eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa serwisowa kopiarek będących w posiadaniu Ministerstwa Sprawiedliwościprzeglądy konserwacyjne, dostawy i wymiany zużywających się części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Warszawa: Obsługa serwisowa kopiarek będących w posiadaniu Ministerstwa Sprawiedliwości: przeglądy konserwacyjne, dostawy i wymiany zużywających się części
Numer ogłoszenia: 155189 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212888, 5212214, fax 022 6289785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa kopiarek będących w posiadaniu Ministerstwa Sprawiedliwości: przeglądy konserwacyjne, dostawy i wymiany zużywających się części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa 51 szt. kopiarek: przeglądy konserwacyjne, dostawy i wymiany części zużywających się z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego. 2) Części zużywające się muszą być częściami oryginalnymi, odpowiednio firm Canon, Toshiba, Sharp, Kyocera Mita, Konica Minolta. 3) Wszystkie części winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie mogą pochodzić z odzysku. 4) Zamówienie podzielone jest na części: A. część I zamówienia: obsługa serwisowa 10 szt. kopiarek firmy CANON, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego). B. część II zamówienia: obsługa serwisowa 12 szt. kopiarek firmy TOSHIBA, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne kopiarek: a) 11 szt. wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, b) 1 szt.: kopiarka TOSHIBA E-STUDIO 810 nr XD312211 - przeglądy wykonywane co 250.000 kopii - Zamawiający przewiduje 8 przeglądów, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego). C. część III zamówienia: obsługa serwisowa 21 szt. kopiarek firmy SHARP, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego). D. część IV zamówienia: obsługa serwisowa 5 szt. kopiarek firmy KYOCERA MITA, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego), E. część V zamówienia: obsługa serwisowa 3 szt. kopiarek KONICA MINOLTA, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. a) 18 przeglądów kopiarki typ Bizhub 210 w okresie obowiązywania umowy, b) planowanych 15 przeglądów kopiarki typ Bizhub C250 w okresie trwania umowy, c) planowanych 5 przeglądów kopiarki typ Bizhub 350 w okresie trwania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (Zamawiający nie posiada części zużywających się). 2. Przeglądy konserwacyjne kopiarki TOSHIBA typ E-STUDIO 810 będą wykonywane co 250.000 kopii w okresie 3-letnim. 3. Przeglądy konserwacyjne pozostałych kopiarek będą wykonywane co 2 miesiące w okresie 3-letnim. 4. Wymiany i dostawy części zużywających się zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta. 5. Obsługa serwisowa będzie wykonywana w lokalizacjach Zamawiającego w Warszawie, w których zainstalowane są kopiarki: Al. Ujazdowskie 11, ul. Zwycięzców 34, ul. Chopina 1, ul. Krasińskiego 65, ul. Czerniakowska 100.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tzn.: zrealizowali lub realizują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zrealizowali w zakresie obsługi serwisowej kopiarek w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy, co najmniej 2 (dwóch) takich zamówień na kwotę jednostkową (dla jednego zamówienia) co najmniej 150.000 netto (bez VAT), b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn.: dysponują co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywała zamówienie dotyczące obsługi serwisowej wszystkich typów kopiarek, przeszkoloną w zakresie świadczenia obsługi serwisowej (przeglądów konserwacyjnych) wszystkich typów kopiarek. UWAGA: Możliwe jest wykonywanie obsługi serwisowej jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu części zamówienia przez tę samą osobę pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich kwalifikacji lub przez więcej osób, które są przeszkolone w zakresie świadczenia obsługi serwisowej (przeglądów konserwacyjnych) łącznie do wszystkich typów kopiarek. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1.1., to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: dla każdej części zamówienia: 2.1. w zakresie warunku określonego w pkt 1.2.a) rozdziału VIII SIWZ - wykaz wykonanych (zrealizowanych) usług (tj. usług wykonanych lub wykonywanych obsług serwisowych) zawierający co najmniej: a) przedmiot zamówienia, poprzez podanie co najmniej informacji: obsługa serwisowa, serwis lub innych odpowiednich (adekwatnych) określeń stosownie do postawionego warunku; b) odbiorców, ze wskazaniem co najmniej nazwy; c) datę (dzień, miesiąc, rok) lub zakres dat (od do ) usług obsługi serwisowej; d) wartość netto (bez VAT) w złotych obsługi serwisowej w wykazanym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, itp.) - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.2. w zakresie warunku określonego w pkt 1.2.b) rozdziału VIII SIWZ wykaz osób zawierający co najmniej: a) imiona i nazwiska osób (co najmniej 1 osoba), które będą wykonywać zamówienie w zakresie obsługi serwisowej wszystkich typów kopiarek; b) informacje na temat kwalifikacji zawodowych ww. osób w zakresie obsługi serwisowej typów kopiarek odpowiednich do danej części zamówienia. Zamiast wyżej wymienionych informacji, o których mowa w pkt b), Wykonawca może złożyć wraz z ofertą inne dokumenty (np. zaświadczenia, certyfikaty, itp.) stwierdzające, że dane osoby posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA: Możliwe jest wykonywanie obsługi serwisowej jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu części zamówienia przez tę samą osobę pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich kwalifikacji lub przez więcej osób, które są przeszkolone w zakresie świadczenia obsługi serwisowej (przeglądów konserwacyjnych) łącznie do wszystkich typów kopiarek. 3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (Załącznik nr 8 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne i konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt 1 i 6 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty częściowe na wykonanie jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu części zamówienia dopuszczalnym jest złożenie jednego kompletu dokumentów opisanych w punkcie 1 (a także odpowiednio w pkt 6) niniejszego rozdziału, celem potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a) niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Koszykowa 6, budynek Chemadex, pokój 501.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 13:30, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pokój 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa serwisowa 10 szt. kopiarek firmy CANON..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 30.12.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa serwisowa 12 szt. kopiarek firmy TOSHIBA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przeglądy konserwacyjne kopiarek: a) 11 szt.: wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, b) 1 szt.: kopiarka TOSHIBA E-STUDIO 810 nr XD312211 - przeglądy wykonywane co 250.000 kopii - Zamawiający przewiduje 8 przeglądów, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 30.12.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa serwisowa 21 szt. kopiarek firmy SHARP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 30.12.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa serwisowa 5 szt. kopiarek firmy KYOCERA MITA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 30.12.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa serwisowa 3 szt. kopiarek KONICA MINOLTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. a) 18 przeglądów kopiarki typ Bizhub 210 w okresie obowiązywania umowy, b) planowanych 15 przeglądów kopiarki typ Bizhub C250 w okresie trwania umowy, c) planowanych 5 przeglądów kopiarki typ Bizhub 350 w okresie trwania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (Zamawiający nie posiada części zużywających się)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 30.12.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.