eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Odbiór stałych odpadów komunalnych z osiedli mieszkaniowych GTBS w miejscowościach Jezierzyce, Siemianice, Strzelino i Gać - Gmina Słupsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Słupsk: Odbiór stałych odpadów komunalnych z osiedli mieszkaniowych GTBS w miejscowościach Jezierzyce, Siemianice, Strzelino i Gać - Gmina Słupsk
Numer ogłoszenia: 154945 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141833 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 840 39 81, faks 0-59 842 92 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór stałych odpadów komunalnych z osiedli mieszkaniowych GTBS w miejscowościach Jezierzyce, Siemianice, Strzelino i Gać - Gmina Słupsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca odbioru (wywozu) stałych odpadów komunalnych obejmująca swym zakresem: 1) Zapewnienie w oferowanej cenie, na odpady komunalne stałe 26 pojemników 1100 L, na osiedlu mieszkaniowym w Jezierzycach w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wywóz - odbiór odpadów komunalnych stałych na telefoniczne zgłoszenia Zamawiającego - min. raz w tygodniu - miesięczna szacunkowa ilość - 100m3. 2) Zapewnienie w oferowanej cenie, na odpady komunalne stałe 5 pojemników 1100 L, na osiedlu mieszkaniowym w Siemianicach przy ul. Słupskiej 47-49 (przy szkole podstawowej) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wywóz - odbiór odpadów komunalnych stałych na telefoniczne zgłoszenia Zamawiającego min. raz w tygodniu - miesięczna szacunkowa ilość - 25m3 . 3) Zapewnienie w oferowanej cenie, na odpady komunalne stałe 7 pojemników 1100 L, na osiedlu mieszkaniowym w Siemianicach przy ul. Kasztanowej 9-14 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wywóz - odbiór odpadów komunalnych stałych na telefoniczne zgłoszenia Zamawiającego - min. raz w tygodniu - miesięczna szacunkowa ilość - 30m3. 4) Zapewnienie w oferowanej cenie, na odpady komunalne stałe 5 pojemników 1100 L, na osiedlu mieszkaniowym w Strzelinie 114 - 116 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wywóz - odbiór odpadów komunalnych stałych na telefoniczne zgłoszenia Zamawiającego - min. raz w tygodniu - miesięczna szacunkowa ilość - 22m3 . 5) Zapewnienie w oferowanej cenie, na odpady komunalne stałe, 2 pojemników 1100 L, na osiedlu mieszkaniowym w miejscowości Gać 14 B w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wywóz - odbiór odpadów komunalnych stałych na telefoniczne zgłoszenia Zamawiającego - min. raz w tygodniu - miesięczna szacunkowa ilość - 5m3 . 6) Mycie i dezynfekcja ustawionych pojemników obligatoryjnie raz w miesiącu w okresie od 01 maja do 30 września w każdym roku obowiązywania umowy oraz (awaryjnie) innym terminie w losowych nie możliwych do przewidzenia sytuacjach - na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie (mycie przy pomocy posiadanego sprzętu i miejsca).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00 - 90.12.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Cywilna - KING SOMMER, ul. Miedziana 10, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 299065,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 357084,00

  • Oferta z najniższą ceną: 357084,00 / Oferta z najwyższą ceną: 359049,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.