Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Gdańsk: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 15527 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest mycie szkła laboratoryjnego oraz sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach administracyjno biurowych, laboratoryjnych i sanitarnych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska. Sprzątanie, utrzymanie czystości i mycie szkła laboratoryjnego dotyczy budynku WIOŚ w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293 (pow. użytkowa - 1573 m2) i budynku Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku przy ul. Kniaziewicza 30 (pow. użytkowa - 827 m2). Budynki te przeznaczone są na funkcjonowanie administracji publicznej. Sprzątanie odbywać się będzie w godzinach 15.00-19.00. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wymagała: 2.1. Używania profesjonalnego sprzętu do sprzątania i utrzymania czystości w postaci wielofunkcyjnych odkurzaczy przemysłowych, wózków do sprzątania, zestawów typu MOP, środków czystości niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. 2.2. Ustalenia szczegółowego zakresu, sposobu sprzątania i zmywania szkła laboratoryjnego z kierownikiem laboratorium. 2.3. Możliwości zorganizowania zastępstwa pracownika - w przypadku jego choroby lub innego powodu niemożności wykonywania świadczenia. wymiany pracownika na żądanie Zamawiającego - w uzasadnionych przypadkach. 2.4. Uwzględniania na bieżąco uwag Zamawiającego, co do jakości stosowanych środków i sprzętu. 2.5. Przeszkolenia pracownika zmywającego szkło laboratoryjne w zakresie BHP na stanowisku pracy oraz wyposażenie go w odpowiednią odzież ochronną i roboczą. 2.6. Wykonywania przedmiotu zamówienia: - w budynkach WIOŚ w Gdańsku - przez min. 3 osoby (2 etaty), - w budynku delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku - przez min. 3 osoby (2 etaty). 2.7. Środki higieniczne stosowane w sanitariatach takie jak: papier toaletowy, mydło, mydło w płynie, ręczniki papierowe, zapewnia Zamawiający. Wykonawca dostarcza we własnym zakresie środki zapachowe (odświeżacze powietrza w aerozolu, kostki zapachowe do sedesów i pisuarów) oraz pozostałe środki i sprzęt do mycia i dezynfekcji toalet. 2.8. Środki czystości do mycia, pielęgnacji i utrzymania w czystości pozostałych powierzchni, w tym worki do śmieci oraz niezbędny sprzęt do wykonania usługi, zapewnia Wykonawca. 2.9. Koszty związane z zapewnieniem przez Wykonawcę środków i sprzętu, o których mowa w pkt. 2.5 i 2.6, należy ująć w cenie ryczałtowej usługi. 3. Do najważniejszych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Odkurzanie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych, - Sprzątanie (zamiatanie, zmywanie) posadzki z terakoty, lastriko, wykładzin z PCV, tarkettu, - Odkurzanie na mokro wyposażenia biurowego i laboratoryjnego, - Mycie okien - w budynku delegatury w Słupsku, - Mycie innych powierzchni przeszklonych (drzwi) - w siedzibie WIOŚ w Gdańsku i Słupsku, - Mycie i dezynfekcja toalet, - Opróżnianie pojemników na śmieci, - Mycie szkła laboratoryjnego (mycie tradycyjne i w zmywarce laboratoryjnej). Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy dotyczący poszczególnych części zamówienia, zawierają zał. nr 1,2,3 do SIWZ. Załączniki te stanowić będą integralną część umowy zawartej z wybranym Wykonawcą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61666 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie WIOŚ w Gdańsku, ul. Trakt Św. Wojciecha 293
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jantar Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 36190
- Oferta z najniższą ceną: 36190 oferta z najwyższą ceną: 43307
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Antema Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II/8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25476
- Oferta z najniższą ceną: 25476 oferta z najwyższą ceną: 37290
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 4 części
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalety publicznej na potrzeby osób odwiedzających fokarium Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii UG w Helu.
- Dostawa chromatografów w 3 pakietach
- Dostawa zestawów do hemodializy i serwet sterylnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.