eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Budzistowo obręb ewidencyjny Budzistowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Kołobrzeg: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Budzistowo obręb ewidencyjny Budzistowo
Numer ogłoszenia: 155541 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3524848, fax 094 3524848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Budzistowo obręb ewidencyjny Budzistowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac związanych ze sporządzeniem projektu zmiany planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Kołobrzeg dla obrębu ewidencyjnego Budzistowo zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kołobrzeg Nr XIX/133/2008 z 16 kwietnia 2008 roku . Obszar opracowania ok. 604 ha (zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały). Zakres opracowania : Przyjmujący zamówienie wykona wszystkie opracowania wchodzące w skład sporządzenia planu miejscowego zgodnie z art.15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zmianami ) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 26.08.2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587 ) wraz z podstawowym opracowaniem ekofizjograficznym, opracowaniem prognozy skutków finansowych uchwalenia planu i prognozy skutków ustaleń planu na środowisko . Przedmiot zmówienia należy wykonać w formie tradycyjnej (drukowanej ) oraz w wersji elektronicznej ( płyta CD, część tekstowa w rozszerzeniu pliku doc, część graficzna jako pliki graficzne - jpg, bmp, pdf, ) .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 5000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2-3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby wykonawca spełniał następujące warunki: a) spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) prowadzi działalność z zakresu objętego zamówieniem od co najmniej 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert; c) wykonał należycie w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia; d)główny projektant posiada uprawnienia urbanistyczne i jest członkiem Izby Urbanistycznej e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zawodowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej do wysokości planowanej kwoty brutto wartości zamówienia ; Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji, przedłożonych przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza ofertowego; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); c) kserokopię uprawnień urbanistycznych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; d) kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie głównego projektanta prac projektowych na listę samorządu zawodowego urbanistów; e) wykaz co najmniej 3 zamówień ( potwierdzonych referencjami ) - wykonania planów lub zmian planów odpowiadające swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do formularza ofertowego; f)wzór umowy podpisany na wszystkich stronach przez upoważnionego (-nych) przedstawiciela (-li) Wykonawcy - Załącznik nr 2 do SIWZ; g)harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania prac projektowych, wraz z proponowanym trybem prac i konsultacji ; h) zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami z Urzędu Skarbowego i ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty ; i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, pokój 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.