eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa materiałów szewnych, gąbki hemostatycznej oraz wchłanialnej gazy hemostatycznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Rzeszów: Dostawa materiałów szewnych, gąbki hemostatycznej oraz wchłanialnej gazy hemostatycznej.
Numer ogłoszenia: 154946 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych, gąbki hemostatycznej oraz wchłanialnej gazy hemostatycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych, gąbki hemostatycznej oraz wchłanialnej gazy hemostatycznej, wyszczególnionych w 9 Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowych - Części od 1 do 9. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawiają Formularze cenowe - Części od 1 do 9, będące integralną częścią SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 2 915,00 zł .W poszczególnych częściach wysokość wadium wynosi: Część nr 1 - 600,00 zł; Część nr 2 - 500,00 zł; Część nr 3 - 80,00 zł; Część nr 4 - 300,00 zł; Część nr 5 - 300,00 zł; Część nr 6 - 280,00 zł; Część nr 7 - 15,00 zł; Część nr 8 - 40,00 zł; Część nr 9 - 800,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 )posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawcy winni posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisane , 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: przedstawią Wykaz osób, wg wzoru załączonego do SIWZ, w tym osoby, które będą organizować i nadzorować pracę podległych osób, a także osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia winny posiadać doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 3 lata. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagana informacja o posiadanych środkach finansowych. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości potrzebnej do zrealizowania dostaw wyrobów medycznych przez pierwszy miesiąc realizacji umowy. Wysokość tej kwoty uzależniona jest od tego, do których Części wykonawca składa ofertę. Wymagane kwoty do poszczególnych Części przedstawiają się następująco: Część nr 1 - 5 400,00 zł; Część nr 2 - 4 400,00 zł; Część nr 3 - 750,00 zł; Część nr 4 - 2 800,00 zł; Część nr 5 - 2 600,00 zł; Część nr 6 - 2 500,00 zł ; Część nr 7 - 150,00 zł; Część nr 8 - 400,00 zł; Część nr 9 - 7 100,00 zł. W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej wykonawcy co najmniej do wysokości kwoty wymienionej powyżej. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ. Zamawiający wymaga by Wykonawca przedstawił osoby, które będą organizować i nadzorować pracę podległych osób, a także osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia winny posiadać doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 3 lata. 7. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji bankowej o posiadanych środkach, zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości potrzebnej do zrealizowania dostaw wyrobów medycznych przez pierwszy miesiąc realizacji umowy. Wysokość tej kwoty uzależniona jest od tego, do których Części wykonawca składa ofertę .Wymagane kwoty do poszczególnych Części przedstawiają się następująco: Część nr 1 - 5 400,00 zł; Część nr 2 - 4 400,00 zł; Część nr 3 - 750,00 zł; Część nr 4 - 2 800,00 zł; Część nr 5 - 2 600,00 zł; Część nr 6 - 2 500,00 zł; Część nr 7 - 150,00 zł; Część nr 8 - 400,00 zł; Część nr 9 - 7 100,00 zł. W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej wykonawcy co najmniej do wysokości kwoty wymienionej powyżej Wyjaśnienie:Nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informację o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci cyfrowej np.saldo wyraża się kwotą x-cyfrową lub zawierającej tylko informację o obrotach. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by wszystkie oferowane materiały szewne, gąbki hemostatyczne oraz wchłanialne gazy hemostatyczne spełniały wymagania, określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 896 z późn.zmian.) W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć: -oświadczenie, że oferowane materiały szewne, gąbki hemostatyczne oraz wchłanialne gazy hemostatyczne spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, wg wzoru załączonego do SIWZ. - kserokopię dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane przedmioty zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (dotyczy każdej pozycji wyszczególnionej w Formularzach cenowych - Części nr od 1 do 9) tj.: - Deklaracji zgodności producenta. - Certyfikatu CE wystawionego przez jednostkę notyfikowaną, dotyczącego oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych . Załączyć kserokopię tłumaczenia certyfikatu (jeśli dotyczy danej klasy). - Zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeśli dotyczy oferowanego wyrobu medycznego). Wykonawcy winni: 1.załączone dokumenty opisać, której Części i której pozycji dany dokument dotyczy, 2.wypełnić i załączyć do oferty Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane wyroby medyczne wymagań, określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, wg wzoru załączonego do SIWZ. W oparciu o § 3 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 z 2006r., poz. 605). Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie do każdej zaoferowanej pozycji z Części nr 1-9 po jednej saszetce/sztuce zaoferowanych materiałów szewnych, gąbek hemostatycznych oraz wchłanialnych gaz hemostatycznych, w celu sprawdzenia zgodności nazwy handlowej, nr katalogowego oraz wymaganego rozmiaru z Opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ . UWAGA: Zamawiający wymaga, by próbki - saszetki były opisane fabrycznie, nie mogą być poprawiane ręcznie (np.długopisem, piórem itp.). Próbki winny być zapakowane osobno dla każdej z Części oraz oznaczone numerami pozycji w danej Części ( Przykład:Część nr 1 ,poz.1 itd.). Po zakończeniu postępowania przetargowego Zamawiający, zgodnie z art. 97 ust. 2 Pzp zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane na ich wniosek, załączone do oferty próbki. