Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Koszalin: Dostawa wyposażenia mundurowego, żywnościowego oraz sprzętu sportowego jako wyposażenie budynku nr 20 w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 15510 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. J. Piłsudskiego 92, 75-902 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3452415, 3444062, fax 094 3455374.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.sg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia mundurowego, żywnościowego oraz sprzętu sportowego jako wyposażenie budynku nr 20 w Koszalinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia mundurowego, żywnościowego oraz sprzętu sportowego, wielkość zamówienia nie przekracza równowartości 133 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.10.00.00 - Szkło i produkty szklane Kod CPV wg słownika 2008: 14.82.00.00 - Szkło Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunek nr 1: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Warunek nr 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Warunek nr 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek nr 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie według kryterium (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z wykonawców składa: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, wówczas zamiast wcześniej wspomnianych dokumentów składa on dokumenty wystawione w kraju siedziby lub miejsca zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości jego przedsiębiorstwa. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W sytuacji, kiedy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, mogą one zostać zastąpione dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego, mieszczącej się w Koszalinie przy ul. Piłsudskiego 92 - w kancelarii jawnej, czynnej w dni robocze w godz. 7.30 - 11.00 i 13.00 - 15.30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia z zakresu działu żywnościowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukiernice, noże, widelce, łyżeczki, szklanki, talerzyki, taca barowa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia z zakresu działu mundurowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koce, prześcieradłą, poszwy, kołdry, obrusy, ścierki kuchenne, pokrowce, wieszaki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Deska do prasowania, chłodziarko-zamrażarka, żelazko, pralka, czajniki, kuchenka mikrofalowa, suszarki łazienkowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu sportowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieża pięciostanowiskowa, ławy, stojak z hantlami, hantelki, maty, platformy do stepu, ławeczka uniwersalna, ławy, wyciąg bramowy, piłki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu sportowego aerobowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżnia, steppery, rowery treningowe, maszyny eliptyczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Remont i wymiana bram wjazdowych garażowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Bobolinie i Kołobrzegu (2 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa sprzętu sportowego dla projektów pn.: Piłkarskie marzenia i Trening czyni z nas mistrza, realizowanych w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych elementów wyposażenia sali gimnastycznej i sprzętu sportowego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.