eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego inwestycji budowlanych 5 WSzKzP SP ZOZ cz. II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Kraków: Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego inwestycji budowlanych 5 WSzKzP SP ZOZ cz. II
Numer ogłoszenia: 155256 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego inwestycji budowlanych 5 WSzKzP SP ZOZ cz. II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: wykonanie czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji budowlanych 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką w Krakowie - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w podziale na 6 pakietów. 1) Pakiet 1 - Modernizacja bloku operacyjnego Klinicznego Oddziału Otolaryngologicznego, bud. Nr 7 (zadanie nr 91430) 2) Pakiet 2 - Przebudowa części budynków kompleksu szpitalnego K-3344 w zakresie doprowadzenia budynków do zgodności z wymogami bezpieczeństwa pożarowego (zadanie nr 91452) - dot. budynków: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 45, 66, 3) Pakiet 3 - Przebudowa pokrycia dachu na budynkach nr 10 i 32 (zadanie nr 91453) 4) Pakiet 4 - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 2 i 7 (zadanie nr 91454) 5) Pakiet 5 - Przebudowa sanitariatów w budynkach nr 2 i 4 wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych (zadanie nr 91455) 6) Pakiet 6 - Przebudowa budynku nr 2, 7 i 8 - wymiana stolarki okiennej (zadanie nr 91456) Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w załączniku nr 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - oddzielnie dla każdego pakietu. kod CPV 71000000-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne, kod CPV 71244000-0 - kalkulacja kosztów, monitoring kosztów, kod CPV 71241000-9 - studia wykonalności, usługi doradcze, analizy, kod CPV 71310000-4 - doradcze usługi inżynieryjne i budowlane, kod CPV 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego, kod CPV 71541000-2 - usługi zarządzania projektem budowlanym, kod CPV 71540000-5 - usługi zarządzania budową. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej Wykonawca musi dokonać do dnia 29.06.2015 r. Zamawiający wyznaczy termin wizji każdemu z wykonawców nie później niż na dwa dni przed terminem składania ofert..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.24.40.00-0, 71.24.10.00-9, 71.31.00.00-4, 71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2, 71.54.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują: wykonanie co najmniej jednej usługi, o wartości minimum 10.000 zł (słownie : dziesięciu tysięcy złotych) brutto, pełnobranżowego zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji inwestycji której przedmiotem była budowa, nadbudowa, przebudowa lub remont obiektu służby zdrowia (przez obiekt służby zdrowia Zamawiający rozumie budynki zakwalifikowane do klasy 1264 zgodnie z PKOB), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączą dowody potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się powyższym doświadczeniem, bez względu na liczbę części na którą składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują: Osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą minimum 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych oraz która nadzorowała co najmniej jedną inwestycję, której przedmiotem była budowa, nadbudowa, przebudowa lub remont obiektu użyteczności publicznej - wymagany warunek jest konieczny do spełnienia w odniesieniu do wszystkich pakietów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu, dołączone do oferty, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ 5) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ 6) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że nie należy do grupy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ 7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. UWAGA: obowiązek wykazania zaistnienia uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze leży po stronie Wykonawcy. 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SIWZ; 9) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 3 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - minimalny deklarowanegy czasu spędzony na budowie przez koordynatora inspektorów nadzoru realizowanej inwestycji w tygodniu - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z potrzeb Zamawiającego lub z przyczyn dotyczących Zamawiającego lub też z przyczyn obiektywnych, niezależnych od żądnej ze stron i dotyczy: 1) terminu wykonania zamówienia na skutek przedłużenia się terminu wykonania dokumentacji projektowej, lub wykonania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niniejszej umowy, 2) terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności innych niż w pkt 1. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy i niezawinionych przez żadną ze stron umowy, 3) zakresu wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcę na skutek obniżenia lub braku finansowania inwestycji budowlanej objętej czynnościami nadzoru inwestorstwa zastępczego, 4) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 5) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 6) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będą ochrony interesu Zamawiającego, 7) w razie zaistnienia okoliczności o których mowa w § 5 ust. 2,4, 8) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 9) Zmiany umowy, o których mowa wyżej wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Wydzierżawiającego. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Dzierżawcę będzie udowodnienie przez Wydzierżawiającego, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wydzierżawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką w Krakowie - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1 - 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Szpitala (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Pakiet 1 - Modernizacja bloku operacyjnego Klinicznego Oddziału Otolaryngologicznego, bud. Nr 7 (zadanie nr 91430).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pakiet 1 - Modernizacja bloku operacyjnego Klinicznego Oddziału Otolaryngologicznego, bud. Nr 7 (zadanie nr 91430).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. minimalny deklarowany czasu spędzony na budowie przez koordynatora inspektorów nadzoru realizowanej inwestycji w tygodniu - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Pakiet 2 - Przebudowa części budynków kompleksu szpitalnego K-3344 w zakresie doprowadzenia budynków do zgodności z wymogami bezpieczeństwa pożarowego (zadanie nr 91452) - dot. budynków: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 45, 66,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Pakiet 2 - Przebudowa części budynków kompleksu szpitalnego K-3344 w zakresie doprowadzenia budynków do zgodności z wymogami bezpieczeństwa pożarowego (zadanie nr 91452) - dot. budynków: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 45, 66,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. minimalny deklarowany czasu spędzony na budowie przez koordynatora inspektorów nadzoru realizowanej inwestycji w tygodniu - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) Pakiet 3 - Przebudowa pokrycia dachu na budynkach nr 10 i 32 (zadanie nr 91453).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Pakiet 3 - Przebudowa pokrycia dachu na budynkach nr 10 i 32 (zadanie nr 91453).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. minimalny deklarowany czasu spędzony na budowie przez koordynatora inspektorów nadzoru realizowanej inwestycji w tygodniu - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) Pakiet 4 - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 2 i 7 (zadanie nr 91454).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Pakiet 4 - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 2 i 7 (zadanie nr 91454).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. minimalny deklarowany czasu spędzony na budowie przez koordynatora inspektorów nadzoru realizowanej inwestycji w tygodniu - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5) Pakiet 5 - Przebudowa sanitariatów w budynkach nr 2 i 4 wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych (zadanie nr 91455).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5) Pakiet 5 - Przebudowa sanitariatów w budynkach nr 2 i 4 wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych (zadanie nr 91455).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. minimalny deklarowany czasu spędzony na budowie przez koordynatora inspektorów nadzoru realizowanej inwestycji w tygodniu - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6) Pakiet 6 - Przebudowa budynku nr 2, 7 i 8 - wymiana stolarki okiennej (zadanie nr 91456).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6) Pakiet 6 - Przebudowa budynku nr 2, 7 i 8 - wymiana stolarki okiennej (zadanie nr 91456).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. minimalny deklarowany czasu spędzony na budowie przez koordynatora inspektorów nadzoru realizowanej inwestycji w tygodniu - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.