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną .W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum , co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik,partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina Dział Zamówień Publicznych ul. Szopena 2 35-055 Rzeszów pokój nr 9, bud. J. Szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV. 2 1) Kryteria oceny ofert, ze względu na program winno być: Cena brutto oferty - 100%. Przedmiotowe kryterium oceny ofert dotyczy Części 1-9. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/A/63/08, Postępowanie nr 49. Wykonawcy do oferty winni dołączyć wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe wg wzoru załączonego do SIWZ. Planowany termin otwarcia ofert:18.07.2008r., o godzinie 13:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały szewne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne, wchłanialne, plecione, powlekane wchłaniające się maksymalnie między 56 a 70 dniem, jałowe - 8 pozycji w Części. Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce w odpowiednio przeliczonej ilości w kol. 6 Formularza cenowego. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 1. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 1, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały szewne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne, wchłanialne, plecione, powlekane, podtrzymujące tkankę do 14 dni i wchłaniające się do 42 dni, jałowe - 6 pozycji w Części. Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce w odpowiednio przeliczonej ilości w kol. 6 Formularza cenowego. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 2. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 2, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały szewne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne, wchłanialne, monofilamenty do ran gojących się wolniej, jałowe, wchłaniające się całkowicie od 180 do 210 dni - 3 pozycje w Części. Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce w odpowiednio przeliczonej ilości w kol. 6 Formularza cenowego. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 3. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 3, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały szewne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne, wchłanialne, monofilamenty do ran gojących się wolniej, jałowe, wchłaniające się całkowicie od 180 do 210 dni - 3 pozycje w Części. Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce w odpowiednio przeliczonej ilości w kol. 6 Formularza cenowego. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 4. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 4, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały szewne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne, niewchłanialne monofilamenty polipropylenowe do sztucznych wszczepów, jałowe - 11 pozycji w Części. Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce w odpowiednio przeliczonej ilości w kol. 6 Formularza cenowego. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 5. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 5, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały szewne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne, niewchłanialne monofilamenty polipropylenowe do sztucznych wszczepów, jałowe - 2 pozycje w Części. Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce w odpowiednio przeliczonej ilości w kol. 6 Formularza cenowego. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 6. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 6, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały szewne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne, niewchłanialne, plecione , powlekane, poliestrowe, jałowe - 3 pozycje w Części. Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce w odpowiednio przeliczonej ilości w kol. 6 Formularza cenowego. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 7. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 7, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały szewne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne, niewchłanialne, plecione, powlekane, poliestrowe jałowe - 2 pozycje w Części. Dopuszcza się inną ilość nitek lub nitek z igłami w saszetce w odpowiednio przeliczonej ilości w kol. 6 Formularza cenowego. Igły okrągłe i tnące muszą posiadać spłaszczenie grzbieto-brzuszne zapobiegające rotacji w imadle. Igły wykonane ze stali nierdzewnej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 8. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 8, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Gąbka i gaza hemostatyczna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka hemostatyczna (oczyszczona wieprzowa pianka żelatynowa) specjał oraz standard, Wchłanialna gaza hemostatyczna (utleniona regenerowana celuloza) - 4 pozycje w Części. Zamawiający dopuszcza inną ilość sztuk w opakowaniu w odpowiednio przeliczonej ilości w kol. nr 4 Formularza cenowego. W pozycji 1 i 2 Formularza cenowego dopuszcza się różnicę w długości i szerokości do 1 cm. W pozycji 3 i 4 Formularza cenowego dopuszcza się różnicę w długości i szerokości do 0,5 cm. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 9. Szczegółową ilość, opis, wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia Formularz cenowy - Część nr 9, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.