Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Grudziądz: usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu pn. WĘDKA- program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego.
Numer ogłoszenia: 155266 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu , ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 462 29 39, faks 56 462 29 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu pn. WĘDKA- program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny powinien trwać 14 dni. 2. Uczestnikami turnusu rehabilitacyjnego jest 19 osób niepełnosprawnych z następującymi rodzajami niepełnosprawności: narządu ruchu, chorobą psychiczną, schorzeniami neurologicznymi, schorzeniami układu krążenia, układu oddechowego, narządu wzroku, układu moczowo-płciowego, epilepsją oraz 2 opiekunów. 3. Termin realizacji turnusu: początek i koniec turnusu powinien przypadać na miesiąc lipiec 2012 r. 4. Ośrodek, w którym będzie odbywać się turnus rehabilitacyjny powinien znajdować się w na terenie Polski w miejscowości górskiej. 5. Wykonawca powinien zapewnić całodzienne wyżywienie tj. co najmniej 3 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad, kolacja) z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń oraz dodatkowo suchy prowiant w dniu wyjazdu. 6. Zakwaterowanie powinno nastąpić w pokojach 2 osobowych - 10 pokoi oraz 1 osobowym - 1 pokój, każdy pokój powinien być wyposażony w łóżka 1 osobowe z pościelą, ręczniki, szafy ubraniowe, stoliki i krzesła, (wyklucza się łóżka piętrowe), odbiornik TV, czajnik, kubki, sztućce, talerzyki oraz być połączony bezpośrednio z łazienką. 7. Wykonawca powinien również opłacić opłatę uzdrowiskową/klimatyczną, jeżeli jest wymagana oraz pokryć koszt zorganizowania min. 1 wieczorku zapoznawczego, 1 wycieczki autokarowej krajoznawczo-turystycznej z przewodnikiem poza miejscowość, w której będzie się odbywać turnus rehabilitacyjny oraz spotkania przy ognisku. 8. W trakcie turnusu każdy uczestnik skorzysta z min. 20 zabiegów zgodnie z zaleceniem lekarskim. 9. Wykonawca powinien opłacić ubezpieczenie NW dla uczestników turnusu oraz zadbać o przestrzeganie przez uczestników podstawowych zasad współżycia społecznego, np. poprzez zakaz nadużywania alkoholu na terenie ośrodka. 10. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu, w tym gabinet lekarski i zabiegowy. 11. Budynki, w których zostanie zrealizowany turnus powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym z dysfunkcją narządu ruch, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz do potrzeb osób z dysfunkcją narządu wzroku. 12. Baza zabiegowa oraz stołówka musi się znajdować w tym samym budynku, w którym są zakwaterowani uczestnicy turnusu lub w odległości nie większej niż 150 m. 13. Turnus rehabilitacyjny musi być zorganizowany zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721, poz. 721 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( dz. U. Nr 230, poz. 1694). 14. Wykonawca w miejscu zakwaterowania i bazy zabiegowej, z której korzystają uczestnicy turnusu, w widocznym miejscu zamieści informację, że turnus rehabilitacyjny jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logo Narodowej Strategii Spójności Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej z napisem Europejski Fundusz Społeczny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.24.20.00 - Usługi w zakresie domów wypoczynkowych 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniżej podane warunki: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże łącznie, że: - posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów (OR), prowadzonego przez właściwego wojewodę, obejmujący okres trwania turnusu, z którego wynika, że organizator jest uprawniony do organizowania turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco-rekreacyjnych dla grup osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami określonymi w pkt. 3.2 ppkt 2 siwz, - turnus rehabilitacyjny odbędzie się w ośrodku posiadającym aktualny wpis do rejestru ośrodków ( OD), prowadzonego przez właściwego wojewodę, obejmujący okres trwania turnusu, z którego wynika, że ośrodek jest uprawniony do przyjmowania osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami określonymi w pkt. 3.2 ppkt. 2 siwz. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do Oferty, wymaganych w pkt. 9 siwz. wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia załącznika o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 2 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: - dysponuje odpowiednimi warunkami lokalowymi oraz organizacyjno-technicznymi, niezbędnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym dostosowanymi do potrzeb osób z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu wzroku. Wykonawca sporządza informację na druku stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. oraz przedkłada zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków ( OD), prowadzonego przez właściwego wojewodę, obejmujący okres trwania turnusu, z którego wynika, że ośrodek jest uprawniony do przyjmowania osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami określonymi w pkt. 3.2 ppkt. 2 siwz. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymaganych w pkt. 9 siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: - dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjnego będącego przedmiotem oferty, posiadającymi wymagane uprawnienia ( jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień), odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, Wykonawca sporządza informację na druku stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia załącznika o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 2 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. zawiadomienie o wpisie do rejestru organizatorów turnusu rehabilitacyjnego (OR), prowadzonego przez właściwego wojewodę, obejmujący okres trwania turnusu, z którego wynika, że organizator jest uprawniony do organizowania turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco-rekreacyjnych dla grup osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami określonymi w pkt. 3.2 ppkt 2 siwz, 2. zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków ( OD), prowadzonego przez właściwego wojewodę, obejmujący okres trwania turnusu, z którego wynika, że ośrodek jest uprawniony do przyjmowania osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami określonymi w pkt. 3.2 ppkt. 2 siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega w szczególności możliwość zmian w liczbie uczestników wynikających z ewentualnych zmian w projekcie, jak również zdarzeń losowych dotyczących uczestników.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiatgrudziadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu ul. Małomłyńska 1 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu ul. Małomłyńska 1 86-300 Grudziądz, p. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Prace konserwatorskie przy elewacji budynku głównego Biblioteki Miejskiej - dla ściany frontowej - ryzalit oraz ściana boczna od ulicy Bema
- Modernizacja dachu budynku w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka w Grudziądzu. Zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2024 roku
- Przebudowa parkingu przy ulicy Gen. Bora-Komorowskiego
- Wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. "Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Utworzenie Klubu Dziecięcego "Strzemięcin"
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
- Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
- Zakup turnusów/pakietów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
więcej: Inne usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.