformatorów ( w tym 3 szt. olejowe); - cały dostarczony i zainstalowany osprzęt winien być autoryzowany i certyfikowany przez ENERGA w Gdańsku;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.0 - Elektryczność 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Wykonawca aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu musi spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane, 3) posiada wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia; Warunki te będą spełnione, jeżeli: - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie, zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, posiada zakres wykonywanej działalności, zgodnie z przedmiotem zamówienia (aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego), - Wykonawca posiada min. 4 osoby, które będą uczestniczyć przy wykonaniu robót, osoby te musza posiadać wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia. 4) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - załączenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, zgodnie z art. 44 ustawy, 6) spełnia wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz .IV VIII SIWZI. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/wymienione warunki udziału Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów po złożeniu oferty jest możliwe, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b/ oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3, c/ wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 1, d/ szczegółowe kosztorysy ofertowe na każdą z branż objęte zamówieniem, które stworzone zostały na podstawie przedmiarów robótt stanowiące - Załącznik nr 4 do specyfikacji, e/ wykaz wykonanych robót stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, wykonał co najmniej 5 robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania, zgodnie z zapisem pkt. 1 ppkt. 3 Rozdz. III specyfikacji, f/ wykaz osób uczestniczących uczestniczących pracach, g/ uprawnienia: energetyczne-eksploatacyjne bez ograniczeń, dozorowe bez ograniczeń z pomiarami, h/ oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, zgodnie z zapisem pkt. 2 Rozdziałi I specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający, pok. 092 i/lub na stronie internetowej szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.